Geen Dirk van den Broek in de buurtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
ze hebben deze week deze ijsthee in de aanbieding bij dirk in verschillende smaken, flesje van meegenomen
[ afbeelding ]
Olcay ja?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat om Nederlandse politici
Lekker is die, die neem ik ook in restaurants en in de bios.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
ze hebben deze week deze ijsthee in de aanbieding bij dirk in verschillende smaken, flesje van meegenomen
[ afbeelding ]
Niet met die instelling neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen Dirk van den Broek in de buurt
Niet Olcay.quote:
Iedereen kan ook maar politicus worden tegenwoordigquote:
Zijn dat die pilletjes die je slikt? Gaat wel de goede kant op zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
dag 4 van de gerriederrie. Woog vannochtend 71 kilo
de gerriederrie is denk ik van zalm die ik heb gegeten. De pilletjes verminderen de eetlust flinkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat die pilletjes die je slikt? Gaat wel de goede kant op zo.
Groeit er dadelijk een onderhuids zusje op je rug.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de gerriederrie is denk ik van zalm die ik heb gegeten. De pilletjes verminderen de eetlust flink
ik zal het in de gaten houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groeit er dadelijk een onderhuids zusje op je rug.
Niet alleen je eetlust is verminderdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
wilde vandaag naar de gym maar ben te moe
nee echt energie level van een natte vaatdoekquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet alleen je eetlust is verminderd
Dat vind ik ook niet heel gekquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt energie level van een natte vaatdoek
Af en toe een dagje niet hard werken om bij te tanken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt energie level van een natte vaatdoek
mja ben al een paar dagen niet geweest . Morgen maar weer kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een dagje niet hard werken om bij te tanken.
Doe ook niet te gek hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ben al een paar dagen niet geweest . Morgen maar weer kijken
Nee dit is puur de diarree nu denk ik waarom zo moe benquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ook niet te gek he
*Giet kibbensoep in balliequote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
oei, hebben ze geen norit daar? en water met een beetje zout drinken hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
En een beetje suikerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, hebben ze geen norit daar? en water met een beetje zout drinken hoor
Thaise poepvingers op de zalm?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is puur de diarree nu denk ik waarom zo moe ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |