Geen beer pong?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Masberum het volgende:
Wie speelt hier nog steeds games op?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vanavond nog weer, minstens elke 2 weken wel een uurtje ofzo. Het blijft geweldig![]()
Ik ga meestal voor ping pong of vissen
Nou wel, je moet juist gewoon wat stil blijven staan en het systeem heeft geen enkel probleem om de kleinste bewegingen te herkennen. Dus ja valse marketing dat je overal heen moet bewegen, de wii is minder gezond dan ze willen voordoen jammer genoeg, maar de precisie is van wat ik altijd merk juist heel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:
De Wii is geweldig, alhoewel ik het eigenlijk niet meer speel, WiiSports met vooral tennis wat een heerlijke bewegingsgame.....Helaas heeft de motions controller nooit echt voet aan de grond gekregen...
Dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef cosmosis het volgende:
De Wii is geweldig, alhoewel ik het eigenlijk niet meer speel, WiiSports met vooral tennis wat een heerlijke bewegingsgame.....Helaas heeft de motions controller nooit echt voet aan de grond gekregen...
? De games op de switch zijn juist belachelijk overpriced zonder degelijke prijsdalingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:28 schreef Evangelion het volgende:
Niks mis met een patientgamer zijn
Maar Switch is wel echt veel beter dan de Wii en kost ook geen reet
Daar zijn converters voor:quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:13 schreef Kijkvooruit het volgende:
Nu niet meer omdat mijn tv geen scart poort meer heeft.
Alleen maar hdmi.
Weet ik en die heb ik ook een.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:24 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Daar zijn converters voor:
https://nl.aliexpress.com(...)%7C_p_origin_prod%3A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |