Dus je kiest zelf voor Engels, en vervolgens ben je verbaast dat het in het Engels is ipv Nederlands?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:36 schreef Hogwarts het volgende:
ik zo bellen werd er gevraagd, English, ja leuk doe ik dat dan maar
Was niet bij de Indierquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
morgen aan de skijt als je bij een indier gaat vreten
vieze landje
Dat is overal in de randstad, Amsterdam wel wat meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:20 schreef Mathijsco het volgende:
Nog irritanter wordt het in de (Amsterdamse) Horeca. Bedienend buitenlands personeel dat slecht(s) Engels spreekt.
Geen visitekaartje, dat soort tenten.
Afvoerput van NL.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:20 schreef Mathijsco het volgende:
Nog irritanter wordt het in de (Amsterdamse) Horeca. Bedienend buitenlands personeel dat slecht(s) Engels spreekt.
Geen visitekaartje, dat soort tenten.
Wat is er nog Nederlands aan Amsterdam/de Randstad?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:32 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Dat is overal in de Randstad, Amsterdam wel wat meer.
NOORDAFRIKAANSE GEVALLEN?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij ons op het werk ook steeds meer niet-Nederlandssprekende mensen. Geen idee waar ze allemaal vandaan komen, maar er zijn een paar gevallen die wel mogen blijven.
Neeeee, die spreekt gewoon Nederlands. Ze was er vandaag ook weer, maar ben eigenlijk nooit echt in de gelegenheid om eens een leuk gesprekje aan te knopen, haar te versieren en te verleiden met mijn charmes. Komt nog wel.quote:
Ik woon in Utrecht centrum en het is nog steeds erg Nederlands. Buiten de vervelende toeristen die FUCKING langzaam lopen heb ik geen problemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is er nog Nederlands aan Amsterdam/de Randstad?
Pallets sorteer je op kleur, dus daar heb je geen last van met communicerenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij ons op het werk ook steeds meer niet-Nederlandssprekende mensen. Geen idee waar ze allemaal vandaan komen, maar er zijn een paar gevallen die wel mogen blijven.
Pallets zijn altijd houtkleurig tenzij ze van plastic zijn of het die gekke blauwe pallets zijn. Je kunt pallets helemaal niet op kleur sorteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Pallets sorteer je op kleur, dus daar heb je geen last van met communiceren
Ik snap het wel en het maakt opzich niet uit want je hoeft er geen gesprekken mee te hebben maar het is toch raar dat sommige niet weten wat een fles water is bijvoorbeeld. Je kunt ook alle dingen die veelvoorkomend zijn leren, het lijkt mij voor jezelf ook een stuk aangenamer?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:41 schreef 2172619626795 het volgende:
Ben allang blij dat ze aan personeel kunnen komen.
Anders wordt het lastig uiteten zo in het hoogseizoen.
Ah, je bent expert lees ik, good jobquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pallets zijn altijd houtkleurig tenzij ze van plastic zijn of het die gekke blauwe pallets zijn. Je kunt pallets helemaal niet op kleur sorteren.
Wat wil je weten makker? Ik ben ook te boeken voor workshops en cursussen!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ah, je bent expert lees ik, good job
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |