SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duizend
Zouden ze kunnen vliegen? daar heb ik even niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
Kan die vliegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
nah zullen vast volwassen beren zijn met scherpe tandenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of duizend van zulke pluizige beestjes en dan nog 1000x kleiner
[ afbeelding ]
vroeg nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Is dat diezelfde vriendin weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Ja muggen vermoorden miljoenen mensen per jaar en beertjes net een handvolquote:
moet die er af ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Net wel vol in mijn duim gesneden, was geconcentreerd tapijttegel aan het snijden en werd opeens gebeld waardoor ik even 'schrok' en dat met doorschoot mijn duim in
Je kunt jezelf wel overtreffenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Net een kwartier over gedaan om op het woord 'overstijgen' te komen. Top.
Neequote:
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.quote:
ja graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.
weet je het zeker?quote:
Het is een snee, hij hangt niet bungelend aan het bot ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je het zeker?
misschien kun je combikorting krijgen als je met ama mee gaat
nee denk ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Vinden ze niet gek toch als ik dat naar Thailand stuur?
Bij mij ook niet hoor. Gaan we gezellig samen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snee, hij hangt niet bungelend aan het bot ofzo
Snij eens nog een keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
teletubbie!quote:
Even dimmen Ballie Mengelequote:
Oh dit gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Er was op Reddit toch eens iemand die z'n afgezette voet in een taco had verwerkt?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Er was op Reddit toch eens iemand die z'n afgezette voet in een taco had verwerkt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snij die frikandel speciaal van je maar lekker in stukjesquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]telt dat wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse marktquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snij die frikandel speciaal van je maar lekker in stukjes
Genoeg Europese toeristen daar op dat eiland toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse markt
Er is wel een stukje van mijn wijsvinger af, maar dat stukje is er niet meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse markt
ja daarom wil ik die vinger van jou zodat ik die hier kan verkopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genoeg Europese toeristen daar op dat eiland toch?
nou daar heb ik dan niks aan he reccequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een stukje van mijn wijsvinger af, maar dat stukje is er niet meer.
HA! @Reccequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over vaders en moeders.
Vraag de volgende keer wel even of ze nog wat hebben liggen wat ik mee kan sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
taco gemaakt?quote:
Dubieusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd je ineens aan herinnerd?
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar heb ik dan niks aan he recce
Wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktischquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom wil ik die vinger van jou zodat ik die hier kan verkopen
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouderquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen officieel reglement?
-32 en daarna delen door 1,8.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben met een Amerikaan aan het chatten en zegt dat het daar warm is 114F.
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
en hij niet om het uit te rekenen en je te melden wat het in C is dus primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
google zoeken gaat snellerquote:
Ik zal het doorgeven. Dan blijft ze het wel volhouden tot ze nog ouder dan jouw oudste cliënt is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef sacha het volgende:
[..]
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouder
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktisch
45 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een continent, geen eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eiland
Heb je jezelf weer gemutileerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zitten nu ook op een iets groter eilandquote:
Warmste dat ik denk ik heb gehad was 117 (47c) en koudste 0 (-18) of misschien nog lager zelfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in New York aan het afsterven toen een thermometer buiten aangaf dat het 100.4 F was en sindsdien snap ik wel dat dat niet best is.
Ja messen zijn scherpquote:
Nee ik kan dat zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd je ineens aan herinnerd?
quote:
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoorquote:
Ja samequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoor
Gras is gelig/bruin en verdordquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel eerder een beetje bruin/gelig hoor
Ja, dat kan ik toch niet uit mijn hoofd joh.quote:
Brelig/guinquote:
114 - 32 = 82quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik toch niet uit mijn hoofd joh.
Ja, dat is warm.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
en google zegt... ja das warm
AI-overzicht
114 graden Fahrenheit is gelijk aan 45,556 graden Celsius.
Bruilig of Geluinquote:
Als je gras niet geluinig breel is tel je niet meer mee nee.quote:
Ik ook gelukkig niet meer, maar in de straat nog welquote:
kijk uit, het wordt warm in huis als de wasmachine aan staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
Toch nog even een wasje aan om nog even van de zon/warmte te profiteren buiten.
Vreemd bierquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hertog Advocaat Royaal is prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |