Er is ook 9 miljoen betaald voor ene Matteo Dams die geen enkele goede wedstrijd heeft gespeeld in de Eredivisie dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: als je 25 miljoen betaalt voor Mika Godts ben je óf knettergek, óf Erik ten Hag
Dat zijn twee verschillende dingen. Je kan als Ajax best zeggen dat je hem nodig hebt en dus pas bij 25 laat gaan. Niemand gaat dat betalen, dus prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:38 schreef papert het volgende:
Niet mee eens. Spelers die een man voorbij kunnen zijn zeldzaam. Hij is pas een seizoen basisspeler, dus er zit nog wat rek in. Voor minder dan 25 miljoen moet je hem daarom echt niet laten gaan. Natuurlijk is hij wisselvallig, maar je ziet dat hij kan voetballen. Zou Moro ook graag een keertje op rechts zien.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Oh what the fuck? Idee is niet slecht, maar met de verkeerde poppetjes. Je kunt dat beter op links toepassen zodat je altijd Gaaei kunt opstellen ipv Wijndal links. Gaaei onze droom back? NEE. Maar wel onze beste rechtsback die nog wat sterke punten heeft zoals een idioot goed schot, prachtige voorzet voor Wout, en 4 longen.
Wijndal heeft 2 voeten, dat is zeg maar zijn enige 2 pluspunten.
In basis kwaliteiten klopt dat wel, maar het probleem met Wijndal is dat hij niet beseft hoe beperkt hij is en hij laat zich ook niet zo makkelijk coachen als Gaaei en die heeft daarbij ook nog eens werklust en de longen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja zo kun je elke boerenlul wel tot een voetballende halfgod lullen. Ze doen vrij weinig voor elkaar onder. Allebei hele matige spelers.
“Hij heeft werklust en longen” betekent: je kan er geen kut van, maar omdat je je de tyfus in werkt en gebrek aan beter moeten we het er maar mee doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
In basis kwaliteiten klopt dat wel, maar het probleem met Wijndal is dat hij niet beseft hoe beperkt hij is en hij laat zich ook niet zo makkelijk coachen als Gaaei en die heeft daarbij ook nog eens werklust en de longen.
Als je er 2 hebt die niet zo goed zijn, waarvan eentje nog de werklust, fysiek, longen en een goede trap heeft, dan heeft die toch altijd de voorkeur boven de ander?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“Hij heeft werklust en longen” betekent: je kan er geen kut van, maar omdat je je de tyfus in werkt en gebrek aan beter moeten we het er maar mee doen.
Zeker. Maar dan heeft ie niet ineens “een idioot goed schot” of “prachtige voorzet” in huis. Hij is het minst slecht van twee hele matige spelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:52 schreef papert het volgende:
[..]
Als je er 2 hebt die niet zo goed zijn, waarvan eentje nog de werklust, fysiek, longen en een goede trap heeft, dan heeft die toch altijd de voorkeur boven de ander?
Hij is vrij beperkt inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je er geen rendement uit kan halen, maar ik heb liever hem dan Wijndal, die zichzelf de best lb van Europa vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“Hij heeft werklust en longen” betekent: je kan er geen kut van, maar omdat je je de tyfus in werkt en gebrek aan beter moeten we het er maar mee doen.
Dat was een aardig domme uitspraak ja, maar die blinde haat op hem is ook wel wat overdreven.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is vrij beperkt inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je er geen rendement uit kan halen, maar ik heb liever hem dan Wijndal, die zichzelf de best lb van Europa vindt.
Ben je nu weer dingen aan het verzinnen of heeft iemand dit keer daadwerkelijk gezegd wat je plaatst?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is vrij beperkt inderdaad, maar dat betekent nog niet dat je er geen rendement uit kan halen, maar ik heb liever hem dan Wijndal, die zichzelf de best lb van Europa vindt.
Hij vond zichzelf met Bergwijn de beste linkerkant van Europa. Hij vond zichzelf niet de beste lb.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nu weer dingen aan het verzinnen of heeft iemand dit keer daadwerkelijk gezegd wat je plaatst?
Ik haat hem niet hoor, lijkt me best een leuke ventje, hij lacht altijd, maar ik vind hem alleen niet zo goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was een aardig domme uitspraak ja, maar die blinde haat op hem is ook wel wat overdreven.
Oh, dan is het nog best een genuanceerde uitspraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf met Bergwijn de beste linkerkant van Europa. Hij vond zichzelf niet de beste lb.
Hij dacht - x - = +quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf met Bergwijn de beste linkerkant van Europa. Hij vond zichzelf niet de beste lb.
Nog erger. En geen zelfkennis, en geen enkel verstand van voetbal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je was me net voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:50 schreef Bofjijff het volgende:
Steur bijgetekend tot 2028. Dat kan wel een goeie worden, groot talent iig.
Ik heb ook wel kijk op coaches. Er zit wel een idee achter maar de uitvoering is voor verbetering vatbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens. Maar goed, maakt allemaal niet uit wat ik hier lul, of jij of meester scout @:wotte
Den Sjon en Keizer bepalen waar we wekelijks naar moeten kijken.
Wat staat hier ?quote:
Dat ze ter ere van het 110 jarig bestaan een retro shirt hebben gemaakt gebaseerd op die van het seizoen 75-76 dat in de Ajax stijl was.quote:
DOENNNNNN.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Als er financiële ruimte komt wil Ajax Edson Alvarez huren volgens VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |