quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is gelukt.Erg witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee er is geen slaapkamer meer overquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je al een slaapkamer opgeëist?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze @onlogisch
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Biefstukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
🐷quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
Ik ben namelijk geen varken.
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook wel
Maar 25 augustus weer knallen in de sportschool
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Jazekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?
Ik ben erg benieuwd naar de details van @GGMM over jullie avontuurquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JazekerToch @:ggmm ?
Vind je dat erg? jaloers?
Beetje jammer dat hij voor de verkeerde club is, maar dat komt goed
Die moet je maar aan hem vragen, ik ga nu even douchen en dan boodschapjes doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de details van @:ggmm over jullie avontuur
Whahahahahhahahquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |