Ik heb dit jaar mijn portie (ruim) 30+ wel gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat we nog een keer een dag of drie, vier 30+ gaan krijgen. 4e decade van augustus, 1e en 2e van september eigenlijk ook nog gewoon precies zoals nu. Daarna echt de herfst in.
Het is bij mij de afgelopen nacht van 28 naar 25,5 gegaan vanochtend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
24.4 en de boel open gegooid, eens kijken hoe lang het duurt voor het een beetje lekker begint te worden
BBQ'en met zoveel rook dat bij de buren het brandalarm gaat is wel echt rete-asociaal zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier moeten de ramen dichtde buren zijn aan de BBQ en mijn brandalarmen gaan de hele tijd af...
Dus het blijft nog even warm+benauwd in huis
Als 34 'wat koeler' is 😱, hoe heet is het daar nu dan wel niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:15 schreef Managarm het volgende:
27 graden, nog te doen met plafondventilator. Vanaf volgende week weer heerlijk rond de 34 graden, eindelijk wat koeler in Portugal.
Rond de 40 graden, of warmer. Gelukkig was het vanmorgen 16 graden, alles een paar uur open gezet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als 34 'wat koeler' is 😱, hoe heet is het daar nu dan wel niet?
Hier in Nederland is het vaak ook klam met zulke hoge temperaturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Rond de 40 graden, of warmer. Gelukkig was het vanmorgen 16 graden, alles een paar uur open gezet.
Vergeet niet, 34 graden met een luchtvochtigheid van 20% is heel anders dan 34 graden met 60% luchtvochtigheid.
Heb je Zimmer freiquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
De CV Ketel is vandaag vervangen met gelijk een nieuwe scherm![]()
20,5 momenteel en wat een heerlijk genot deze temperatuur. Mooi slaapweertje vanavond
Je slaapt in je koelkast?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
De CV Ketel is vandaag vervangen met gelijk een nieuwe scherm![]()
20,5 momenteel en wat een heerlijk genot deze temperatuur. Mooi slaapweertje vanavond
Ja eindelijk even van die zomerse temperaturen afquote:
Ik wou een nieuwe vriezer halen, maar die waren allemaal al uitverkocht helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |