Neuh. Je weet dat het prijzig zal zijn. Zeker als je het laat doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog van je stoel gevallen door offertes?
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.
• Uitbouw van 2 meter aan de achterzijde van mijn woning
• Draagmuur verwijderen zodat ik een open keuken krijg
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Schoorsteen verwijderen
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
• Wat leidingwerk naar de schuur (daar gaat m'n wasmachine naar toe)
Dus ja, er is best wel wat werk te doen.
Als de vloerverwarming er isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?
Dit wordt een fantastisch projectquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is de eerste tegenvaller wel een feit. Ze zijn niet gisteren gestart maar starten pas 27/8 i.v.m. een klus die uitliep en nog niet iedereen terug is van vakantie
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit wordt een fantastisch project
Ik pak alvast een biertje
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)
Komt goed makkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.
Misschien kan je een topic aanmaken om FOK! een beetje levend te houden!
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.
• Uitbouw van 2 meter aan de achterzijde van mijn woning
• Draagmuur verwijderen zodat ik een open keuken krijg
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Schoorsteen verwijderen
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
• Wat leidingwerk naar de schuur (daar gaat m'n wasmachine naar toe)
Dus ja, er is best wel wat werk te doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?
HAHAHAHA
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Aldus iemand uit Duitsland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Het is mij al opgevallen dat een user als @Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is dat
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij al opgevallen dat een user als @:Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.
Daar hebben we er nog eentje van rondlopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |