Dat zag iedereen natuurlijk al. Des te vreemder dat je dan 10 miljoen gaan betalen voor zo’n Steijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iedere paar weken komen mensen opnieuw tot de ontdekking dat types als Til, Klaassen en Steijn op hun plek zijn in de Eredivisie.
Laten we vorig jaar nou net een probleem hebben gehad tegen de kleintjes. Dat heeft ons plek 2 en misschien wel meer gekost.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat zag iedereen natuurlijk al. Des te vreemder dat je dan 10 miljoen gaan betalen voor zo’n Steijn.
‘Met Steijn koop je goals!’ Ja tegen nac, Heracles en Volendam, maar in Europees verband gaan we z’n naam niet veel zien op het scorebord.
Opzich hadden we ook best mogen winnen van Ajax, om überhaupt aanspraak te maken op plek 2.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we vorig jaar nou net een probleem hebben gehad tegen de kleintjes. Dat heeft ons plek 2 en misschien wel meer gekost.
Zal allemaal best, maar de meeste punten haal je tegen de kleintjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Opzich hadden we ook best mogen winnen van Ajax, om überhaupt aanspraak te maken op plek 2.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, dat is blijkbaar het niveau wat er nagestreefd wordt. Meedoen in de eredivisie en een afgang of wat in Europa.
Valente heeft in mijn ogen meer potentie dan Steijn, bij wie ik maar het gevoel blijf houden dat ie boven zijn stand presteertquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn is leuk in de eredivisie maar op dit niveau gewoon MIA. Maar ja, dat is blijkbaar het niveau wat er nagestreefd wordt. Meedoen in de eredivisie en een afgang of wat in Europa.
Valente zag ik het niet in bij de FC maar die voetbalt voorlopig moeiteloos mee, terechte stap hoger
Tegen de groten geen problemen dan?? Alle vier de toppers verlorenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we vorig jaar nou net een probleem hebben gehad tegen de kleintjes. Dat heeft ons plek 2 en misschien wel meer gekost.
Lekker bijdehand, maar je snapt best wat ik bedoel. Kampioen word je tegen de kleintjes. Overigens hebben we vorig jaar genoeg grote tegenstanders verslagen, maar dat daargelaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de groten geen problemen dan?? Alle vier de toppers verloren
Dat is overdreven. Immers haalde net de 12 goals met een ideale bliksemafleider en aanspeelpunt in de spits. Steijn gaat vrij makkelijk 15-20 goals halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef Haringkop het volgende:
We gaan me Steijn echt de Immers discussie weer herbeleven.
Hopelijk zit ik fout.
Tegelijkertijd kan ik me over zo’n Steijn ook maar beperkt druk maken - in die zin: of hij ontwikkelt zich nog een paar tandjes door, of hij gaat gewoon regelmatig de bank warmhouden achter Valente.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:44 schreef GwaiLow het volgende:
Steijn gewoon een redelijk goede speler voor de Eredivisie. Hij zal een hoop ballen in het mandje leggen. Voor de Europa League is hij redelijk. Geen geweldenaar, maar misschien komt dat nog.
En Veerman.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iedere paar weken komen mensen opnieuw tot de ontdekking dat types als Til, Klaassen en Steijn op hun plek zijn in de Eredivisie.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 03:40 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man, man, die Lotomba was wel heel erg slecht. Die dribbelactie...die begon aardig en toen had ie hem naar Bos moeten spelen....ach we hebben het allemaal gezien.
Om nu gelijk het hele team af te schrijven, vind ik wel heel vroeg. Ik denk dat we het sowieso in de Eredivisie goed gaan doen, al begrijp ik de wanhoop. Maar als je eerlijk bent, zat een minder goede wedstrijd eraan te komen. Leuk dat sommige gasten het prima deden, zonder minuten met elkaar te hebben door gebracht op de training, maar dan voelt het ook nog als een leuke vakantie.
Met de centrale verdedigers komt het wel goed, die hebben zeker wel kwaliteit. Bos weet ik niet zo, die was vorige week ook vaak betrokken bij balverlies. Ook hij kan nog groeien, maar samen met Steijn mis je wel een hoop handelingssnelheid.
Ze waren allemaal slecht vandaag, ook Wellenreuter met die lange ballen naar de tegenstander. Misschien een lichtpuntje; Valente, die heeft een heerlijke pass. Ja, het was kut met peren, maar laat dit de Lazio Roma/Leverkusen van dit jaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |