Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er mis met de trein zolang je buiten de spits gaat?
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed etenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....
Ik ben in mijn eentje met de auto inclusief parkeren net zo duur uit als met de trein en auto t.o.v. trein is al met al ruim een half uur sneller.
Ooit, toen er nog niet zoveel mensen de trein konden betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed eten
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed eten
De DB rijdt alleen in Duitsland hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....
Ik ben in mijn eentje met de auto inclusief parkeren net zo duur uit als met de trein en auto t.o.v. trein is al met al ruim een half uur sneller.
Met de trein naar Londenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.
Wij samen is het leukste wat er is, T.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:08 schreef Tegan het volgende:
Q.. Samen met jou treinen is natuurlijk leuker.
Ik tel de dagen tot het zover isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij samen is het leukste wat er is, T.
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.
Misschien een klein stukje?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij
Wij hebben nooit samen getreind he?
Ze zijn eindeloos, T. EINDELOOS!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik tel de dagen tot het zover is.
Ik vind het vooral kut dat ze de laatste trein een paar jaar geleden hebben geschrapt en dat ik negen van de tien keer op het trapje moet zitten, ook buiten de spits.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?
Ik haat het. Alleen voor werk zo nu en dan nog met de trein en verder niet als ik het enigszins kan vermijden.
Ja, als je darm-issues hebt kan het wel klote zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?
Ik haat het. Alleen voor werk zo nu en dan nog met de trein en verder niet als ik het enigszins kan vermijden.
In de Eurostar vorig jaar was er geen stromend water meer, dat was wat minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je darm-issues hebt kan het wel klote zijn.
Achter de vangrail poepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe je dat in de auto als je nodig naar de wc moet en je staat in de file of het duurt nog even voor je op een ranzig benzinestation bent?
Als er maar stromend bier was.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Eurostar vorig jaar was er geen stromend water meer, dat was wat minder.
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor die tijd naar de wc gaan. En veel tankstations hebben wc’s waar je een euro voor betaald en automatisch gereinigd wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe je dat in de auto als je nodig naar de wc moet en je staat in de file of het duurt nog even voor je op een ranzig benzinestation bent?
Ja maar jullie wonen ook in the middle of nowhere met 2x per dag een trein naar de volgende boerenschuur.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |