Het kan snel verkeren, net was het nog een god volgens een andere user en nu bakt hij er weer niks van.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:04 schreef BEFEM het volgende:
Klaassen te traag om mee te lopenhij kijkt zelfs nog naar hem.
Hij laat zijn man niet continu lopen. Wel paar keer verkeerde beslissing met balverlies inderdaad. Valt verder allemaal reuze mee, er zijn er vandaag een paar een stuk zwakker.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoor je mij niet zeggen. Maar wijndal laat continu zijn man lopen en verliest ballen op idiote plekken
Je zegt het zelf, volgens een andere userquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het kan snel verkeren, net was het nog een god volgens een andere user en nu bakt hij er weer niks van.
Jij haalt precies dat voorbeeld aan...quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat. Maar je ziet gewoon duidelijk dat hij veel te traag is voor het middenveld.
Ja maar wat is het dan? Is het een god of een prutser?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, volgens een andere user
Wat heb ik daar mee te maken. Meningen verschillen.
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd minuut.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het kan snel verkeren, net was het nog een god volgens een andere user en nu bakt hij er weer niks van.
En dan? Moro geeft een kutbal, daarna staat het verdedigend slecht en is Klaassen te traag om mee te rennen, hij probeert het wel. Klaassen kan er ook niks aan doen dat hij te traag is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij haalt precies dat voorbeeld aan...
Baasgodquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd minuut.
Klaassen kan er vooral weinig aan doen dat eerst Baas en dan Moro ziekenhuisballen geven. Dan kan het zijn dat je uit positie bent ja. Als je dan alleen wil zien dat Klaassen te laat is, tja.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
En dan? Morgen geeft een kutbal, daarna staat het verdedigend slecht en is Klaassen te traag om mee te rennen, hij probeert het wel. Klaassen kan er ook niks aan doen dat hij te traag is.
Dus eigenlijk speel je met een man minder in dat soort situaties. Een soort Blind, die was ook altijd te traag. Dan moet je je afvragen of je nog wel door wil met dit soort jongens als het op dit niveau al niet meer gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
En dan? Moro geeft een kutbal, daarna staat het verdedigend slecht en is Klaassen te traag om mee te rennen, hij probeert het wel. Klaassen kan er ook niks aan doen dat hij te traag is.
Misschien ook maar een boze brief sturen naar Kwakman dan. Of naar Klaassen zelf gezien zn reactie.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klaassen kan er vooral weinig aan doen dat eerst Baas en dan Moro ziekenhuisballen geven. Dan kan het zijn dat je uit positie bent ja. Als je dan alleen wil zien dat Klaassen te laat is, tja.
Dat moment dat hij de bal achter wil laten gaan zegt veel imo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij laat zijn man niet continu lopen. Wel paar keer verkeerde beslissing met balverlies inderdaad. Valt verder allemaal reuze mee, er zijn er vandaag een paar een stuk zwakker.
Een boze brief nog welquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Misschien ook maar een boze brief sturen naar Kwakman dan. Of naar Klaassen zelf gezien zn reactie.
Ja, hij is ook niet goed genoeg. En zeker niet in combinatie met Berghuis en Weghorst.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus eigenlijk speel je met een man minder in dat soort situaties. Een soort Blind, die was ook altijd te traag. Dan moet je je afvragen of je nog wel door wil met dit soort jongens als het op dit niveau al niet meer gaat.
We draaien alles gewoon net zo lang tot het de schuld van Wijndal is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:15 schreef kalinhos het volgende:
Als je die herhaling ziet bij de 2-1 had ik vooral t idee dat als Wijndal doorstapte bij die wat zachte bal van Moro, hij eerder bij de bal geweest was
dat was gewoon een kutbal van moro.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:15 schreef kalinhos het volgende:
Als je die herhaling ziet bij de 2-1 had ik vooral t idee dat als Wijndal doorstapte bij die wat zachte bal van Moro, hij eerder bij de bal geweest was
Nou luister ik eigenlijk zo goed als nooit naar dat soort analyses.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Gek gezegd maar ik vind het eigenlijk wel meevallen, Kwakman doet net of Ajax volledig overlopen wordt maar qua cijfers zegt het wel wat anders. Alleen die 2-1 was wel erg kwetsbaar. De 1-1 viel eigenlijk uit het niets.
Mijn god.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We draaien alles gewoon net zo lang tot het de schuld van Wijndal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |