SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een strijd te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer, posten in een vol topic gaat niet echt.
M’n tekst weg![]()
![]()
Knip plak?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer, posten in een vol topic gaat niet echt.
M’n tekst wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kun je dat zelf?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vandaag maar eens wat oude VHS banden digitaliseren. Wat een werk....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is het wel tijd en weer voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vergeet ik gewoon mijn kerstmuziek aan te zettenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Even wachten op de postbezorger met een pakketje voor Ambar (eten), snel douchen en dan maar even buiten rondhuppelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik denk dat hij er een computer voor gebruikt. Maar dat is een gok.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja misschien komt de sneeuw dan ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het wel tijd en weer voor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ook niet echt, maar dezelfde stijl wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ken je deze dan Amy?
Bekijk deze YouTube-video
Die andere (Lyra) was wel meer mainstreamIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jup, dat kan ik zelf. Heb een 2e hands videorecorder gekocht en gerepareerd. Die via de scart aansluiten op zo'n usb capture dongle en gaan. Het duurt echter heel lang omdat de band moet afspelen en de pc moet opnemen, als de band 180 min. lang is dan moet ik zolang wachten. En ik heb hier een stuk of 10 van die banden liggen.quote:
Maar zijn van mijn kindertijd en wil dat graag behouden.![]()
Ik ga vanuit dat Wrapped een complete ai gerunde robot isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er een computer voor gebruikt. Maar dat is een gok.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helvegen zit ook in Vikings, misschien dat je het toevallig herkende. Lyra is idd mainstream maar vind ik ook leuk om naar te luisteren als het geen pegan is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ook niet echt, maar dezelfde stijl wel ja
Die andere (Lyra) was wel meer mainstream![]()
Ik heb er een stel van mijn moeder en vakanties die we willen digitaliserenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, dat kan ik zelf. Heb een 2e hands videorecorder gekocht en gerepareerd. Die via de scart aansluiten op zo'n usb capture dongle en gaan. Het duurt echter heel lang omdat de band moet afspelen en de pc moet opnemen, als de band 180 min. lang is dan moet ik zolang wachten. En ik heb hier een stuk of 10 van die banden liggen.
Maar zijn van mijn kindertijd en wil dat graag behouden.
Mijn vader zou het doen maar we zijn twee jaar verder en het is steeds oh jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tapefetish.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vandaag maar eens wat oude VHS banden digitaliseren. Wat een werk....🐙![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat Wrapped een complete ai gerunde robot is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: