Lijkt me stug, die hebben net Lang gehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Bofjijff het volgende:
Napoli en Ajax voeren gesprekken over een transfer van Mika Godts, zo weet de betrouwbare Belgische transfermarktexpert Sascha Tavolieri te melden. Volgens de journalist van Sky Sports is een akkoord echter nog niet in zicht.
Lekker bank zitten in Italie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Bofjijff het volgende:
Napoli en Ajax voeren gesprekken over een transfer van Mika Godts, zo weet de betrouwbare Belgische transfermarktexpert Sascha Tavolieri te melden. Volgens de journalist van Sky Sports is een akkoord echter nog niet in zicht.
lijkt me ook wat gek idd. We gaan het zien. En idd daar lekker de bank warmhoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug, die hebben net Lang gehaald.
Beetje een mooi weer voetballer. De kwaliteit zit er wel maar hij is gewoon niet constant genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:01 schreef Black-Death het volgende:
Godts moet het overigens dit jaar wel gaan laten zien. Zijn rendement moet echt omhoog.
Dat noemen we gewoon een jonge speler.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Beetje een mooi weer voetballer. De kwaliteit zit er wel maar hij is gewoon niet constant genoeg.
En daarom hoeft meneer niet aan het buitenland te denken als hij het hier nog niet eens kan laten zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat noemen we gewoon een jonge speler.
Maar als die voelt dat die dit jaar de kans daarvoor niet gaat krijgen bij Ajax dan kan je net zo goed voor het dubbele gaan bankhangen bij Napoli en kan Ajax hem net zo goed laten gaan voor 15-20 mio.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En daarom hoeft meneer niet aan het buitenland te denken als hij het hier nog niet eens kan laten zien.
Graag van dat geld dan een 6 kopen. Voor 25 mio moet je hem wel laten gaan ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het klinkt allemaal wat onwaarschijnlijk, maar mocht het waar zijn, en Napoli 25-35 neertelt. Dan zou ik het gewoon doen. Nogmaals het lijkt me onwaarschijnlijk, en die maffe Italianen zullen wel weer 2 pizza's en een espresso bieden, maar goed.
Godts heeft echt hele goede periodes maar elk jaar rond en na de ramadan zit die er volledige doorheen. En meteen maar even melden dat dit géén kritiek op de ramadan is. Maar het lijkt erop dat Godts zijn lichaam dat toch niet helemaal lekker aankan.
Zou zo maar een Conceição- tje kunnen worden, maar 25+ kunnen we niet weigeren.
Dan een echte rechtsbuiten kopen, want die staat al lang op de scoutingslijsten, toch? TOCH?!
Kunnen we eventueel ook nog soms Rosa met Moro links laten spelen. Rosa is aanvallend heel matig, maar in de Hato rol zou dat zomaar weleens kunnen werken, zeker met zijn maatje Moro ervoor.
Vanaf 25 miljoen wel, maar daaronder zou ik het niet doen. Natuurlijk kan het zo zijn dat hij er niks van bakt komend seizoen en je er volgend jaar maar maximaal 10 miljoen voor kan krijgen maar dat hou je toch in het voetbal. Want je zal ook een andere vleugelspeler moeten halen, want anders heb je buiten Moro vrij matige vleugelspelers met ook niet veel potentie tot meer. En dan moet Moro ook nog maar bewijzen dat hij een topspeler kan worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Graag van dat geld dan een 6 kopen. Voor 25 mio moet je hem wel laten gaan ja.
Ik las ergens dat Heitinga met een vierkant op het middenveld wil spelen, daarom Regeer als back, zeg maar zoals Blind voorheen vanaf links speelde en als Gaaei speelt dan moet Berghuis die 4e middenvelder zijn. Komt er dus op neer dat een echte rechtsbuiten niet echt nodig is en die heb je wel want Moro kan daar ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Het klinkt allemaal wat onwaarschijnlijk, maar mocht het waar zijn, en Napoli 25-35 neertelt. Dan zou ik het gewoon doen. Nogmaals het lijkt me onwaarschijnlijk, en die maffe Italianen zullen wel weer 2 pizza's en een espresso bieden, maar goed.
Godts heeft echt hele goede periodes maar elk jaar rond en na de ramadan zit die er volledige doorheen. En meteen maar even melden dat dit géén kritiek op de ramadan is. Maar het lijkt erop dat Godts zijn lichaam dat toch niet helemaal lekker aankan.
Zou zo maar een Conceição- tje kunnen worden, maar 25+ kunnen we niet weigeren.
Dan een echte rechtsbuiten kopen, want die staat al lang op de scoutingslijsten, toch? TOCH?!
Kunnen we eventueel ook nog soms Rosa met Moro links laten spelen. Rosa is aanvallend heel matig, maar in de Hato rol zou dat zomaar weleens kunnen werken, zeker met zijn maatje Moro ervoor.
Oh what the fuck? Idee is niet slecht, maar met de verkeerde poppetjes. Je kunt dat beter op links toepassen zodat je altijd Gaaei kunt opstellen ipv Wijndal links. Gaaei onze droom back? NEE. Maar wel onze beste rechtsback die nog wat sterke punten heeft zoals een idioot goed schot, prachtige voorzet voor Wout, en 4 longen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Heitinga met een vierkant op het middenveld wil spelen, daarom Regeer als back, zeg maar zoals Blind voorheen vanaf links speelde en als Gaaei speelt dan moet Berghuis die 4e middenvelder zijn. Komt er dus op neer dat een echte rechtsbuiten niet echt nodig is en die heb je wel want Moro kan daar ook.
Eens qua backs, maar op links heb je wel 2 buitenspelers met diepgang en op rechts niet. verder kan je dat eigenlijk alleen maar doen als je Baas linksback zet en je dus eigenlijk met 3 CV's komt te spelen, Wijndal kan dat niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Oh what the fuck? Idee is niet slecht, maar met de verkeerde poppetjes. Je kunt dat beter op links toepassen zodat je altijd Gaaei kunt opstellen ipv Wijndal links. Gaaei onze droom back? NEE. Maar wel onze beste rechtsback die nog wat sterke punten heeft zoals een idioot goed schot, prachtige voorzet voor Wout, en 4 longen.
Wijndal heeft 2 voeten, dat is zeg maar zijn enige 2 pluspunten.
Eens. Maar goed, maakt allemaal niet uit wat ik hier lul, of jij of meester scout @Wottequote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens qua backs, maar op links heb je wel 2 buitenspelers met diepgang en op rechts niet. verder kan je dat eigenlijk alleen maar doen als je Baas linksback zet en je dus eigenlijk met 3 CV's komt te spelen, Wijndal kan dat niet.
Heitinga is om mysterieuze redenen een groot fan van Wijndal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Oh what the fuck? Idee is niet slecht, maar met de verkeerde poppetjes. Je kunt dat beter op links toepassen zodat je altijd Gaaei kunt opstellen ipv Wijndal links. Gaaei onze droom back? NEE. Maar wel onze beste rechtsback die nog wat sterke punten heeft zoals een idioot goed schot, prachtige voorzet voor Wout, en 4 longen.
Wijndal heeft 2 voeten, dat is zeg maar zijn enige 2 pluspunten.
Maar ik denk toch dat hij naar de bank gaat als je over Sutalo, Itakura en Baas kan beschikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heitinga is om mysterieuze redenen een groot fan van Wijndal.
Oogaids deel 1 hebben we nu gehad, ik verwacht (en hoop) dat het zondag beter staat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens. Maar goed, maakt allemaal niet uit wat ik hier lul, of jij of meester scout @:wotte
Den Sjon en Keizer bepalen waar we wekelijks naar moeten kijken.
dat hoop ik wel iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ik denk toch dat hij naar de bank gaat als je over Sutalo, Itakura en Baas kan beschikken.
Hij mag ook wel naar FC Cluj. Maakt mij niet uit, geen probleem.quote:
20-jarige buitenspeler met een lang contract en hoge upside, dan is dat echt geen gek bedrag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:18 schreef Ludachrist het volgende:
25 miljoen voor Godts. Alsof iemand ter wereld dat gaat betalen voor een speler die 3 wedstrijden per jaar goed voetbalt in de Eredivisie.
Laat ik het anders formuleren: als je 25 miljoen betaalt voor Mika Godts ben je óf knettergek, óf Erik ten Hagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
20-jarige buitenspeler met een lang contract en hoge upside, dan is dat echt geen gek bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |