SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gaat vast helemaal goed komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel lieve shii
We hebben alles geregeld. Morgen nog mijn tekst paar keer oefenen en hopelijk een beetje rust pakken voor t eerst. En dan idd haar het afscheid proberen te geven dat ze verdiend![]()
![]()
![]()
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
laat vooral lekker staan als je dat wil joh![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dit topic ook maar even niet meer openen in het OV.![]()
!
![]()
Kijken ze mee?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dit topic ook maar even niet meer openen in het OV.![]()
"Nou jongeman, vroeger had ik ook zulke memmen, maar moet je ze nu eens zien! Wacht even hoor....kijk, dit ziet er toch niet meer uit?"![]()
Dan post ik 3 dagen nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat je misschien alsnog weer een ban kunt krijgen daarvoor?![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:06 schreef SoS87 het volgende:
Neppe tieten zijn beter dan geen tietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent niet de enige in de trein?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, dit topic ook maar even niet meer openen in het OV.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2 zakken siliconen met een lapje vel er overheen waar dan nog een nip op zit om het er nog een beetje realistisch uit te laten zien....quote:![]()
![]()
Oh dat zakt vanzelf wel weer uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mag dat minder spanning op staan
Dit plaatje is al behoorlijk oud, ik denk dat deze dame d'r jetsers er nu heel wat minder "spannend" uit zullen zien.![]()
ONZ / [PAINT] 3FM Serious Request
Ze knalden 3D uit het scherm naar buiten, eentje er van had tong80 als tattoo er op zitten.![]()
Het is zelfs vrij druk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent niet de enige in de trein?🐙![]()
Niemand wilde vanmiddag tussen al die zweterige oksels zitten dus reist men nu de zon onder is?quote:![]()
Iedereen in de trein op de woensdag nacht ... Kedegedengquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Imgur is kutquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Imgur heeft echt veel van mijn werkjes weggepleurd zeg!![]()
Niet nog een mapje ergens op de pc?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Imgur heeft echt veel van mijn werkjes weggepleurd zeg!
De ToT gallerijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, na het uploaden overschrijf ik ze gewoon met het volgende paintje.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet nog een mapje ergens op de pc?
De ToT gallerij
kutpaintjevoorfok.jpg was eerst Sepp Blatter , en als ik een bolkplaatje maak, klik ik die gewoon aan en krijgt dat paintje ook gewoon die naam.![]()
Klopt ja, maar de meesten zijn hier terug te vinden:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:21 schreef SoS87 het volgende:
Je hoeft ze ook niet allemaal te bewaren, vaak maar kort actueel.
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2![]()
Lijkt misschien zo omdat ze 1 arm omhoog heeft, maar ik denk dat je gelijk hebt ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat is geen tweeling maar meer zusjes van elkaar![]()
![]()
Ze mag langskomen voor inspectiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt misschien zo omdat ze 1 arm omhoog heeft, maar ik denk dat je gelijk hebt ja!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook wel voor een uitzending van Wedden Dat, dat ik met daar te proeven weet wat haar postcode is!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze mag langskomen voor inspectie
Niet dat ik het antwoord goed zal hebben, maar toch....![]()
![]()
Maar heeft de brievenbus een borstel?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:27 schreef ToT het volgende:
1313EE?
Oh, fout? Nog een keertje: 6969BJ?
Ook fout? Nog maar een keertje...![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maar heeft de brievenbus een borstel?![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat die paint-topics uitgestorven zijn; nu noemt CNN Trump Batman. Dat zou een leuk onderwerp geweest zijn.![]()
Leef je uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
Zo jammer dat die paint-topics uitgestorven zijn; nu noemt CNN Trump Batman. Dat zou een leuk onderwerp geweest zijn.![]()
![]()
Neuh, zo in m'n eentje bezig zijn is niet leuk, en ik denk dat ALS anderen mee zouden gaan doen, dat het alleen AI gegenereerde meuk zou worden.quote:![]()
Da's kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Brievenbus borstel... Ik mis iets![]()
Heeft jouw brievenbus een borstel?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Brievenbus borstel... Ik mis iets![]()
![]()
Mijn brievenbus zit twee verdiepingen lager dan in zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
AI is te toegankelijk, gaat eng wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, zo in m'n eentje bezig zijn is niet leuk, en ik denk dat ALS anderen mee zouden gaan doen, dat het alleen AI gegenereerde meuk zou worden.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn brievenbus zit twee verdiepingen lager dan in zitArme Dud0r.....
![]()
Ja ik kijk eigenlijk ook nooit erinquote:
Doet hij meestalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik kijk eigenlijk ook nooit erin
Doet hij meestal![]()
![]()
Wel vorige maand even uitgeruimd
Zat een boel ouwe meuk inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik word al schijtziek van die neppe AI shit op Facebook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
AI is te toegankelijk, gaat eng worden
Op Youtube kan het best geinig zijn met influencers uit de Bijbel of personages uit Game Of Thrones / Lord Of The Rings die geďnterviewd worden.
Maar al die zogenaamde dierenartsen die met gevaar voor eigen leven een zeldzame Siberische tijger of een zielige walvis gaan redden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja deze tijger heeft een afgezaagde boomstronk op z'n kop gekregen en zat met z'n poot in een berenklem en had nog veel meer andere ellende te verduren, maar deze dierenarts haalt die boomstronk weg, doet een verbandje om z'n pootje en de tijger vervolgt dankbaar z'n pad.
En al die kwijlende Josti's maar applaudisseren en dingen posten van: "Oh, je bent echt geweldig! My prayers to you!" en dat soort geneuzel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik kijk eigenlijk ook nooit erin
Doet hij meestalGodver!
![]()
![]()
Ik moet meteen aan een South Park aflevering denken!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel vorige maand even uitgeruimd
Zat een boel ouwe meuk in![]()
![]()
Pro-tip: verwijder je social media accounts.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word al schijtziek van die neppe AI shit op Facebook.
Op Youtube kan het best geinig zijn met influencers uit de Bijbel of personages uit Game Of Thrones / Lord Of The Rings die geďnterviewd worden.
Maar al die zogenaamde dierenartsen die met gevaar voor eigen leven een zeldzame Siberische tijger of een zielige walvis gaan redden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja deze tijger heeft een afgezaagde boomstronk op z'n kop gekregen en zat met z'n poot in een berenklem en had nog veel meer andere ellende te verduren, maar deze dierenarts haalt die boomstronk weg, doet een verbandje om z'n pootje en de tijger vervolgt dankbaar z'n pad.
En al die kwijlende Josti's maar applaudisseren en dingen posten van: "Oh, je bent echt geweldig! My prayers to you!" en dat soort geneuzel.
Jaren terug gedaan, geen moment spijt gehad.![]()
![]()
Ik heb Facebook nodig om met bepaalde mensen in contact te blijven. Een paar heb ik op Whatsapp.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Pro-tip: verwijder je social media accounts.
Jaren terug gedaan, geen moment spijt gehad.
En helaas krijg ik wel eens van die achterlijke meuk op de frontpage te zien.![]()
![]()
heb laatst nog even ingelogd en kreeg mij een hoop zooi te zien zeg![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mee eens, maar voor communicatie is het wel handig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Social media is toch niet boeiend
"Hey, hoe laat kom je?"
- "Ben al onderweg!"
"Ok, top! Tot zo!"![]()
Ik snap dat hele TikTok niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Facebook nodig om met bepaalde mensen in contact te blijven. Een paar heb ik op Whatsapp.
En helaas krijg ik wel eens van die achterlijke meuk op de frontpage te zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar WhatsApp is toch andersquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor communicatie is het wel handig.
"Hey, hoe laat kom je?"
- "Ben al onderweg!"
"Ok, top! Tot zo!"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ToT later,lekker sliepe.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:42 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren!Prettige voortplanting hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dit bij jullie in de buurt?quote:
NWS / Meerdere gewonden nadat luchtballon neerstort in Friesland![]()
Thanks, had ik nog niet gelezen . Nee dit is wel in de buurt bij R-woud.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit bij jullie in de buurt?
NWS / Meerdere gewonden nadat luchtballon neerstort in Friesland
Heftig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh daar is onze fruitmand weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, had ik nog niet gelezen . Nee dit is wel in de buurt bij R-woud.
Heftig.
Klaar voor een bolknacht
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst even wakker worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh daar is onze fruitmand weer
Klaar voor een bolknacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een slimne jongen hoor @ToTquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
tot heeft wat schlimmes gedaan,gezegd dat
ik schwul ben![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: