SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door MooieTop6 op 13-08-2025 09:42:47 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ben ik heel gestoord als ik, gewoon omdat het kan, voor één nacht een hotel hier in Zaandam boek, puur vanwege het binnenzwembad, een bubbelbad en airco in de kamer, en het voortreffelijke ontbijtbuffet?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee zeker niet. Lekker doen!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:40 schreef DJMO het volgende:
Ben ik heel gestoord als ik, gewoon omdat het kan, voor één nacht een hotel hier in Zaandam boek, puur vanwege het binnenzwembad, een bubbelbad en airco in de kamer, en het voortreffelijke ontbijtbuffet?
How can I make this topic about me?![]()
Echt dat bedelenquote:
Ik zou nooit bedelen
Zo jezelf verlagend
Moet een regel tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou echt hoor, gewoon posten dan pak je vanzelf wel een punt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mag ik 1 bolkje?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb hem lekker toch gekregenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Loopt hier een kerel met een handdoek over zijn hoofd
Niet eens een natte handdoek
En er is airco
RaaaaaaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen een handdoek?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Loopt hier een kerel met een handdoek over zijn hoofd
Niet eens een natte handdoek
En er is airco
RaaaaaaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: