abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218490036
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hadden vorige week wel borden
Maar dit zal wel makkelijker eten door die rode saus die erop kwam. Dat had op een bord een zooitje geworden 😉
Goed punt, zo had ik het niet bekeken!
pi_218490206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh oke thnx
Dacht dat het lastiger was
Dacht ik ook.
pi_218490221
Waarom hangt Kyra toch zo aan die borstvoeding? Prachtig als het allemaal lukt en iedereen tevreden is, maar zoals ze haar situatie omschrijft zou ik toch gaan voor flesvoeding. Meisje heeft een mooie basis meegekregen en het lijkt me voor alledrie haar kinderen, dus niet alleen Aagje, nu belangrijker dat Kyra weer lekkerder in haar vel komt te zitten. Bij haar lijkt het wel alsof je geen goede moeder kan zijn zonder je kinderen 24/7 aan de tet en in je bed te hebben. Zo krampachtig vasthouden aan dat soort dingen terwijl je er zelf half aan onderdoor gaat lijkt me in the end een stuk schadelijker…
pi_218490453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wil je dat ik het aanpas? :D
Ja doe maar!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218490467
Fam Geerts hebben het wel naar hun zin, behalve in de avond maar, wat staan ze ook hutje mutje zeg.
Ik ben benieuwd of AM volgend jaar met de bubs naar Zweden gaat kamperen.
pi_218490476
En AM moppert dat het daar zo warm is.

(GOH! en DUH! denk ik dan bij mezelf)
pi_218490551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 06:48 schreef Vingerkeautje het volgende:
En AM moppert dat het daar zo warm is.

(GOH! en DUH! denk ik dan bij mezelf)
Ja echt hè, want normaal is het in de zomer in Spanje koud😂
pi_218490634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 02:00 schreef Nieve het volgende:
Waarom hangt Kyra toch zo aan die borstvoeding? Prachtig als het allemaal lukt en iedereen tevreden is, maar zoals ze haar situatie omschrijft zou ik toch gaan voor flesvoeding. Meisje heeft een mooie basis meegekregen en het lijkt me voor alledrie haar kinderen, dus niet alleen Aagje, nu belangrijker dat Kyra weer lekkerder in haar vel komt te zitten. Bij haar lijkt het wel alsof je geen goede moeder kan zijn zonder je kinderen 24/7 aan de tet en in je bed te hebben. Zo krampachtig vasthouden aan dat soort dingen terwijl je er zelf half aan onderdoor gaat lijkt me in the end een stuk schadelijker…
Zou denk ik echt het beste zijn voor haar EN beeb. Maar oermoeder K zal dit niet vinden.
pi_218490638
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat het mij niks zou verbazen als die 2 ooit samen in de bijstand terecht komen.
Ook mijn gedachten, maar eerst ff ziektewet.
pi_218490664
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:06 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Maar ik geloof nooit dat iemand 18 uur op de dag een baby aan de borst heeft. Het zal vast wel vaak zijn, en voor haar gevoel uren. Maar 18 uur is natuurlijk overdreven.
Maar een baby slaapt toch ook? Die is toch niet 12 tot 18 uur wakker achter elkaar en lurkt?
En als ze 18 uur een kind aan de borst heeft, kan ze dus 6 uur per dag iets anders doen. Zoals slapen, douchen, iets met de andere kinderen doen?
pi_218490680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Meliss2 het volgende:
Wat vinden jullie van nathalie vijfhuizen , ik vind haar relatie met danny zo gemaakt lijken
Huh, nee, dat zie ik niet hoor.
pi_218490769
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Zou denk ik echt het beste zijn voor haar EN beeb. Maar oermoeder K zal dit niet vinden.
Je kunt zelfs depressief worden van het geven van borstvoeding. Maar ik vind sws bijzonder dat alle kinderen als baby bijna de hele dag willen drinken, op haar willen en niet zelf kunnen slapen. Die oudste 2 hebben ook de ouders nodig om te slapen. Dit houdt zij zelf in stand, zij wil dat de kids afhankelijk van haar zijn. Zou het niet kunnen komen met die eetproblemen van de middelste dat ze nog steeds die borst continu aangeboden kreeg waardoor ze niet een normaal voedingspatroon kon opbouwen. Zou ik in ieder geval wel verklaren waarom Kyra niet alleen met haar mocht zijn.
pi_218490794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze waren er niet bij hè, dan wordt dat moeilijk.
Het valt me op dat de poly je erg bezig houdt.
pi_218490818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:04 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Je kunt zelfs depressief worden van het geven van borstvoeding. Maar ik vind sws bijzonder dat alle kinderen als baby bijna de hele dag willen drinken, op haar willen en niet zelf kunnen slapen. Die oudste 2 hebben ook de ouders nodig om te slapen. Dit houdt zij zelf in stand, zij wil dat de kids afhankelijk van haar zijn. Zou het niet kunnen komen met die eetproblemen van de middelste dat ze nog steeds die borst continu aangeboden kreeg waardoor ze niet een normaal voedingspatroon kon opbouwen. Zou ik in ieder geval wel verklaren waarom Kyra niet alleen met haar mocht zijn.
Dit zie ik ook. Ze wil zichzelf onmisbaar maken. Ik vind borstvoeding heel goed en gezond maar niet te koste van alles. Dan gewoon een fles. Slaap je zelf een stuk beter en kan iemand het even van je overnemen.En als je de hele dag een baby vast wil houden koop je een pop.
pi_218490832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 07:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar een baby slaapt toch ook? Die is toch niet 12 tot 18 uur wakker achter elkaar en lurkt?
En als ze 18 uur een kind aan de borst heeft, kan ze dus 6 uur per dag iets anders doen. Zoals slapen, douchen, iets met de andere kinderen doen?
Nu is het wel zo dat Kyra met kind aan de borst nog veel doet zoals content maken en plaatsen :)
pi_218490875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik weet dat de middelste ook zo vaak aan de borst hing. Dus ik geloof er wel ergens in. Maar de combi van de opbouw van de medicatie, en het vele voeden lijkt mij niet de ideale combinatie helaas. Dit kost lichamelijk zoveel energie en als je dan psychisch ook nog niet lekker in je vel zit. Zou niet mijn 1ste keus zijn.
Ik zal wel ouderwets zijn maar twee kinderen tegelijk borstvoeding geven vind ik ook overdreven. Op een gegeven moment is het klaar.
pi_218490916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:19 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zal wel ouderwets zijn maar twee kinderen tegelijk borstvoeding geven vind ik ook overdreven. Op een gegeven moment is het klaar.
Dat doet ze ook niet, alleen de jongste krijgt borstvoeding.
Maar ik begreep weinig van haar bericht, 12 tot 18x borstvoeding per dag? Ik heb geen borstvoeding gegeven (laat t Kyra niet horen 🤫), maar dat lijkt me toch redelijk overdreven?
pi_218490960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:22 schreef Meliss2 het volgende:
Wat vinden jullie van nathalie vijfhuizen , ik vind haar relatie met danny zo gemaakt lijken
Juist niet, 2 mensen die met beide benen op de grond staan en het beeld schetsen zoals het is.
Je ziet dat ze gek op elkaar zijn en een mooi, stabiel gezin hebben.
pi_218491048
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:14 schreef Snaky het volgende:

[..]
Nu is het wel zo dat Kyra met kind aan de borst nog veel doet zoals content maken en plaatsen :)
Ze liep met haar 2e kindje aan de borst door een pretpark of speeltuin. Ik zou dan even in een rustig hoekje gaan zitten maar de beelden van Kyra al lopend door een pretpark (met kindje aan de borst) staan op mijn netvlies gebrand. Ik vond dat zo raar, zo on liefdevol. Maar ik heb ook nooit bv gegeven dus heb er zelf geen ervaring mee.
pi_218491068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:10 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dit zie ik ook. Ze wil zichzelf onmisbaar maken. Ik vind borstvoeding heel goed en gezond maar niet te koste van alles. Dan gewoon een fles. Slaap je zelf een stuk beter en kan iemand het even van je overnemen.En als je de hele dag een baby vast wil houden koop je een pop.
Kyra haar hele identiteit is moederen, ze heeft verder ook niks. Ze heeft alleen heel veel issues die ondanks allerlei therapieën blijvend aanwezig lijken. Diep triest.
pi_218491088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:40 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat het mij niks zou verbazen als die 2 ooit samen in de bijstand terecht komen.
Ik hoor het Sanneke al zeggen, niemand had ons ooit verteld dat dat kon 🤣🤣🤣
pi_218491171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:10 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dit!
pi_218491179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:14 schreef Snaky het volgende:

[..]
Baby + tiet = content..
pi_218491196
Ik begreep al weinig van hoe het allemaal gaat bij AM en aanhang, maar dat nu de afgelopen dagen sommige kinderen niet mee hoeven te doen aan de activiteiten die ze heeft verzonnen vind ik nogal een vooruitgang! 1 van de tweeling meiden hoefde niet mee naar de kinderdisco. Nu vind ik dat heel normaal maar voor AM is dat toch wel een enorme uiting van 'vrijheid' geven.

Dat Lot niet in staat wordt geacht mee te lopen langs het strand en in de bolderkar door trekpaard MG moet worden rondgereden snap ik overigens ook niet. ( maar vind ik wel passen in het beeld dat AM schetst voor de volgers )
pi_218491223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat doet ze ook niet, alleen de jongste krijgt borstvoeding.
Maar ik begreep weinig van haar bericht, 12 tot 18x borstvoeding per dag? Ik heb geen borstvoeding gegeven (laat t Kyra niet horen 🤫), maar dat lijkt me toch redelijk overdreven?
Mijn jongste haalde ook wel 10/12x per dag. Soms wel meer. En dan moest ik de baby daarna minimaal een half uur omhoog houden. Ik vond het ook moeilijk om te stoppen. BV vind ik een grote mindfuck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')