god@hemel.comquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar kan ik daarover klagen?
*gaat airco revolutie startenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef roos94 het volgende:
28 in huis is wel echt vervelend. Ergens wel schandalig dat in een welvarend land mensen wegsmelten in eigen kot.
Dat doe ik in oktober wel, nu veel te warm.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*gaat airco revolutie starten
**koopt AK47 en een Che Guevara shirt
Viva la aire acondicionado![]()
Maar met een airco ben je weer een aardbol moordenaar volgens velenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*gaat airco revolutie starten
**koopt AK47 en een Che Guevara shirt
Viva la aire acondicionado![]()
Op letterlijk een handvol mensen na kan het mij persoonlijk echt 0,0 schelen wat anderen van mij vinden of denken, dus daar heb ik sowieso een broertje dood (RIP 😱quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar met een airco ben je weer een aardbol moordenaar volgens velen
Je kunt nooit winnen
Komt omdat je eigen zweet al heel de week aan het verdampen is met al die ramen dicht en nu weer van het plafond naar beneden drupt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
25,5, een stuk broeieriger dan gistermiddag rond dit tijdstip, toch scheelt het maar een half graadje
Is het niet het zweet van de bovenburen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Komt omdat je eigen zweet al heel de week aan het verdampen is met al die ramen dicht en nu weer van het plafond naar beneden drupt.
Knap dat je dit alvast kan voorspellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, het laatste uur 30+ graden dit jaar, iig in omgeving Utrecht, gaat zo in.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, het laatste uur 30+ graden dit jaar, iig in omgeving Utrecht, gaat zo in.
Hij heeft een glazebolquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Knap dat je dit alvast kan voorspellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is de wens de vader van de voorspelling ;-)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Knap dat je dit alvast kan voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |