Je hebt toch ook nog vakantie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan vandaag. Zo actief als ik gister was, zo lui ben ik nu
Yep, maar probeer te voorkomen dat ik hele dagen op de bank hang als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog vakantie?
Dat zou idd wel zonde zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, maar probeer te voorkomen dat ik hele dagen op de bank hang als het mooi weer is.
Dus nog maar even met een omweg naar de IKEA gefietst en weer terug.
Nu maar wat te eten fixen.
Ai, geen horren?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 02:39 schreef DrMarten het volgende:
Half 3, mooie tijd om op muggenjacht te gaan
Die komt vrijdag eindelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lang leve de aircoSindsdien wordt ik niet meer leeggezogen
True en eentje is vaak al genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jawel, maar heel soms weet er toch een binnen te komen.
Ik wil niet meer zonder. Wat een verademing.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Die komt vrijdag eindelijk
Maar de horren die we sinds dit jaar hebben doen hun werk ook goed
Snap ik ja. Het is grotendeels mosterd na de maaltijd voor deze zomer, maar kijk vooral erg uit naar weer een koele slaapkamer en daardoor wat beter slapenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer zonder. Wat een verademing.
Niet? Ik dacht juist wel ivm het produceren van nakomelingen..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen zijn dat niet degenen die steken (meestal)
Yes. De vrouwen bijten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht juist wel ivm het produceren van nakomelingen..
Beter slapen is woke.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik ja. Het is grotendeels mosterd na de maaltijd voor deze zomer, maar kijk vooral erg uit naar weer een koele slaapkamer en daardoor wat beter slapen
quote:
My most quotable post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |