SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
zou deze jurk klein vallen ?
https://th.hm.com/th_en/d(...)ress-1293958002.html
geen satisfyer aanwezig iddquote:
weet jij of ze een S of een XL aan heeft?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Erg leuk
Lijkt mij niet groot of klein uit te vallen
Kitten?quote:
KIEEEEEPquote:
Ze is lang dus Lquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet jij of ze een S of een XL aan heeft?
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Inslaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:52 schreef bitterbal het volgende:
volgens de size finder moet ik een large hebben
Lekker manquote:
Snel je ijsmuts opzetten dan maarquote:
Nou dan is het probleem toch opgelost?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:52 schreef bitterbal het volgende:
volgens de size finder moet ik een large hebben
Lijkt mij nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel zin in slapen maar het is wel echt nog te vroeg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
Als toetje bij de thee nog even wat mintchocolaatjes
en nu slapen jijquote:
Owja ik moet nog 10 dagen rustig aan doen met geld, dan kan ik ook jurk bestellenquote:
Ik heb geen jurk besteldquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja ik moet nog 10 dagen rustig aan doen met geld, dan kan ik ook jurk bestellen
1 van mijn lievelingsdierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is de rode panda ook jouw lievelingsdier>
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
1 van mijn lievelingsdieren![]()
Panda's
Heb je er eentje op het oog?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja ik moet nog 10 dagen rustig aan doen met geld, dan kan ik ook jurk bestellen
Hoezo ben jij nog wakker?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zit nog aan mijn kopje warme water![]()
Heb trouwens nog steeds gerriederrie
één?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je er eentje op het oog?
En je bent ze niet even gaan zeggen dat ze hun bakkes moeten houden?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nieuwe buren zijn een beetje luid dus werd wakker
Ik ben best benieuwd naar mijn buren straks. Zover ik weet, zijn dat gewoon mensen die via de reguliere huur wonen, dus niet zoals ik begeleid...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nieuwe buren zijn een beetje luid dus werd wakker
Voor balquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom wij juichen maar ik juich mee.
Nee als ze morgen weer zo zijn dan doe ik het welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je bent ze niet even gaan zeggen dat ze hun bakkes moeten houden?
hopelijk rustige buren bosquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar mijn buren straks. Zover ik weet, zijn dat gewoon mensen die via de reguliere huur wonen, dus niet zoals ik begeleid...
Ik heb buren naast me, boven me en onder. Naast maar aan 1 kant. Ja aan de andere kant ook, maar dat is een andere straat...Iets met hoekwoning..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
maar ze zijn naar binnen dus ik ga het weer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |