abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:36:32 #1
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218509015
Vervolg op deel 1: SEX / Wat is het geilste dat je ooit hebt gedaan?

Kijken of we het tot 69 redden :P :7
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218510419
Hangt een beetje af van je definitie van "geil".

Spannend? Toen mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik in haar slaapkamer lekker aan het vrijen waren, en we haar ouders in de kamer ernaast konden horen praten :D we waren 20 en 21, er zat een deur tussen de twee kamers en die was niet op slot. En wij waren "diep in actie" dus het gevaar was aanwezig dat pa of ma zou aankloppen en de deur zou opendoen _O-

Gewoon het geilste? Ze woonde in het buitenland, ik was een weekend op bezoek, en we zouden samen uit eten gaan. Onderweg in de metro zijn we aan het knuffelen, we besloten uit te stappen en even snel een burgertje te pakken, daarna gauw terug naar huis voor een vluggertje, en daarna ronde #2, gewoon omdat het kon.
pi_218510933
Tsunami creëren in een badkuip als je je chick tegenover je aan de benen trekt
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218511973
een trio met een japanse tweeling

afgetrokken en gepijpt worden bij een ex thuis op de bank met haar nichtje die toekeek, terwijl haar ouders in de eetkamer ernaast zaten.
pi_218514337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef Solispolar het volgende:
Die discussie hier over wanneer meisjes wettelijk 'legaal' zijn
Dit -O-

Als de één zegt dat het legaal is, waarom zou de ander eraan twijfelen?
En 1 keer zeggen dat je eraan twijfelt, of dat jij het maar een raar iets vindt, is ook genoeg, toch?

Zelf was ik nog net geen 18 toen ik voor het eerst seks had.... Kraaide geen haan naar? We wilden het allebei zelf?
Was het dan illegaal?**] Moest ik de ander dan maar aanklagen? Goh, het vriendje waar ik verliefd op was.

:D :')

.

edit:
**] nee, volgens de tabel van de Age of Consent was het legaal, want al vanaf 16 (was het dat ook al 25 jaar geleden?)
https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent_by_country
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218514600
On-topic:
Wij (mijn vriendin en ik) deden recreatie-werk met een christelijk sausje op een camping. Christelijk waren we wel, maar keurig wachten met seks tot aan het huwelijk _O-
Paar keer s ochtends er tussenuit gesneakt en ergens op een bospaadje van bil gegaan.
Ook een keer s nachts samen geslapen in de recreatietent, ik hoop van harte dat er niet een campinggast door een open raampje heeft gekeken :D
pi_218514618
En, totaal wat anders: Vorig jaar alleen een bezoekje gebracht aan een (gay)bioscoop, details hou ik voor mij, maar het was gezellig. O-)
  Forum Admin zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:48:36 #8
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218517173
Rigoreus geveegd en alle offtopic genozel weggehaald. Sorry voor de mensen die dit topic gewoon op een leuke manier willen vullen.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218518767
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:48 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]
Rigoreus geveegd en alle offtopic genozel weggehaald. Sorry voor de mensen die dit topic gewoon op een leuke manier willen vullen.
[/modbreak]
De nozelaars kunnen beter iets anders vullen ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')