wauw, haha, word er zelf haast opgewonden vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
Heb eens een secretaresse anaal op het kopieerapparaat gepakt de deur stond op een kier
odin jonge ouwe seksbeer hahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef Odin1974 het volgende:
Ik heb ooit met een vrouw geneukt, toen haar beste vriedin binnen kwam was het eerst heel schaamtelijk uiteindelijk wou ze eigenlijk wel meedoen. heb die avond een triootje gehad. was erg lekker ik hoop dat mijn vrouw ook ooit open zal staan voor een trio lijkt me erg geil
MVG Odin
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:03 schreef theodoorpaardje het volgende:
Persoonlijk was het toen mijn vrouw me hoofd gaf tijdens een teams call in 2021, héel gevaarlijk maar toch heel kinky..
haha wanneer een pilsje doen Theodoor?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
odin jonge ouwe seksbeer haha
ATJE VOOR DE SFEER!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:13 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
haha wanneer een pilsje doen Theodoor?
MVG Odin
Vertaald? Dit is hoe de jongsters praten hè, opa.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat verklaart deze extreem slecht vertaalde zin dan wel?
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Vertaald? Dit is hoe de jongsters praten hè, opa.
haha, helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.
Hoofd geven is gewoon prima gebruikelijk tegenwoordigquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat verklaart deze extreem slecht vertaalde zin dan wel?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoofd geven is gewoon prima gebruikelijk tegenwoordig
Mwa, in dat geval niet zozeer TS maar de meeste ‘jongeren’.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Geille grutjes!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef Odin1974 het volgende:
Ik heb ooit met een vrouw geneukt, toen haar beste vriedin binnen kwam was het eerst heel schaamtelijk uiteindelijk wou ze eigenlijk wel meedoen. heb die avond een triootje gehad. was erg lekker ik hoop dat mijn vrouw ook ooit open zal staan voor een trio lijkt me erg geil
MVG Odin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |