Oh jij bent hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
portable wasmachine FTWquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasser
Je kan afvoer via de gootsteen afvoer dan van je keuken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.
Tja dat wordt toch een vriendin nemen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.
dan kan hij die op het aanrecht zettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen dan
Zo noemde mijn moeder mij en mijn zus vroeger.quote:
Hihi nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen dan
Die maakt van alles een probleem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals ik al zei: gelukkig heb ik de NK problemen niet in het leven
Fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Huh, misschien nog even in de signature zetten dat ik het benquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jij bent het
Welkom terug
EN dan door ChatGPT laten vertalen wat ze zeggen, en daar op reageren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens, in een anachronistische bui, lijkt het nog wel grappig om via voip of een discord voice chat oid met twee akoestische modems te communiceren
Succes!quote:
Fijn je weer te zien man!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huh, misschien nog even in de signature zetten dat ik het ben![]()
Had deze ooit geregistreerd omdat ik hem graag wou hebben, is ook mijn Fet naam overigens
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn
En dat is prima, ik vind het gezellig dat je er bent, maakt niet uit hoe je heet hier
Gaan we jou gewoon liken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdEnige is dat ik geen likes meer geef, daar is het hele gedoe ooit mee begonnen dus die functie laat ik voor wat het is.
als er geen problemen zijn dan is er ook geen nattekatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maakt van alles een probleem.
Dat mag altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we jou gewoon liken!
Wij weten niet wat je allemaal doetquote:
Wisten wij welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
En natuurlijk fijn om weer terug te zijn. Kan toch niet zonder
Helaas is dat niet mogelijk zonder eerst de halve keuken eruit te halen. Het was gewoon geen optie voor mequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan afvoer via de gootsteen afvoer dan van je keuken.
gerriederrie kost veel krachtquote:
Lik gegevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdEnige is dat ik geen likes meer geef, daar is het hele gedoe ooit mee begonnen dus die functie laat ik voor wat het is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |