abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218495814
Dat AM en MG niet weten hoe je lang haar verzorgd als je veel zwemt 🙈 na idd 5 dochters en AM zelf redelijk lang haar....
pi_218495818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Bob is een kartofiel 😂. Volgens Google is het trouwens met een ‘c’
Ik las echt 4x kartoffel 🤣 dacht al waarom zeg je dit 🤣
pi_218495823
Bij AM is het gewoon zo dat ze dat haar van Lot niet goed invlecht . Het is te los en met de van nature krullende haren van Lot krijg je zoveel wrijving dat het gaat klitten . Of zoals zij zegt : het lijkt wel vis draad …

Gewoon strak in of opvlechten en het probleem is opgelost .
pi_218495829
Dat haar bij AM is gewoon een kwestie van vlechten en bijhouden hoor. Goed strak vlechten, en dan tussendoor opnieuw vlechten indien nodig. Zo deed ik dat bij mijn kinderen in ieder geval. Ja blijft niet 100% zitten tot het einde van de dag, maar opnieuw vlechten is een paar tellen werk. Beter dan s avonds een coupe windhoos uit de klit kammen.
Dit ziet er uit alsof het te los gevlochten was. En dat die staartjes/elastiekjes erin voor klitten zouden zorgen had ik ook wel kunnen zeggen.
:)
pi_218495832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef poohenzo het volgende:
Bij AM is het gewoon zo dat ze dat haar van Lot niet goed invlecht . Het is te los en met de van nature krullende haren van Lot krijg je zoveel wrijving dat het gaat klitten . Of zoals zij zegt : het lijkt wel vis draad …

:D
Gmta dus haha
pi_218495844
Sjongejonge, dan heb je zoveel kinderen en zelf ook haar op je hoofd en dan heb je geen idee hoe je dat haar moet verzorgen of hoe je ermee om moet gaan...

Ik vind sowieso dat ze normaal dat haar van Lot heel slecht verzorgen en mee om gaan. Nu helemaal, inclusief haar eigen haar.
pi_218495853
AM heeft echt een allergie tegen strakke vlechten/staarten. Het haar van Lot zat voor poging 2 in een enigzins strakke knot, dat zag er al iets beter uit.
pi_218495865
Maike heeft nu extra maandagen want opa en oma zijn op vakantie doet haar denken aan de tijd toen haar dochter kleiner was, toen ze thuisblijfmoeder was. Ehh....nu toch ook! Zo raar hoe die flufludames het leven bekijken.
pi_218495890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:20 schreef Missinglink24 het volgende:
AM heeft echt een allergie tegen strakke vlechten/staarten. Het haar van Lot zat voor poging 2 in een enigzins strakke knot, dat zag er al iets beter uit.
Bijzonder wel.
Je zou toch denken dat dit niet gaat om looks maar om functionaliteit. En dat als je het niet strak doet dat je dan zelf ook wel kan bedenken dat je dan die klittige ellende krijgt. Ik vond dat zielig voor mijn kinderen (ook krullend haar).
pi_218495896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef poohenzo het volgende:

En normale gladde dikkere haarelastieken doen ook wonderen: die ze nu in heeft doen enorm veel pijn als je ze er uit moet halen.

Maar goed, lang haar en zee/zwembad is altijd ellende, of je nu invlecht of niet: het makkelijkste is om het voor een strandvakantie op schouderlengte te knippen. En anders einde van de dag rustig ontklitten.
pi_218496060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
Steeds weer die aandacht willen.
Je kon toch ook 2 weken op vakantie en daar van alles ondernemen.
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
Inderdaad. Niet logisch. En hoe weet ze nu al dat ze die rust vooraf nodig heeft? Voor hetzelfde geld voelt ze zich toppie (al zal ze dat nooit toegeven).
pi_218496069
Debbie gaat even yoga nidra doen terwijl haar broer op de kinderen let. Het vraagt allemaal weer veel van haar🙄
pi_218496110
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie gaat even yoga nidra doen terwijl haar broer op de kinderen let. Het vraagt allemaal weer veel van haar🙄

Haar arme man was ook alweer onderweg.
pi_218496138
Junoordzij "klaagt" over van Schiphol met OV thuiskomen. Ze heeft dan ook wel behoorlijk veel bagage voor een kleine week naar mooi weer.
Waarom die kinderolkoffer als je een kinderwagen bij je hebt? En 20 kilo bagage?!
pi_218496153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]

Dat Roy aansluit vind ik niet zo gek maar dat zij weer tijd voor zichzelf neemt snap ik niet. Ze had dat toch ook vanavond kunnen doen als de kinderen op bed liggen. Op haar spijkermat tussen de vazen vol Dahlia’s, koptelefoon op. Maar dan ziet niemand haar aanstelleritis.
pi_218496165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:18 schreef Lodelie het volgende:
Sjongejonge, dan heb je zoveel kinderen en zelf ook haar op je hoofd en dan heb je geen idee hoe je dat haar moet verzorgen of hoe je ermee om moet gaan...

Ik vind sowieso dat ze normaal dat haar van Lot heel slecht verzorgen en mee om gaan. Nu helemaal, inclusief haar eigen haar.
AM vind dat losse krullende haar bij Lot geweldig daarom zagen we ook zo vaak Lot vd achterkant gefilmd
pi_218496173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef Harper het volgende:
Junoordzij "klaagt" over van Schiphol met OV thuiskomen. Ze heeft dan ook wel behoorlijk veel bagage voor een kleine week naar mooi weer.
Waarom die kinderolkoffer als je een kinderwagen bij je hebt? En 20 kilo bagage?!
Vind je dat echt klagen? Ze benoemd juist hoe fijn het is dat onbekende mensen haar daarmee helpen.
pi_218496183
Over veel bagage gesproken: bij Judith ook een bomvolle auto voor twee personen.
pi_218496194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:57 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Vind je dat echt klagen? Ze benoemd juist hoe fijn het is dat onbekende mensen haar daarmee helpen.
Nee, daarom schreef ik klagen tussen aanhalingstekens. Maar ik verbaasde me wel over de hoeveelheid bagage, voor iemand die gewend is te backpacken.
pi_218496198
Bollen: ik vind juicechannel nu echt wel zoeken naar dingen om 'hun gelijk te bewijzen'. Die quotes die zogenaamd de breuk bevestigen, zijn ook net zo van toepassing op jvp's scheiding/de poly
Ergens denk ik ook dat de ex van jvp al lang en breed een nieuwe partner heeft. De kinderen waren, leek het, in het buitenland op vakantie toen ze met haar ex waren. Ik zie hem dat niet doen in z'n eentje.
pi_218496227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat Roy aansluit vind ik niet zo gek maar dat zij weer tijd voor zichzelf neemt snap ik niet. Ze had dat toch ook vanavond kunnen doen als de kinderen op bed liggen. Op haar spijkermat tussen de vazen vol Dahlia’s, koptelefoon op. Maar dan ziet niemand haar aanstelleritis.
Dit! Wanhopig op zoek naar aandacht
pi_218496337
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef slowie het volgende:
Bollen: ik vind juicechannel nu echt wel zoeken naar dingen om 'hun gelijk te bewijzen'. Die quotes die zogenaamd de breuk bevestigen, zijn ook net zo van toepassing op jvp's scheiding/de poly
Ergens denk ik ook dat de ex van jvp al lang en breed een nieuwe partner heeft. De kinderen waren, leek het, in het buitenland op vakantie toen ze met haar ex waren. Ik zie hem dat niet doen in z'n eentje.
Klopt maar waarom zou je je Pinterest meteen daarna op privé zetten? Op deze manier reageert ze toch (onbedoeld) op de juice.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218496342
Ik moet lachen om die basilicum plant die al de hele week bij de familie Geerts op de campingtafel staat. Voor de sier?

En ik zie dat de de pot noodles zijn toegevoegd aan de borrel. Of is dat de avondmaaltijd van deze week?

[ Bericht 32% gewijzigd door Harper op 13-08-2025 18:22:29 ]
pi_218496349
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad. Niet logisch. En hoe weet ze nu al dat ze die rust vooraf nodig heeft? Voor hetzelfde geld voelt ze zich toppie (al zal ze dat nooit toegeven).
Zij praat zichzelf aan dat het al niet lukt. Ik heb haar nog nooit iets positiefs horen zeggen, bijv dat het wat beter gaat, dat ze een goede dag heeft. Het is altijd negatief.
Zo jammer want ik denk echt dat ze met een positievere instelling veel verder komt( dat zal niet bij iedereen zo zijn , sommigen zijn altijd positief, waar ik veel respect voor heb)
pi_218496370
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Tsja en zwemmen en yoga op 1 dag in deze bloedhete. Iets met doseren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')