ik verbaas me er ook over, en kan eigenlijk niet wachten tot er een keer een moeder of vader helemaal over de rooie gaat tegen haar met dat eeuwige gefilm. Ik wil mijn kind niet herkenbaar op het internet, niet in badkleding en eigenlijk gewoon helemaal niet. (moet je het wel net zien natuurlijk dat je kind ook gefilmd wordt)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef Sushirijst het volgende:
Pfff dat schaamteloze gefilm van al die kinderen in badkleding. Hup online voor al haar volgers, ik zou echt razend worden als ik daar achter kwam als ouder.
En dit!! Zo asociaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:22 schreef Sushirijst het volgende:
Pfff dat schaamteloze gefilm van al die kinderen in badkleding. Hup online voor al haar volgers, ik zou echt razend worden als ik daar achter kwam als ouder.
Oh is het daar warm, zei ze dat echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben wel echt klaar met dat gezeur van AM over de warmte. Sorry, maar dat weet je als je daar heen gaat.
Alle dagen regen in een zon gebied dan mag je echt klagen. Maar dit weet je van te voren.
Even serieus, hoe vaak zou ze die link naar haar horloge nu onderhand wel niet gedeeld hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Die prijs gaat toch echt naar Milou Hofmeester
Dat doen wij ook, maar soms is een luisterboek of podcast wel een fijn rustmoment bijv tijdens het koken (Wij zetten liever niet dagelijks de tv aan).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: Oei, die story over verhaaltjes zonder scherm. Confronterend dat ik echt oud ben: ik las mijn kinderen voor uit een boekje.
Begrijp ik het goed dat dat tegenwoordig niet meer tot de mogelijkheden behoort?
Ik mijn boosheid vergat ik erbij te zetten dat het over AM ging 🤣quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:44 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik verbaas me er ook over, en kan eigenlijk niet wachten tot er een keer een moeder of vader helemaal over de rooie gaat tegen haar met dat eeuwige gefilm. Ik wil mijn kind niet herkenbaar op het internet, niet in badkleding en eigenlijk gewoon helemaal niet. (moet je het wel net zien natuurlijk dat je kind ook gefilmd wordt)
Nee ik denk weer Frankrijk in. Daar is het op sommige plekken in de binnenlanden momenteel zi warm.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
Demammavan
Zou ze nu nog zuidelijker gaan omdat ze naar een plek gaat waar het boven de 40 graden is?
Als ik haar was zou ik dan maar naar huis gaan...dat is toch niet te doen met een tent...echt niet gezond om met die temperaturen buiten te zitten
Ik mag toch hopen dat het over een overnachting in een hotel gaat op de reis terug naar huisquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
Demammavan
Zou ze nu nog zuidelijker gaan omdat ze naar een plek gaat waar het boven de 40 graden is?
Als ik haar was zou ik dan maar naar huis gaan...dat is toch niet te doen met een tent...echt niet gezond om met die temperaturen buiten te zitten
Klopt, binnenland Frankrijk is nu warmer dan spanjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:07 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nee ik denk weer Frankrijk in. Daar is het op sommige plekken in de binnenlanden momenteel zi warm.
Yep waar ik nu zit (zuid-west Frankrijk) was het begin van de week 42 graden. Gelukkig zitten we in een huis met zwembad 😅quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:07 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Nee ik denk weer Frankrijk in. Daar is het op sommige plekken in de binnenlanden momenteel zi warm.
Maar dat hutje-mutje is ook deels hun eigen keuze. Als ze de tent andersom hadden neergezet, hadden ze niet zitten borrelen onder het raam van de caravan achter hun.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:11 schreef Earring het volgende:
En nogmaals over AM
Wat een vreselijke plek hebben zij nu op de camping. Hutjemutje gepropt. Echt ik zou gillend gek worden.
Maar wel een pluspunt: je hoort de zee! 🫢
Omdat zij selectieve LC heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
Steeds weer die aandacht willen.
Je kon toch ook 2 weken op vakantie en daar van alles ondernemen.
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
Ja maar dat was toen... nu steunt iedereen haar hierin. 🤣 haar eigen woorden hahahquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:20 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ze heeft toch ooit eens zo'n reel gedeeld wat ze in een jaar verdiende?
Ik snap het wel, het is daar gewoon vochtig en warm en dat is niet fijn, omdat je nachten heel kort zijn (laat slapen en om 6 uur drijf je je tent uit). Aan de andere kant: ze was helemaal klaar met de koude in Nederland en was toen aan warmte. Altijd voorzichtig zijn met wat je wenst 😁.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben wel echt klaar met dat gezeur van AM over de warmte. Sorry, maar dat weet je als je daar heen gaat.
Alle dagen regen in een zon gebied dan mag je echt klagen. Maar dit weet je van te voren.
Hahahaha! Hoe toevallig 😝quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lol, ik moest zojuist aan Sanneke denken toen ik op Threads het laatste bericht van @:levenautisme voorbij zag komen.
Ik snap het ook wel alleen dat had ze toch op haar vingers kunnen natellen, met de tent in Spanjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is daar gewoon vochtig en warm en dat is niet fijn, omdat je nachten heel kort zijn (laat slapen en om 6 uur drijf je je tent uit). Aan de andere kant: ze was helemaal klaar met de koude in Nederland en was toen aan warmte. Altijd voorzichtig zijn met wat je wenst 😁.
De story lijkt verwijderd te zijn maar ik dacht dat ze het nodig had om hem in slaap te laten vallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, maar soms is een luisterboek of podcast wel een fijn rustmoment bijv tijdens het koken (Wij zetten liever niet dagelijks de tv aan).
Het is wel zo dat veel kinderen een taalachterstand hebben doordat er te weinig/minder wordt voorgelezen door ouders.
Sorry volledig offtopic.
Ik werd niet voorgelezen en moest het doen met dezelfde LP's en cassettes met sprookjes en het is ook allemaal goed gekomen met mequote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: Oei, die story over verhaaltjes zonder scherm. Confronterend dat ik echt oud ben: ik las mijn kinderen voor uit een boekje.
Begrijp ik het goed dat dat tegenwoordig niet meer tot de mogelijkheden behoort?
Ik snap het ook wel, alleen 1x is ook nog. Van het klagen wordt het niet beter, ga lekker in het water met je kinderen dan koel je wel af.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is daar gewoon vochtig en warm en dat is niet fijn, omdat je nachten heel kort zijn (laat slapen en om 6 uur drijf je je tent uit). Aan de andere kant: ze was helemaal klaar met de koude in Nederland en was toen aan warmte. Altijd voorzichtig zijn met wat je wenst 😁.
Bekijk het eens positief. Ze gaat wat leuks doen met en voor de kinderen 😉quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
Steeds weer die aandacht willen.
Je kon toch ook 2 weken op vakantie en daar van alles ondernemen.
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |