abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218496960
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Ik blijf het net zo maf vinden om daar te doen. Doe dat lekker thuis waar je geen aandacht trekt.
Zal niet opvallen , maar goed ik begrijp het ook niet, ik noem het gewoon interessant doen.
pi_218496971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze heeft vast te weinig boekingen weten te scoren met die enorm goede kortingscode van haar. Estivant ziet er geen brood meer in om Judith uit te nodigen. Jammer wel, want nu komt Judith niet aan de me-time als de kinderen door Estivant bezig gehouden worden! Oh wacht, ze laat ook op andere momenten rustig onbekenden op haar zoon passen om hem te entertainen… 🤣
Die me time is toch juist fijn als je in je eentje met je kinderen op vakantie bent? Ik denk dat J Estivant veel te duur vindt.
pi_218497024
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie gaat even yoga nidra doen terwijl haar broer op de kinderen let. Het vraagt allemaal weer veel van haar🙄
Haar broer die al moeite heeft om voor zichzelf te zorgen mag even op haar 3 kinderen en het buurmeisje passen 🤔
pi_218497037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:33 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zal niet opvallen , maar goed ik begrijp het ook niet, ik noem het gewoon interessant doen.
Debbie en niet opvallen? Neuh… die zal alles doen om op te vallen. Als het moet laat ze zich als een stervende zwaan uit haar rolstoel vallen met haar zonnebril en koptelefoon op. Reken maar dat alle omliggende bezoekers hebben geweten dat zij even iets voor zichzelf moest doen omdat het allemaal weer zwaar was.
pi_218497041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar broer die al moeite heeft om voor zichzelf te zorgen mag even op haar 3 kinderen en het buurmeisje passen 🤔
Die actie vond ik ook bijzonder. Je kan hem toch niet de verantwoordelijkheid over 4 kinderen geven?
pi_218497073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarvan 2 kinderen nog geen zwemdiploma en of zwemles hebben....

Dat ze überhaupt zelf al alleen weggaat. Hoe houdt ze J in de gaten als zij helemaal achterin zit met L.
pi_218497081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die actie vond ik ook bijzonder. Je kan hem toch niet de verantwoordelijkheid over 4 kinderen geven?
Ze vertelde ooit dat hij volwassen is met een geest van een 7 jarige..
Ik vind het dus aardig bizar dat ze dit aan hem overlaat ... of het was weer een leugen natuurlijk (dit of het andere verhaal
pi_218497083
quote:

[..]
Waarom in godsnaam moet je precies dan je meditatie doen ?
Doe het gewoon als je weer thuis bent .
En hoe deed ze dat op vakantie dan. Ze hoeft alleen maar te zitten bij de kinderen
pi_218497085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Ik blijf het net zo maf vinden om daar te doen. Doe dat lekker thuis waar je geen aandacht trekt.
Je ligt gewoon met je ogen dicht, niemand heeft door wat je doet dus aandacht trekken zal ze er niet mee doen.
pi_218497100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze vertelde ooit dat hij volwassen is met een geest van een 7 jarige..
Ik vind het dus aardig bizar dat ze dit aan hem overlaat ... of het was weer een leugen natuurlijk (dit of het andere verhaal
Echt niet normaal dan om dan zelf even te gaan mediteren.
Als ik een vriendinnetje van mijn dochter meeneem laat ik die verantwoordelijkheid niet aan een ander over.
Op 4 kids letten waarvan 2 geen zwemdiploma vind ik niet echt veilig
pi_218497118
Die nieuwe post van Debbie, lijkt net of Jay in haar tepel knijpt 😆
pi_218497165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Haha waar let jij op. Maar even gekeken en t lijkt er op ja
pi_218497191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef slowie het volgende:
Bollen: ik vind juicechannel nu echt wel zoeken naar dingen om 'hun gelijk te bewijzen'. Die quotes die zogenaamd de breuk bevestigen, zijn ook net zo van toepassing op jvp's scheiding/de poly
Ergens denk ik ook dat de ex van jvp al lang en breed een nieuwe partner heeft. De kinderen waren, leek het, in het buitenland op vakantie toen ze met haar ex waren. Ik zie hem dat niet doen in z'n eentje.
Ja dit is echt vergezocht. Sowieso sneu dat ze naar haar pinterest gaan om te zoeken. Die quotes zijn vrij algemeen en slaan helemaal niet per se op een breuk, we weten niet hoe lang geleden die zijn toegevoegd. En daarnaast staan er op datzelfde quote board verschil quotes over liefde en kiezen voor je partner enz. :')
Knap staaltje selectief zoeken naar bevestiging van je eigen roddel.
:)
pi_218497197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:53 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Je ligt gewoon met je ogen dicht, niemand heeft door wat je doet dus aandacht trekken zal ze er niet mee doen.
Ik geloof er werkelijk niks van dat zij gewoon rustig gaat liggen. Ik stel me bij haar voor dat ze over het veld naar de kinderen roept: ik ga even even rustig liggen met mijn koptelefoon op en jullie mogen mij dan niet storen. Dat heb ik nodig omdat het weer allemaal zwaar en teveel is voor mijn zieke hoofd en lijf.

Zoiets.
pi_218497205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
En weer benadrukken hoe zwaar het is.
Positief zijn staat echt niet in haar woordenboek.
pi_218497249
quote:

[..]
Ik durfde er bijna niks over te zeggen, maar ik vond dit ook een heel bijzondere actie.
Wel leuk om te zien dat hij gezellig mee is.
pi_218497308
Lottebalijns is ineens weer besties met haar buik? Ze ging toch voor een correctie?
pi_218497326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:48 schreef Moedervan4kids het volgende:
Maar MB is dus jarig en JvP plaatst geen ode voor haar verjaardag maar een filmpje waarin ze haar outfit showt? 🤓
M komt 0 keer in beeld. Die is daar gewoon niet. Alle kinderen zijn met J op pad.
pi_218497352
quote:

[..]
Vraag me af wat de buurvrouw/-man daarvan vindt 🤔
pi_218497367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik durfde er bijna niks over te zeggen, maar ik vond dit ook een heel bijzondere actie.
Wel leuk om te zien dat hij gezellig mee is.
Ik zei ook niks. Heb zelf een LVB broer, nog niet misschien dat ik hem die verantwoordelijkheid zou geven.
pi_218497386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Haha waar let jij op. Maar even gekeken en t lijkt er op ja
🫣 geen idee waarom ik dat zag 😆

En erg goed verbergt ze de gezichten van de kinderen ook niet
pi_218497395
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik geloof er werkelijk niks van dat zij gewoon rustig gaat liggen. Ik stel me bij haar voor dat ze over het veld naar de kinderen roept: ik ga even even rustig liggen met mijn koptelefoon op en jullie mogen mij dan niet storen. Dat heb ik nodig omdat het weer allemaal zwaar en teveel is voor mijn zieke hoofd en lijf.

Zoiets.
Oke... overdrijven is ook een vak he 🫣🫣🫣
pi_218497403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En weer benadrukken hoe zwaar het is.
Positief zijn staat echt niet in haar woordenboek.
Ik moet tegenwoordig altijd aan ‘zwaar leven’ van Brigitte Kaandorp denken
pi_218497459
Kwam via JvP ook weer eens bij WilvanTien terecht. Hemeltjelief, was daar gebeurd?
pi_218497499
Opvallend dat de familie Jelies altijd zwembadfoto's bij anderen delen. Hun huis lijkt duidelijk niet geschikt om gezellig een zomerdag met vrienden door te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')