denk hetquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise poepvingers op de zalm?
quote:
Heel veel vezelrijke producten eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:18 schreef Karzai het volgende:
Bij diarree wil je natuurlijk zo snel mogelijk verlichting. Gelukkig zijn er meerdere effectieve remedies—zowel natuurlijk als medisch. Hier zijn de beste opties:
🥣 Voedingstips tegen diarree
BRAT-dieet: Bananen, Rijst, Appelmoes en Toast. Deze voedingsmiddelen zijn licht verteerbaar en helpen de ontlasting te verstevigen.
Geraspte appel (bruin laten worden): De oxidatie helpt bij het herstellen van de darmflora.
Yoghurt met probiotica: Helpt de balans van darmbacteriën te herstellen. Kies voor ongezoete, natuurlijke yoghurt.
Rijstwater: Het water dat overblijft na het koken van rijst kan helpen om vocht in de darmen te binden.
Boekweit of psylliumvezels: Deze bevatten slijmstoffen die de darmwand kalmeren.
KIEPSOEP. KIEP DIE SOEP.quote:
aan 1 heb je genoeg, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 6 in mijn maat
Jij weet niet hoe vrouwen kleding kopenquote:
Klopt, maar dat betekent wel dat het hard gaat. Ik moet er nog even over nadeneknquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe vrouwen kleding kopen
Soms wel fijn/praktisch om van een fijn model shirt of broek gelijk een paar in een andere kleur te kopenquote:
Hapquote:
en het wordt nog warmerquote:
quote:
Maak ik zelf nog wel uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Deze week overleven we wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |