Veel plezier! Met je broer en schoonzus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Ja, Noord-Ierland en het noorden van Ierland.quote:
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?
Dank en ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Met je broer en schoonzus?
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen.
Zal wel een regionaal dingetje zijn van NQ.
Ik moest opzoeken wat het was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
Herman van Veen zingt ook over Naar bed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws is
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.
Op dit moment eten wij veel groenten uit eigen tuin: courgette, tomaat, snijbonen
Goh! Is het zo onbekend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat het was.
En daarbij kwam ik een blog tegen van Marjolein over deze vergeten groente.
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?quote:
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?
En naar welke stad/plek kijk je het meest naar uit?
Oh ja, hij neemt dit van mij over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Wel zin in Game of Thrones studio's.
In Friesland zeggen ze ook Op bedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, hij neemt dit van mij over.
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?
Chocola die over datum is gaat wel minder lekker smaken. Gelukkig duurt het vrij lang voor ze echt niet meer lekker zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goed
Mijn moeder maakte het ongeveer 1 keer per jaar. Nu al jaren niet gehad, maar ik vond het best lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |