SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deed ik vroeger ook, maar kwam een aantal geleden tot de conclusie dat ik er niet zoveel aan had. Dus mee gestopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeer wel alles bij te houden. Althans zoveel mogelijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vraag: We zitten nu op FOK! wat doe je er naast?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar kwam een aantal geleden tot de conclusie dat ik er niet zoveel aan had. Dus mee gestopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze TT is voor jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
Less than a minute remaining...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem geen namen want dat zou bewijs kunnen zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hosselen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag: We zitten nu op FOK! wat doe je er naast?
Overigens lig ik momenteel. Ik haat zitten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik begin sympathie voor iemand te krijgen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okkie Durham?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik begin sympathie voor iemand te krijgen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goffer.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Els Rechts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi tempo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sweet dreams Killem.quote:
Goedemorgen Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga lekker slapen. Is veel beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 04:38 schreef mario390 het volgende:
hallo nu is zo dom moet puten maar
zollt ook slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu naar bedje. Straks komt de lamp meneer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer MT6.quote:![]()
Ik wens u een waarlijk mooie Donderdag.
Betje wachten Killem.
Lamp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gibt es nog Radler?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel zacht zijn, het is mijn eerste keer.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel zacht zijn, het is mijn eerste keer.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga zo maar even liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen ochtendteam
Even kijken of ze nog wakker is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: