Hilarisch hoe mensen/artikelen zichzelf altijd saboteren met dit gejank.quote:Ondertussen blijft het stil in de Nederlandse media.
Zolang het maar voor de doelgroep werkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Hilarisch hoe mensen/artikelen zichzelf altijd saboteren met dit gejank.
Voorwaardelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:05 schreef tesssssssss het volgende:
Omtzigt is er wel over begonnen, zegt hij. Die is er niet meer, nee.
[ x ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
de Europese Belastingbetalersvereniging
Als al in het begin "Ondertussen blijft het stil in de Nederlandse media." staat, weet je dat je het redelijk veilig verder kunt negeren.quote:
Jij snapt natuurlijk niet, dat de vruchten van noeste arbeid in handen vallen van criminele groepen. Ga dus zelf maar werken voor je centen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:13 schreef Jahr00n het volgende:
Timmermans is goed met andermans geld uitgeven ja. Aan zn linkse hobby's. Laat die gek maar eens echt werken voor zn centen in de kassen wat een idioot.
Dan zal er wel niet zoveel aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ondertussen blijft het stil in de Nederlandse media.
Ze proberen het al een tijdje te pushen maar zonder veel succes :’). Al die boze rechtse websites zijn wel weer heel verontwaardigd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als al in het begin "Ondertussen blijft het stil in de Nederlandse media." staat, weet je dat je het redelijk veilig verder kunt negeren.
De Raad van Europa is heel iets anders dan de Europese Commissiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:05 schreef tesssssssss het volgende:
Omtzigt is er wel over begonnen, zegt hij. Die is er niet meer, nee.
[ x ]
Dat veel NGOs overwegend links zijn is geen geheim. Je kunt zelf ook wel invullen dat rechts en conservatieve mensen niet zo snel geneigd zijn om te gaan werken voor een organisatie die zich drukmaakt over migranten, het klimaat of Islamofobie of zo. Dat trekt een bepaald type mens en die zijn overwegend progressief en links.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit geeft al aan dat het bericht verder niet meer serieus te nemen is.
Mwah, als ik kranten zoals de Volkskrant, NRC, De Groene of een website als OneWorld lees, dan lijkt zich vooral de woede en frustratie daar te bevinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze proberen het al een tijdje te pushen maar zonder veel succes :’). Al die boze rechtse websites zijn wel weer heel verontwaardigd.
Overigens komt dit van een lobbyclub die pro olie en tabak is en tegen vakbonden.
Nee hoor, laat maar lekker staan. Ook over "non" nieuws kun je een prima discussie voeren. Al staat jou het onderwerp niet aan......quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Mods verplaats deze bak stront maar naar BNW
Boeren lachen zich rot. Die kregen tussen 2019 en 2024 ¤ 270 miljardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Klimaatngo’s kregen ten minste 7 miljard euro tussen 2019 en 2024
In dit geval is de club die het pusht natuurlijk een rechtse NGOquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:36 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is geen goede bron natuurlijk. Slotje.
[..]
Dat veel NGOs overwegend links zijn is geen geheim. Je kunt zelf ook wel invullen dat rechts en conservatieve mensen niet zo snel geneigd zijn om te gaan werken voor een organisatie die zich drukmaakt over migranten, het klimaat of Islamofobie of zo. Dat trekt een bepaald type mens en die zijn overwegend progressief en links.
Werkelijk? Google maar eens op dit nieuws en je vindt een flinke bak zure stront op allerlei rechtse sites.quote:[..]
Mwah, als ik kranten zoals de Volkskrant, NRC, De Groene of een website als OneWorld lees, dan lijkt zich vooral de woede en frustratie daar te bevinden.
Nee, een soort van de Speld, maar deze gasten menen het serieusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Dus…
Dat Civitas Christiana is een soort van rechtse JOOP?
Zucht. ´non' nieuws is geen nieuws, vandaar dat er BNW is opgericht. Vooropgesteld: ik zou ook niet ontzettend hard remmen als ik Frans Timmermans voor de auto kreeg, maar om een topic te openen op zo'n obscure bron is dan ook wel weer ietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee hoor, laat maar lekker staan. Ook over "non" nieuws kun je een prima discussie voeren. Al staat jou het onderwerp niet aan......
Nee joh, vele malen extremer. Dit zit echt ver rechts in het spectrum. Joop is dan vergelijkbaarder met bv GeenStijl.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Dus…
Dat Civitas Christiana is een soort van rechtse JOOP?
De schrijver en lezer weten iets wat bijna niemand anders in Nederland weet. Voel je je niet een beetje speciaal?quote:
Ultraconservatieve christengekkiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee joh, vele malen extremer. Dit zit echt ver rechts in het spectrum. Joop is dan vergelijkbaarder met bv GeenStijl.
Ik had nog nooit van dat CC gehoord, maar dit is wel eentje voor het plakboek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Bij Civitas Christiana zal zelfs de SGP te liberaal zijn.
Waarom niet? Ik vind propaganda om iemand zwart te maken zeer verwerpelijk! Kun je een prima discussie over voerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zucht. ´non' nieuws is geen nieuws, vandaar dat er BNW is opgericht. Vooropgesteld: ik zou ook niet ontzettend hard remmen als ik Frans Timmermans voor de auto kreeg, maar om een topic te openen op zo'n obscure bron is dan ook wel weer iets
Die discussie is voor mij prima hoor; maar de locatie niet. NWS is voor nieuws en dit is simpelweg geen nieuws maar een soort opiniestuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind propaganda om iemand zwart te maken zeer verwerpelijk! Kun je een prima discussie over voeren
Als je je zo gaat opstellen kan een groot gedeelte van de topics wel de prullenbak in
Het is verwerpelijke propaganda en dat zie je steeds vaker opduiken van alle kanten. Wij bepalen toch niet of dat wel of geen nieuws is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die discussie is voor mij prima hoor; maar de locatie niet. NWS is voor nieuws en dit is simpelweg geen nieuws maar een soort opiniestuk.
Ja ok ik snap inderdaad wat je bedoeltquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is verwerpelijke propaganda en dat zie je steeds vaker opduiken van alle kanten. Wij bepalen toch niet of dat wel of geen nieuws is?
Zieke reactie dit hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:46 schreef Solispolar het volgende:
ik zou ook niet ontzettend hard remmen als ik Frans Timmermans voor de auto kreeg
Zet dan wel een disclaimer in de titel en OP dat de bron van bijzonder discutabele aard is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is verwerpelijke propaganda en dat zie je steeds vaker opduiken van alle kanten. Wij bepalen toch niet of dat wel of geen nieuws is?
Maar dan ben ik helemaal niet meer voor de spiegel weg te slaan.quote:
Maar als men dat vervolgens benadrukt, dan weet je als lezer al direct waar je mee te maken hebt. Dan gaat in 99% van de gevallen het niveau niet verder dan 'links is kut'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:36 schreef HowardRoark het volgende:
Dat veel NGOs overwegend links zijn is geen geheim.
Dubieuze bronquote:
Ja en stuur Wilders dan naar naar Israel zijn we daar ook lekker van afquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:15 schreef matspontius het volgende:
Kan die tuinkabouter niet met die van Baarle meegaan, richting Gaza bv. Kunnen ze daar een grote bek opzetten en zijn wij er mooi van af
Nee hoor, het is vooral om de vooringenomenheid te benadrukken. Wat er namelijk geregeld wordt geprobeerd is zulke NGOs als objectieve en neutrale partijen weg te zetten maar niets is mis minder waar. Vaak zijn het zeer radicale actiegroepen, wiens bias gewoon benoemd mag worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar als men dat vervolgens benadrukt, dan weet je als lezer al direct waar je mee te maken hebt. Dan gaat in 99% van de gevallen het niveau niet verder dan 'links is kut'.
Van hun eigen politieke richting als nieuwssite inderdaad. Daarom neem ik ze ook totaal niet serieus. Zelfs als rechtsgeoriėnteerde nieuwssite kun je dit soort berichten prima plaatsen zonder te benadrukken dat het je 'politiek tegenstanders' zijn. Het komt nu zo infantiel over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
het is vooral om de vooringenomenheid te benadrukken.
Je kunt niet achter elke hersenscheet van politiek gedreven propagandasites aan gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:14 schreef Mubassie het volgende:
Uitzoeken tot op de bodem en berechten waar nodig.
Ja gelijk heb je ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt niet achter elke hersenscheet van politiek gedreven propagandasites aan gaan.
Een uiterst zeldzaam geval van zelfreflectie op Fok!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Van mij mogen de mods de topic wel sluiten of naar bnw schoppen. Kgeloof er zelf ook niet veel meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |