abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218497642
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218497936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Oke... overdrijven is ook een vak he 🫣🫣🫣
Precies wat Debbie altijd doet. Ik borduur voort op haar eigen acties.
pi_218497955
Ik snap de logica niet dat Debbie oude beelden van de kinderen hergebruikt/laat staan op haar socials🤷‍♀️ Sowieso plakt zij de gezichtjes niet goed af en bij bewegende beelden zijn ze regelmatig gewoon te zien.
pi_218497963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef Xmuis het volgende:
Kwam via JvP ook weer eens bij WilvanTien terecht. Hemeltjelief, was daar gebeurd?
?
Ik zie niks bijzonders. Niet iets wat anders is dan anders.
pi_218497967
De juice channels zijn in mijn ogen zo wanhopig op zoek naar signalen die hun roddels kunnen versterken, dat ze alleen maar ongeloofwaardiger worden. Laat het los.

Ik vind de vakantie van am er best gezellig uit zien. Al viel me wel op dat hun tent in de brandende zon staat, zonder enige beschutting en dicht op elkaar. Lijkt me een oncomfortabele plek. Maar morgen gaan ze verder op doorreis begrijp ik.
pi_218498153
Lotte B: Die foto van haar vriend met zijn telefoon in zijn hand, ik vind hem daar op Emile Ratelband lijken 🙈.
pi_218498279
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.

Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.

Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
pi_218498319
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.

Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
pi_218498344
De Geertsen zijn uit eten 🎉
pi_218498359
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.

Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218498362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ik dacht dat je een grapje maakte maar dit heeft ze gewoon echt geschreven 🥲
pi_218498369
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.
Dat bedoel ik. Ze vinden zichzelf zo relevant maar ze voegen totaal niks toe aan de maatschappij.
pi_218498379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Harper het volgende:
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatie
pi_218498415
quote:
In de airco hoop ik voor ze.

De enige twee volwassenen zijn nu nog AM en Maarten toch?
pi_218498422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatie
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.
De supermarkt waar ze elke dag waren heeft trouwens ook erg goede verse maaltijden maar blijkbaar was dat niks voor hun.
pi_218498467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.

Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.

Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
Het is het weer net niet hè bij Debbie😅
pi_218498477
quote:
Nou dan is dat de eerste fatsoenlijke maaltijd, ik heb alleen nog maar ongezonde meuk gezien
pi_218498491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.
De supermarkt waar ze elke dag waren heeft trouwens ook erg goede verse maaltijden maar blijkbaar was dat niks voor hun.
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!
Ik heb het gevoel dat AM de trage zomers in het huisje van haar ouders wel mist. Had altijd het idee dat ze daar wat meer kon ontspannen
pi_218498499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
Lotte B: Die foto van haar vriend met zijn telefoon in zijn hand, ik vind hem daar op Emile Ratelband lijken 🙈.
Haha Tjakka!
Vind hem net zo irritant als Emile
pi_218498529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
?
Ik zie niks bijzonders. Niet iets wat anders is dan anders.
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
pi_218498558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!
Ik heb het gevoel dat AM de trage zomers in het huisje van haar ouders wel mist. Had altijd het idee dat ze daar wat meer kon ontspannen
Precies dat idee heb ik ook
Hoewel deze week er relaxter uitzag dan die week met al die oudere kinderen erbij.
pi_218498592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
Ik zie vooral een heel erg strakgetrokken en onbeweeglijk gezicht.
pi_218498650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Vind ik ook. De combi met Tien heb ik altijd al raar gevonden.
pi_218498686
quote:
Mogen ze vaker doen. Kunnen ze de meiden ook even wat tafelmanieren aanleren... mes in verkeerde hand en met de vingers eten...
En rolt AM nou de bolderkar voor zich uit bij binnenkomst? Met rondje filmen rond de tafel dacht ik in hoek van het beeld dat te zien 🙈
pi_218498689
quote:
Ik vind het echt leuk om te zien dat ze genieten. Het doet zoveel fijner aan dan de beelden van de hups in Frankrijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')