met pepernoten wordt ook kruidnoten bedoeldquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk liggen er ook weer snel allerlei kruidnoten, ik ben al aan de laatste zakjes bezig dus moet weer bijvullen
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
met pepernoten wordt ook kruidnoten bedoeld
Bedoeld misschien, maar ze zijn het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Heb je haar weer laten struikelenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je moeder ligt ook in de supermarkt
Door laaggeleiden jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Marsepein is voor psychoten, wat een achterlijk spul is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:20 schreef roos94 het volgende:
Fuck kruidnoten. Marsepein season is waar ik voor leef.
Niemand, maar dan ook niemand die pepernoten zegt denkt aan die ranzige brokken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bedoeld misschien, maar ze zijn het niet.
Kruidnoten zijn die halve bolletjes speculaas.
Pepernoten zijn die taaie brokken.
En nou nooit meer vergeten
Alleen door mensen die graag verwarring zaaien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de pepernoten bij de bakker altijd flink verkocht werden (voor de duidelijkheid: met pepernoten bedoel ik dus pepernoten), valt dat wel mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand die pepernoten zegt denkt aan die ranzige brokken.
De biologische van de AH zijn lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Nemmarith het volgende:
De betaalbare zijn tegenwoordig smaakloosje moet echt gokken op een goeie (en er voor betalen) in de hoop dat ze nog een beetje smaak hebben
Je moet gewoon de verschillende smaakjes proberen, zijn er elk jaar wel een paar die echt lekker zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Nemmarith het volgende:
De betaalbare zijn tegenwoordig smaakloosje moet echt gokken op een goeie (en er voor betalen) in de hoop dat ze nog een beetje smaak hebben
Nee wij ook niet.. pepernoten zijn trouwens niet te vretenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:lenny77 hier in Belgisch West Vlaanderen kennen we dat niet. En in limburg?
Ik heb dit nog noot gegeten. Chocolade sinterklaasjes ja en dit:
[ afbeelding ]
Ik wel, dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand die pepernoten zegt denkt aan die ranzige brokken.
Dat iedereen en zijn moeder het verkeerd zegt, maakt het nog niet minder verkeerd.quote:Als het in het algemeen geaccepteerd is maakt het niet meer uit.
Euh, ja, want ik schil mijn eigen aardappels voor ik daar reepjes van snijdtquote:Of denk je ook aan aardappelen als je patat gaat kopen?
Patatten (aardappelen) kan ik eten.quote:Het is friet trouwens, maar sommige hardleerse debielen willen dat niet begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |