SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duizend
Zouden ze kunnen vliegen? daar heb ik even niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
Kan die vliegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
nah zullen vast volwassen beren zijn met scherpe tandenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of duizend van zulke pluizige beestjes en dan nog 1000x kleiner
[ afbeelding ]
vroeg nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Is dat diezelfde vriendin weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Ja muggen vermoorden miljoenen mensen per jaar en beertjes net een handvolquote:
moet die er af ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Net wel vol in mijn duim gesneden, was geconcentreerd tapijttegel aan het snijden en werd opeens gebeld waardoor ik even 'schrok' en dat met doorschoot mijn duim in
Je kunt jezelf wel overtreffenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Net een kwartier over gedaan om op het woord 'overstijgen' te komen. Top.
Neequote:
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.quote:
ja graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.
weet je het zeker?quote:
Het is een snee, hij hangt niet bungelend aan het bot ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je het zeker?
misschien kun je combikorting krijgen als je met ama mee gaat
nee denk ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Vinden ze niet gek toch als ik dat naar Thailand stuur?
Bij mij ook niet hoor. Gaan we gezellig samen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snee, hij hangt niet bungelend aan het bot ofzo
Snij eens nog een keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
teletubbie!quote:
Even dimmen Ballie Mengelequote:
Oh dit gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Er was op Reddit toch eens iemand die z'n afgezette voet in een taco had verwerkt?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Er was op Reddit toch eens iemand die z'n afgezette voet in een taco had verwerkt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snij die frikandel speciaal van je maar lekker in stukjesquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]telt dat wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse marktquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snij die frikandel speciaal van je maar lekker in stukjes
Genoeg Europese toeristen daar op dat eiland toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse markt
Er is wel een stukje van mijn wijsvinger af, maar dat stukje is er niet meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse markt
ja daarom wil ik die vinger van jou zodat ik die hier kan verkopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genoeg Europese toeristen daar op dat eiland toch?
nou daar heb ik dan niks aan he reccequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een stukje van mijn wijsvinger af, maar dat stukje is er niet meer.
HA! @Reccequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over vaders en moeders.
Vraag de volgende keer wel even of ze nog wat hebben liggen wat ik mee kan sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
taco gemaakt?quote:
Dubieusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd je ineens aan herinnerd?
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar heb ik dan niks aan he recce
Wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktischquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom wil ik die vinger van jou zodat ik die hier kan verkopen
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouderquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen officieel reglement?
-32 en daarna delen door 1,8.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben met een Amerikaan aan het chatten en zegt dat het daar warm is 114F.
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
en hij niet om het uit te rekenen en je te melden wat het in C is dus primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
google zoeken gaat snellerquote:
Ik zal het doorgeven. Dan blijft ze het wel volhouden tot ze nog ouder dan jouw oudste cliënt is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef sacha het volgende:
[..]
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouder
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktisch
45 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een continent, geen eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eiland
Heb je jezelf weer gemutileerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zitten nu ook op een iets groter eilandquote:
Warmste dat ik denk ik heb gehad was 117 (47c) en koudste 0 (-18) of misschien nog lager zelfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in New York aan het afsterven toen een thermometer buiten aangaf dat het 100.4 F was en sindsdien snap ik wel dat dat niet best is.
Ja messen zijn scherpquote:
Nee ik kan dat zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd je ineens aan herinnerd?
quote:
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoorquote:
Ja samequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoor
Gras is gelig/bruin en verdordquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoor
Ja, dat kan ik toch niet uit mijn hoofd joh.quote:
Brelig/guinquote:
114 - 32 = 82quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik toch niet uit mijn hoofd joh.
Ja, dat is warm.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
en google zegt... ja das warm
AI-overzicht
114 graden Fahrenheit is gelijk aan 45,556 graden Celsius.
Bruilig of Geluinquote:
Als je gras niet geluinig breel is tel je niet meer mee nee.quote:
Ik ook gelukkig niet meer, maar in de straat nog welquote:
kijk uit, het wordt warm in huis als de wasmachine aan staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
Toch nog even een wasje aan om nog even van de zon/warmte te profiteren buiten.
Vreemd bierquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hertog Advocaat Royaal is prima te doen
Kut te laat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk uit, het wordt warm in huis als de wasmachine aan staat
als je laptop aan staat ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ookquote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat nou net @IJsdraakje dat niet doorheeftquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat nou net @:ijsdraakje dat niet doorheeft
Te laatquote:
iedereen een zonnesteekquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Reageert iedereen ineens zo serieus door de warmte ofzo.
RIPquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Te laat
Het is al onherstelbaar heet geworden
Ik smelt langzaam weg
RIZ
Ik ben immer serieuzquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Reageert iedereen ineens zo serieus door de warmte ofzo.
Wanneer komen ze fixen danquote:
Ja nou ja dat dat eigenlijk meer een bierdraakje is verbaast ook niemandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat nou net @:ijsdraakje dat niet doorheeft
waarnaar kijken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
Twijfel nog steeds of ik langs de Action wil maar ik ga naar een vriendin vanavond en daar zit een Action in de buurt die tot 21:00 open is. Zou dat een teken zijn dat ik moet kijken?
oogjes dicht en snaveltjes toequote:
Zin om dure kaas te eten uit de kaaswinkelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin om dure kaas te kopen in de kaaswinkel
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin om dure kaas te eten uit de kaaswinkel
Goede tip welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjes
wrom glas vervangen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:22 schreef mschol het volgende:
hmm, 24 september willen ze glas vervangen, dat wordt em niet gok ik zo, maar even met baas overleggen wat geschiktere datum is
als onderdeel van de verbouwing hier.. nu vervangen van achterkant.. dan zijn ze als het goed is klaar hier bij mij (op wat afwerken van balkon enzo na)quote:
en wrom is 24-9 geen optie dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als onderdeel van de verbouwing hier.. nu vervangen van achterkant.. dan zijn ze als het goed is klaar hier bij mij (op wat afwerken van balkon enzo na)
omdat die week een zakelijke beurs is waar baas + extra medewerker naartoe gaan en ik dan op de zaak moet zijn om de dagelijkse gang van zaken te regelenquote:
true, op de markt in maastricht is een leuk kaasmeisje die ook veel samples uitgeeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjes
ah oke... ja dan snap ik je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die week een zakelijke beurs is waar baas + extra medewerker naartoe gaan en ik dan op de zaak moet zijn om de dagelijkse gang van zaken te regelen
oh, nee.. ik heb liever dat ze volgende week vrijdag het doen, ben ik er vanafquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja dan snap ik je.
Ik dacht even een nattekatachtige reden
bijvoeglijk klaagwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat NatteKat al als bijvoeglijk naamwoord in de Dikke van Dale?
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan vraag ik mij af: zouden andere luchtdrukken of gassen ander geluid maken?
ik zag net een filmpje van rowan atkinson die de naam Bob uitsprak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms denk ik: oh ben best normaal.
Dan doe ik het dopje er af halen van een buisje: oeh geluidje en herhaal ik dat 5 min lang. En dan weet ik het weet: ik ben niet normaal.
maar rare geluidjes zijn tof.. dus je bent hartstikke normaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms denk ik: oh ben best normaal.
Dan doe ik het dopje er af halen van een buisje: oeh geluidje en herhaal ik dat 5 min lang. En dan weet ik het weet: ik ben niet normaal.
FOK! als graadmeter is sowieso altijd een beetje riskantquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag net een filmpje van rowan atkinson die de naam Bob uitsprak.
Dat herhaal ik al een half uur lang....
jij bent best normaal
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi ik ben Muis, ik ben 38 jaar oud. Geef mij een promotiemateriaal buisje vol met mini pepermuntjes en ik kan mezelf vermaken alsof ik 5 ben.
niet wat je verwacht had?quote:
zijn er redenen waarom het niet verstandig/handig/goed/geschikt zou zijn voor je om te kopen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:47 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowered.com/app/3692070/One_Mans_Trash/
wil ik kopen
A) hij is niet in de aanbieding..quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn er redenen waarom het niet verstandig/handig/goed/geschikt zou zijn voor je om te kopen?
dan niet kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
A) hij is niet in de aanbieding..
B) [ afbeelding ]
Dammmmnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
B) [ afbeelding ]
dat is alleen steam he?quote:
Oh, wow, en ik dacht dat ik een flinke Steam library hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
B) [ afbeelding ]
43%quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, en ik dacht dat ik een flinke Steam library had
Wat is je Avg. Game Completion Rate?
vanavond weer een rondje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 7477 stapjes. Begint ergens op te lijken.
wat nuttigs doen in het levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon om te bezoeken. Waarom zou ik voor werk gaan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werk is alleen nuttig voor de baas
Holy moly, dat is impressivequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
43%
maar dat is van slechts 7 duizend achievements
ik ben een paar jaar geleden wel beetje gaan verhogen door wat meer op de achievements te letten, want hij was inderdaad ergens 10-20%quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, dat is impressive
Ik heb 'maar' 1.5K achievements en slechts een 17% avg. completion rateook zoveel games die ik gekocht heb door de jaren heen, maar nog geen uur tijd in heb zitten. Nooit genoeg tijd en/of energie
Van werk hoor je over het algemeen blij te worden, anders doe je het verkeerde werk. (soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dit best nuttig. Maakt het bal blij? ja! Dan is het nuttig
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Van werk hoor je over het algemeen blij te worden, anders doe je het verkeerde werk. (soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
om dan vervolgens een jaar of 2 later er achter te komen dat ze toch wel erg weinig te doen hebben en weer parttime gaan werken (meerdere keren zien gebeuren hier)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeft
Ik moet volgens mij een jaar met sabbatical om wat voortgang te maken met m'n grote top games zoals RDR3, The Witcher 3, Cyberpunk 2077 and Baldurs Gate 3quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar geleden wel beetje gaan verhogen door wat meer op de achievements te letten, want hij was inderdaad ergens 10-20%
Dat vraag ik me af, de bijstand lijkt me nou niet bepaald een pretje en relatief meer vrijheid beperkend. (t.o.v. werken)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeft
oef, ja dat duurt wel even.. ik ben gewoon gaan sorteren op games met maar 1 of 2 achievmeents en ben die gaan verhogen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet volgens mij een jaar met sabbatical om wat voortgang te maken met m'n grote top games zoals RDR3, The Witcher 3, Cyberpunk 2077 and Baldurs Gate 3(en Oblivion remastered, Fallout 4, etc. etc.)
Wat had je dan verwacht? Als je inschatting 5 was, dan keur ik dat ook goedquote:
Oh, dus eigenlijk bewust je profile aan het opkrikken om te concurreren met je Steam friends?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
oef, ja dat duurt wel even.. ik ben gewoon gaan sorteren op games met maar 1 of 2 achievmeents en ben die gaan verhogen..
nee maar bedoel natuurlijk als je financieel die mogelijkheid hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, de bijstand lijkt me nou niet bepaald een pretje en relatief meer vrijheid beperkend. (t.o.v. werken)
eerder 40+quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Als je inschatting 5 was, dan keur ik dat ook goed
Oh ja dat kan ook. Ik ben ook wel redelijk bejaard jaquote:
nee, gewoon het systeem gebruiken om ego te strelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk bewust je profile aan het opkrikken om te concurreren met je Steam friends?
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, en zitten we allemaal klaar voor Het Gesprek tussen Trump en Poetin? Ik denk dat het heel, heel erg teleurstellend wordt allemaal.
Beetje zoals met pensioen gaan dus, daar zou ik nog niet aan toen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bedoel natuurlijk als je financieel die mogelijkheid hebt
Wordt/is allemaal erg voorspelbaar idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.
ik heb meerdere mensen met pensioen zien gaan en het was erg opvallend dat na 1 a 2 jaar ze allemaal iets hadden van, oke nu moet ik weer wat te doen hebben, die reisjes zijn leuk maar ook niet allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje zoals met pensioen gaan dus, daar zou ik nog niet aan toen zijn.
Zonder loondienst heb ik echt wat anders nodig wat voldoening geeft en waar ik m'n energie in kwijt kan, dan evt. een eigen bedrijfje of iets in die geest.
Poetin pist compleet over hem heen en hij vindt het nog heerlijk ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.
Niet alleen ieniquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:47 schreef vrijgevochten het volgende:
Ieni zit al aan de wijn zo te zien
bruinig geelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Bruin of Groen voor Ambar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mschol?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik had het over de standaarddrinkers hier
kastanjequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FOK! als graadmeter is sowieso altijd een beetje riskant
Waarom niet mooi roze?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Ik vind zelf de kastanje bruin ook het mooistequote:
Zijn ballen hebben er niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu weer wel? Hij heeft nog steeds geen ballen hoor.
ik zou evt wel weg willen maar zondag verjaardag, en dan moet ik zondagochtend gaan rennen om dat te redden (en nee, kan niet met goed fatsoen meer afzeggen nu)quote:
Ga je bij een vrouwtje overnachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook weekendnu even een lekker rustig avondje, vroeg slapen, morgen uitslapen en om 9 uur maar eens de trein in. Zondagavond weer thuis
..Los?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga je bij een vrouwtje overnachten
Die groene is mooi, maar welke zal comfortabeler zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Kastanjebruin, deze heeft ook een verstelmogelijkheid bij de borst, dus kan ie nog beter op maat worden geregeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Geen hapjes vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Heul de dag op zolder klussen is wel slecht voor de stapjes
volgens de 4ebe mag dat niet iddquote:
Zagen voor gevulde magen?quote:
hij kan op een komkommer knagenquote:
quote:
komt door die rot bril.quote:
toch maar eens een verse kopen danquote:
Dat heb ik ook gedaan. Maar de glazen waren niet goed en moet nu woensdag terug.quote:
hmmquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Maar de glazen waren niet goed en moet nu woensdag terug.
Ik heb nu m’n “oude” bril weer op. Zonnebril was redelijk oké dus die mocht ik houden tot de meting.
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…quote:
Is elke uitgekotste dooie lul maar wereldleider tegenwoordig of zo?quote:Waarschijnlijk is Loekasjenko, een trouwe bondgenoot van Rusland, een van de laatste wereldleiders met wie Trump spreekt voor zijn ontmoeting met Poetin.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…
das wel ernstige foutquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…
*Kijkt naar types als Trump, Putin, Erdogan, Xiquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[..]
Is elke uitgekotste dooie lul maar wereldleider tegenwoordig of zo?
Heeft mijn vader ook weleens gehadquote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar types als Trump, Putin, Erdogan, Xi
Ik denk het wel
Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
Eten zit in de oven
Courgette gevuld met puntpaprika, ui, tonijn en kaas
Ik was net het mengsel aan het maken en dacht "is dit niet wat weinig groente met 1 rood uitje en een halve puntpaprika?”
En toen zag ik de 2 helften courgette klaarliggen..
het jeukt vooral, schijnt na een week wel weg te zijn, met de gordijnen dicht binnen blijven dit weekendquote:
Dat kan ook iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...![]()
quote:
eigenlijk wel slimmer want die zijn al holquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...![]()
Ja, die vrouw was ook not amused. Maar door de vakantieperiode moest ik dus 2 weken wachten voor ik weer kon meten. Mn ogen waren ook driekwart achteruit gegaan, dus het verschil tussen m’n oude en nieuwe bril was al enorm.quote:
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan ook idd
Heb ik ook wel eens gedaan
Ja altijd insmerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
1 dagje niet gesmeerd en toen een paar uur buiten geweest op het heetst van de dag
ja FRIETquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,
Dat is natuurlijk te weinig voor een maaltijd en doe er dan iets van aardappelsteeltjes bij..
Lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,
Dat is natuurlijk te weinig voor een maaltijd en doe er dan iets van aardappelsteeltjes bij..
Patat!quote:
En ik mag hopen dat dat allemaal op hun kosten is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die vrouw was ook not amused. Maar door de vakantieperiode moest ik dus 2 weken wachten voor ik weer kon meten. Mn ogen waren ook driekwart achteruit gegaan, dus het verschil tussen m’n oude en nieuwe bril was al enorm.
Dus ze wil nu ook opnieuw meten.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat dat allemaal op hun kosten is?
Er niet heen gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Ik heb tips nodig voor Albanië
Ze praten er Albaneesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Huehuehuequote:
Damindeniequote:
Volgende weekquote:
even fles een dm sturen, die heeft haar nummer welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Lekker hèquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een weersvoorspelling
Zonnebrand!
Kan je prima daar doen zegt internetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker hè![]()
Wil vooral weten of je beter in Nederland kan wisselen voor Lek of dat je contant euro’s mee kan nemen en het daar beter kan wisselen.
hij gaat om 21u op bedquote:
Zoveel verschillende adviezen gelezen, dus ik dacht ik vraag even de deskundige omtrent Albanië maar er fluistert inmiddels iemand in m’n dm wat tips dus dat is super fijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je prima daar doen zegt internet
Lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik morgen een borrelplankje ga maken.Heb alles nog in huis.
Huhquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef Modus het volgende:
Paar mailtjes 'Log weer eens in anders heffen we uw PostNL account op'.
OK nou ja zal wel.
Gisteren ingelogd om een inkomend pakketje naar een pakketpunt te sturen, allemaal gelukt.
Paar uur later mailtje 'Uw PostNL account is opgeheven'.
[ afbeelding ]
Klinkt als spamquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef Modus het volgende:
Paar mailtjes 'Log weer eens in anders heffen we uw PostNL account op'.
OK nou ja zal wel.
Gisteren ingelogd om een inkomend pakketje naar een pakketpunt te sturen, allemaal gelukt.
Paar uur later mailtje 'Uw PostNL account is opgeheven'.
[ afbeelding ]
Voor mij klinkt dit wel als spam hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zie dat ik nog steeds gewoon ingelogd ben. Eehhhhhhh![]()
De mails over mijn zending en dat account komen allemaal van hetzelfde subdomein edm.postnl.nlquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor mij klinkt dit wel als spam hoor.
hier staat de zon nog vol op de achterkantquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
Poh het is hier buiten gezakt naar 23 graden, binnen is het nog 26 dus ik zit even lekker buiten nu om af te koelen.
sterktequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen crematie van die partner van mijn tante
niet toevallig verschillende postNL accounts met verschillende mails?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
De mails over mijn zending en dat account komen allemaal van hetzelfde subdomein edm.postnl.nl
Nou mijn stapjes begonnen met een 1 maar waren slechts 4 cijfersquote:
Lekker bezig.quote:
Het lijkt op een fiets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |