Heerlijk, kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken klagen over de regen en wind.
Gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Ik juich het toequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken klagen over de regen en wind.
Passie-banaan ijsje was goedgekeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Moeten de meesten eerst zien te zorgen dat die 26 graden in de slaapkamer omlaag gaat. Lijkt me nogal een opgave als de temperatuur buiten vandaag tot minimaal 27-28 graden komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Wel eens gedaan, tijdens een meeting gezegd dat de camera kuren hadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Morgen, dinsdag & woensdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
O nee alleen morgen nog. Over anderhalve week ben ik klaar met m'n megaklus en dan is het schijtweer natuurlijk.
Oh had meer verwacht qua prijs. Hmmmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
https://duux.com/product/whisper-flex-2-smart-soft-peach/
Het was om half 7 al warmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.quote:
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.quote:
Ik vond het net op de fiets wel lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
21 graden buitenyeah sure op je weerstationnetje ja
door geen zuchtje wind, gebeurt er helemaal niets
Ohropaxquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
Wandeling was hier nog steeds warm, zelfs toen we uit de bebouwde kom gingen. Er was totaal nergens verplaatsing van lucht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het net op de fiets wel lekker.
Nee, wel die speciaal voor nachtrust. Draag ze altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
24 graden nu al.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Hopelijk ook rap naar beneden.quote:
Ok ieniminibracequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben het zat
De hond is het zat
De buuf is het zat
Zelfs de duivel vindt het niet kunnen.
Klaar opbokken met dit weer.
Opschepper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |