Ik las echt 4x kartoffel 🤣 dacht al waarom zeg je dit 🤣quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:35 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Bob is een kartofiel 😂. Volgens Google is het trouwens met een ‘c’
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef poohenzo het volgende:
Bij AM is het gewoon zo dat ze dat haar van Lot niet goed invlecht . Het is te los en met de van nature krullende haren van Lot krijg je zoveel wrijving dat het gaat klitten . Of zoals zij zegt : het lijkt wel vis draad …
Gewoon strak in of opvlechten en het probleem is opgelost .
Bijzonder wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:20 schreef Missinglink24 het volgende:
AM heeft echt een allergie tegen strakke vlechten/staarten. Het haar van Lot zat voor poging 2 in een enigzins strakke knot, dat zag er al iets beter uit.
En normale gladde dikkere haarelastieken doen ook wonderen: die ze nu in heeft doen enorm veel pijn als je ze er uit moet halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef poohenzo het volgende:
Bij AM is het gewoon zo dat ze dat haar van Lot niet goed invlecht . Het is te los en met de van nature krullende haren van Lot krijg je zoveel wrijving dat het gaat klitten . Of zoals zij zegt : het lijkt wel vis draad …
Gewoon strak in of opvlechten en het probleem is opgelost .
Inderdaad. Niet logisch. En hoe weet ze nu al dat ze die rust vooraf nodig heeft? Voor hetzelfde geld voelt ze zich toppie (al zal ze dat nooit toegeven).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Henrike het volgende:
Meine gute
Debbie het is woensdag , hoezo moet je nu al aanpassingen doen voor een uitje volgende week?
Steeds weer die aandacht willen.
Je kon toch ook 2 weken op vakantie en daar van alles ondernemen.
En in de post ervoor zegt ze dat Liam last heeft van zijn oren en veel huilt, moet nieuwe buisjes maar ze gaat er dezelfde dag mee naar het zwembad.
Is dat logisch?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie gaat even yoga nidra doen terwijl haar broer op de kinderen let. Het vraagt allemaal weer veel van haar🙄
Haar arme man was ook alweer onderweg.
Dat Roy aansluit vind ik niet zo gek maar dat zij weer tijd voor zichzelf neemt snap ik niet. Ze had dat toch ook vanavond kunnen doen als de kinderen op bed liggen. Op haar spijkermat tussen de vazen vol Dahlia’s, koptelefoon op. Maar dan ziet niemand haar aanstelleritis.quote:
AM vind dat losse krullende haar bij Lot geweldig daarom zagen we ook zo vaak Lot vd achterkant gefilmdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:18 schreef Lodelie het volgende:
Sjongejonge, dan heb je zoveel kinderen en zelf ook haar op je hoofd en dan heb je geen idee hoe je dat haar moet verzorgen of hoe je ermee om moet gaan...
Ik vind sowieso dat ze normaal dat haar van Lot heel slecht verzorgen en mee om gaan. Nu helemaal, inclusief haar eigen haar.
Vind je dat echt klagen? Ze benoemd juist hoe fijn het is dat onbekende mensen haar daarmee helpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef Harper het volgende:
Junoordzij "klaagt" over van Schiphol met OV thuiskomen. Ze heeft dan ook wel behoorlijk veel bagage voor een kleine week naar mooi weer.
Waarom die kinderolkoffer als je een kinderwagen bij je hebt? En 20 kilo bagage?!
Nee, daarom schreef ik klagen tussen aanhalingstekens. Maar ik verbaasde me wel over de hoeveelheid bagage, voor iemand die gewend is te backpacken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:57 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Vind je dat echt klagen? Ze benoemd juist hoe fijn het is dat onbekende mensen haar daarmee helpen.
Dit! Wanhopig op zoek naar aandachtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat Roy aansluit vind ik niet zo gek maar dat zij weer tijd voor zichzelf neemt snap ik niet. Ze had dat toch ook vanavond kunnen doen als de kinderen op bed liggen. Op haar spijkermat tussen de vazen vol Dahlia’s, koptelefoon op. Maar dan ziet niemand haar aanstelleritis.
Klopt maar waarom zou je je Pinterest meteen daarna op privé zetten? Op deze manier reageert ze toch (onbedoeld) op de juice.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef slowie het volgende:
Bollen: ik vind juicechannel nu echt wel zoeken naar dingen om 'hun gelijk te bewijzen'. Die quotes die zogenaamd de breuk bevestigen, zijn ook net zo van toepassing op jvp's scheiding/de poly
Ergens denk ik ook dat de ex van jvp al lang en breed een nieuwe partner heeft. De kinderen waren, leek het, in het buitenland op vakantie toen ze met haar ex waren. Ik zie hem dat niet doen in z'n eentje.
Zij praat zichzelf aan dat het al niet lukt. Ik heb haar nog nooit iets positiefs horen zeggen, bijv dat het wat beter gaat, dat ze een goede dag heeft. Het is altijd negatief.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet logisch. En hoe weet ze nu al dat ze die rust vooraf nodig heeft? Voor hetzelfde geld voelt ze zich toppie (al zal ze dat nooit toegeven).
Tsja en zwemmen en yoga op 1 dag in deze bloedhete. Iets met doserenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie gaat even yoga nidra doen terwijl haar broer op de kinderen let. Het vraagt allemaal weer veel van haar🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |