Deden wij gisteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks de vaatwasser aanzetten
Het was 21 graden vanochtendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.
heftigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @Nattekatquote:
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaan
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter pastquote:
warm he als die aan staatquote:
maar nu heb je het verklaptquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Jup, temp loopt ook neteen weer langzaam op als ramen dicht zijn. Moet echt wel paar dagen koel zijn om het binnen naar beneden te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Zo he, luxe paardje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel iets
Ja uiteraard. Of toen we gewoon hele steden plat branden omdat redenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?
Hier 26 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Welkom terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Niet in heel het huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Heb je dat geteld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De meeste weten wel dat dit account een kloon van bondage is
21 was met alle ramen en deuren open, zodra er iets dicht ging kwam er weer een graad bij. Dus gaat hier ook dagen duren weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hier 26 gradengaat nog wel een paar dagen voordat de muren een beetje afgekoeld zijn. #nieuwvbouwleef
Wil een modem emulator in pcemquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in heel het huis
Denk dat ik er veel minder problemen mee zou hebben als die in de keuken had gestaan.
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?
dan kun je de afwas net zo makkelijk in de douchekabine pleurenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |