abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218494177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:58 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Gaat ze dan deze vakantie niet naat dat geweldige kamp voor alleenstaande ouders? #judith dus 😂
Ze heeft vast te weinig boekingen weten te scoren met die enorm goede kortingscode van haar. Estivant ziet er geen brood meer in om Judith uit te nodigen. Jammer wel, want nu komt Judith niet aan de me-time als de kinderen door Estivant bezig gehouden worden! Oh wacht, ze laat ook op andere momenten rustig onbekenden op haar zoon passen om hem te entertainen… 🤣
pi_218494178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:17 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Ja precies! Is ook maar waar je op dat moment zin in hebt. Ik vind het fijn dat mijn werkgever het aanbiedt maar is voor mij geen must. Zo valt er ook altijd iets te zeggen. Benieuwd wat het in de winter zal zijn. Kunnen ze moeilijk lopen doen als het koud is en er geen warme thee ter beschikking is 😅.
Op zijn minst warme chocomel hoor, thee is zo karig 🫣
pi_218494180
Ohh en dan straks weer alles afbreken en weer opbouwen een stuk verderop in 42 graden... ellende!
pi_218494194
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Plus dat ze zegt dat ze daardoor ook eens samen kunnen zwemmen. Hij werkt zonder ouderschapsverlof toch geen 7 dagen p/w? Of heeft niemand haar verteld dat een week 7 dagen heeft?

Het is dat ze mij heeft geblokkeerd maar anders had ik haar graag verteld wat mij als alleenstaande moeder van twee mét baan allemaal lukte. Maar ik had een huis, een fiets (een gewone), een auto, weinig wind en genoeg inkomen om leuke dingen te doen en kunnen eten voor meer dan 2 euro p/d. Dat zal ze vast een vergelijking van niks vinden want: totaal andere omstandigheden.
Ik lees net even je aanvulling. Ja haha zou ze vast beginnen dat je dan waarschijnlijk allerlei toeslagen kreeg waar zij geen recht op heeft en je niet voor het minimum loon moest werken.. 😬 zo zal ze altijd wel een weerwoord hebben. (Waarmee ik niet zeg dat het in jouw geval zo is he, ik ken je situatie niet, maar kan me zo voorstellen dat er zo’n antwoord zou volgen)

[ Bericht 5% gewijzigd door Minimimi op 13-08-2025 14:06:20 (Addition) ]
pi_218494199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:01 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kijk nu pas de story van Debbie die gaat koken terwijl ze ook nog een luisterboekje doet. Die is bij deze genezen verklaard hoor, want dit is echt een hele verbetering ten opzichte van dat zittend koken wat eigenlijk al teveel was eerder!
Omg, die reel van haar zittend en zuchtend al roerend in de pan 😂
pi_218494209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Ohh en dan straks weer alles afbreken en weer opbouwen een stuk verderop in 42 graden... ellende!
Als ik haar was zou ik op de terug weg lekker een hotel of huisje nemen
pi_218494210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:02 schreef Missinglink24 het volgende:
Oh oh die AM.. het is heet, de zon doet zeer aan mn ogen, slechte nacht, pleureshitte, pff pfff
Oprecht: wat had ze verwacht van Spanje in de zomer zonder airco? Dat is toch ook niet te doen (vind ik dan). Is ze nooit eerder in Spanje geweest misschien?
Daarom zit ga ik morgen naar Legoland in Denemarken in de regen 🤪, vorig jaar in net prachtige zuiden van Duitsland was het boven de 35graden en dat nooit weer. (Zelfs niet met airco)
pi_218494238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Omg, die reel van haar zittend en zuchtend al roerend in de pan 😂
Net als die reel met “huilbaby” (slapende) zoon, vergeet ik ook niet meer.
pi_218494266
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:07 schreef Minimimi het volgende:
Ik erger me trouwens aan die story van Sanneke waarin ze zo dankbaar uit dat ze dankzij de clicks op haar links ‘extra tijd en herinneringen’ krijgen. Vind het eigenlijk wel tenenkrommend.

Vind dat ze eigenlijk best een chill leven hebben, gebaseerd op wat ze deelt 😎
Ik snap haar moeilijk doen over alles ook niet. Nu weer verhaaltjes af kunnen spelen zonder tablet.
Ik snap het probleem niet. Die tablet hoef je niet bij je kind te zetten?
Mijn kind valt al jaren in slaap met luisterboeken op de tablet. Maar die stond altijd op de boekenkast oid.
pi_218494323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:09 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap haar moeilijk doen over alles ook niet. Nu weer verhaaltjes af kunnen spelen zonder tablet.
Ik snap het probleem niet. Die tablet hoef je niet bij je kind te zetten?
Mijn kind valt al jaren in slaap met luisterboeken op de tablet. Maar die stond altijd op de boekenkast oid.
Niemand heeft haar verteld dat je een tablet ook kan gebruiken zonder scherm. (Sorry te flauw).
pi_218494330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niemand heeft haar verteld dat je een tablet ook kan gebruiken zonder scherm. (Sorry te flauw).
Ja je hebt helemaal gelijk, kan zij ook niks aan doen🤪
pi_218494334
Die Charlotte Hoeboer is echt een sneuneus.
Ze jankt om alles en elke (volgens haar negatieve) reactie die ze krijgt is volgens haar gaslighting. Ze is het qua influencer dan ook precies niet. Ze wil graag en dat is heel duidelijk te zien.
Echt een walgelijk mens.
pi_218494384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En als je werkgever het niet doet, dan koop je toch gewoon zelf een doos ijsjes?
Vooral als hij op vakantieparken daarzo werkt ^O^
pi_218494392
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:05 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Ik lees net even je aanvulling. Ja haha zou ze vast beginnen dat je dan waarschijnlijk allerlei toeslagen kreeg waar zij geen recht op heeft en je niet voor het minimum loon moest werken.. 😬 zo zal ze altijd wel een weerwoord hebben. (Waarmee ik niet zeg dat het in jouw geval zo is he, ik ken je situatie niet, maar kan me zo voorstellen dat er zo’n antwoord zou volgen)
Hahaha, klopt. Ik werkte niet voor het minimum loon. En ik kan haar wat toeslagen betreft uit de droom helpen: ik kreeg iack via de ib terug omdat ik voldoende belasting afdroeg. Geen huurtoeslag en zorgtoeslag en KGB was destijds echt een lachertje vergeleken bij nu maar ik klaagde niet hoor. Andere potjes waren ook geen optie. Sport (2 per kind + mijn sport), school etc.: allemaal zelf betaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 13-08-2025 14:29:05 ]
pi_218494400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
600× 0.07 cent is toch 42 euro 😝
X 30 = 1260 euro.
En aamgezien sanneke kampioen in linkjes delen is a vaak 5 per dag haha. Tel uit je winst 😝
Ze heeft toch ooit eens zo'n reel gedeeld wat ze in een jaar verdiende?
pi_218494402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ik haar was zou ik op de terug weg lekker een hotel of huisje nemen
Nou dat. Je gaat niet met 42gr die tent opzetten en alle zooi uitladen en weer al die bedden oppompen.
pi_218494414
Pfff dat schaamteloze gefilm van al die kinderen in badkleding. Hup online voor al haar volgers, ik zou echt razend worden als ik daar achter kwam als ouder.
pi_218494424
Sanneke: Oei, die story over verhaaltjes zonder scherm. Confronterend dat ik echt oud ben: ik las mijn kinderen voor uit een boekje.
Begrijp ik het goed dat dat tegenwoordig niet meer tot de mogelijkheden behoort?
pi_218494438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
600× 0.07 cent is toch 42 euro 😝
X 30 = 1260 euro.
En aamgezien sanneke kampioen in linkjes delen is a vaak 5 per dag haha. Tel uit je winst 😝
Die prijs gaat toch echt naar Milou Hofmeester
pi_218494462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel leuk 😂
pi_218494491
Debbie: de kinderen willen zwemmen dus sleept ze zichzelf bij elkaar (raapt Debbie, het is jezelf bij elkaar rapen). Volgende week staat er een uitje gepland dus vanaf morgen moet ze zich daarop aanpassen. Lees: liggen vegeteren in haar nest want Debbie kan in het voren slapen.
Ook Debbie: kan van de nageljuf naar de Zeeman naar de floatstudio naar de filler dokter naar de zoveelste fotoshoot etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 13-08-2025 14:41:49 ]
pi_218494499
Bob is een kartofiel 😂. Volgens Google is het trouwens met een ‘c’
pi_218494527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:19 schreef Utopica het volgende:

[..]
Vooral als hij op vakantieparken daarzo werkt ^O^
En anders neem je een koelbox mee van thuis. Mijn zoon werkt ook buiten en nam veel drinken mee en anderen namen een koelbox vol flessen water ed mee.
pi_218494537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:02 schreef Missinglink24 het volgende:
Oh oh die AM.. het is heet, de zon doet zeer aan mn ogen, slechte nacht, pleureshitte, pff pfff
Oprecht: wat had ze verwacht van Spanje in de zomer zonder airco? Dat is toch ook niet te doen (vind ik dan). Is ze nooit eerder in Spanje geweest misschien?
Nee dat denk ik niet. Het was altijd Frankrijk.
En dat de zon pijn aan haar ogen doet: Waarom zouden ze toch zonnebrillen en petjes hebben uitgevonden? 🤔

Ja het is heet. Maar volgens mij hebben de kinderen het hartstikke leuk.
Leuker dan elke avond met een volwassen gezelschap doorbrengen dat aan de drank zit.
pi_218494539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Bob is een kartofiel 😂. Volgens Google is het trouwens met een ‘c’
Triest dat haar zoon altijd iets moet zijn. Waarom niet gewoon een kind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')