abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218494559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef Sushirijst het volgende:
Pfff dat schaamteloze gefilm van al die kinderen in badkleding. Hup online voor al haar volgers, ik zou echt razend worden als ik daar achter kwam als ouder.
ik verbaas me er ook over, en kan eigenlijk niet wachten tot er een keer een moeder of vader helemaal over de rooie gaat tegen haar met dat eeuwige gefilm. Ik wil mijn kind niet herkenbaar op het internet, niet in badkleding en eigenlijk gewoon helemaal niet. (moet je het wel net zien natuurlijk dat je kind ook gefilmd wordt)
pi_218494575
Ik ben wel echt klaar met dat gezeur van AM over de warmte. Sorry, maar dat weet je als je daar heen gaat.
Alle dagen regen in een zon gebied dan mag je echt klagen. Maar dit weet je van te voren.
pi_218494584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef Sushirijst het volgende:
Pfff dat schaamteloze gefilm van al die kinderen in badkleding. Hup online voor al haar volgers, ik zou echt razend worden als ik daar achter kwam als ouder.
En dit!! Zo asociaal.
pi_218494594
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben wel echt klaar met dat gezeur van AM over de warmte. Sorry, maar dat weet je als je daar heen gaat.
Alle dagen regen in een zon gebied dan mag je echt klagen. Maar dit weet je van te voren.
Oh is het daar warm, zei ze dat echt. _O- _O_
pi_218494596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Die prijs gaat toch echt naar Milou Hofmeester
Even serieus, hoe vaak zou ze die link naar haar horloge nu onderhand wel niet gedeeld hebben?
pi_218494672
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: Oei, die story over verhaaltjes zonder scherm. Confronterend dat ik echt oud ben: ik las mijn kinderen voor uit een boekje.
Begrijp ik het goed dat dat tegenwoordig niet meer tot de mogelijkheden behoort?
Dat doen wij ook, maar soms is een luisterboek of podcast wel een fijn rustmoment bijv tijdens het koken (Wij zetten liever niet dagelijks de tv aan).
Het is wel zo dat veel kinderen een taalachterstand hebben doordat er te weinig/minder wordt voorgelezen door ouders.
Sorry volledig offtopic.
pi_218494775
Demammavan
Zou ze nu nog zuidelijker gaan omdat ze naar een plek gaat waar het boven de 40 graden is?
Als ik haar was zou ik dan maar naar huis gaan...dat is toch niet te doen met een tent...echt niet gezond om met die temperaturen buiten te zitten
pi_218494779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:44 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik verbaas me er ook over, en kan eigenlijk niet wachten tot er een keer een moeder of vader helemaal over de rooie gaat tegen haar met dat eeuwige gefilm. Ik wil mijn kind niet herkenbaar op het internet, niet in badkleding en eigenlijk gewoon helemaal niet. (moet je het wel net zien natuurlijk dat je kind ook gefilmd wordt)
Ik mijn boosheid vergat ik erbij te zetten dat het over AM ging 🤣

Maar ja je moet dit ook net maar zien/doorhebben als ouder. Denkt ze hier nou echt niet zelf over na?
pi_218494785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
Demammavan
Zou ze nu nog zuidelijker gaan omdat ze naar een plek gaat waar het boven de 40 graden is?
Als ik haar was zou ik dan maar naar huis gaan...dat is toch niet te doen met een tent...echt niet gezond om met die temperaturen buiten te zitten
Nee ik denk weer Frankrijk in. Daar is het op sommige plekken in de binnenlanden momenteel zi warm.
pi_218494796
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
Demammavan
Ik mag toch hopen dat het over een overnachting in een hotel gaat op de reis terug naar huis
pi_218494801
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
Steeds weer die aandacht willen.
Je kon toch ook 2 weken op vakantie en daar van alles ondernemen.
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
pi_218494822
En nogmaals over AM
Wat een vreselijke plek hebben zij nu op de camping. Hutjemutje gepropt. Echt ik zou gillend gek worden.
Maar wel een pluspunt: je hoort de zee! 🫢
pi_218494847
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:07 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Nee ik denk weer Frankrijk in. Daar is het op sommige plekken in de binnenlanden momenteel zi warm.
Klopt, binnenland Frankrijk is nu warmer dan spanje
pi_218494854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:07 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Yep waar ik nu zit (zuid-west Frankrijk) was het begin van de week 42 graden. Gelukkig zitten we in een huis met zwembad 😅
Hoop ook voor haar dat ze niet op een (doorreis) camping gaan staan maar het zichzelf gemakkelijk maken. Maar gok er niet op haha. Klagen is ook content!
pi_218494945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:11 schreef Earring het volgende:
En nogmaals over AM
Wat een vreselijke plek hebben zij nu op de camping. Hutjemutje gepropt. Echt ik zou gillend gek worden.
Maar wel een pluspunt: je hoort de zee! 🫢
Maar dat hutje-mutje is ook deels hun eigen keuze. Als ze de tent andersom hadden neergezet, hadden ze niet zitten borrelen onder het raam van de caravan achter hun.
pi_218494963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
Omdat zij selectieve LC heeft.
Valt me mee dat rollie niet mee is.
pi_218494971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:20 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ze heeft toch ooit eens zo'n reel gedeeld wat ze in een jaar verdiende?
Ja maar dat was toen... nu steunt iedereen haar hierin. 🤣 haar eigen woorden hahah
pi_218495004
Lol, ik moest zojuist aan Sanneke denken toen ik op Threads het laatste bericht van @levenautisme voorbij zag komen. :')
pi_218495016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik snap het wel, het is daar gewoon vochtig en warm en dat is niet fijn, omdat je nachten heel kort zijn (laat slapen en om 6 uur drijf je je tent uit). Aan de andere kant: ze was helemaal klaar met de koude in Nederland en was toen aan warmte. Altijd voorzichtig zijn met wat je wenst 😁.
pi_218495021
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lol, ik moest zojuist aan Sanneke denken toen ik op Threads het laatste bericht van @:levenautisme voorbij zag komen. :')
Hahahaha! Hoe toevallig 😝
pi_218495028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap het wel, het is daar gewoon vochtig en warm en dat is niet fijn, omdat je nachten heel kort zijn (laat slapen en om 6 uur drijf je je tent uit). Aan de andere kant: ze was helemaal klaar met de koude in Nederland en was toen aan warmte. Altijd voorzichtig zijn met wat je wenst 😁.
Ik snap het ook wel alleen dat had ze toch op haar vingers kunnen natellen, met de tent in Spanje
I can't help it, if I'm lucky
pi_218495036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat doen wij ook, maar soms is een luisterboek of podcast wel een fijn rustmoment bijv tijdens het koken (Wij zetten liever niet dagelijks de tv aan).
Het is wel zo dat veel kinderen een taalachterstand hebben doordat er te weinig/minder wordt voorgelezen door ouders.
Sorry volledig offtopic.
De story lijkt verwijderd te zijn maar ik dacht dat ze het nodig had om hem in slaap te laten vallen.
Het enige moment waarop mijn kinderen tv mochten kijken, andere schermen waren er toen nog niet, was juist wanneer ik aan het koken was. TV kijken of spelen. Meestal kozen ze voor het laatste. Naar mijn idee was dat in die tijd heel normaal.
pi_218495038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: Oei, die story over verhaaltjes zonder scherm. Confronterend dat ik echt oud ben: ik las mijn kinderen voor uit een boekje.
Begrijp ik het goed dat dat tegenwoordig niet meer tot de mogelijkheden behoort?
Ik werd niet voorgelezen en moest het doen met dezelfde LP's en cassettes met sprookjes en het is ook allemaal goed gekomen met me ;)
pi_218495043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap het ook wel, alleen 1x is ook nog. Van het klagen wordt het niet beter, ga lekker in het water met je kinderen dan koel je wel af.
pi_218495111
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Is dat logisch?
Bekijk het eens positief. Ze gaat wat leuks doen met en voor de kinderen 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')