We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordonquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordon
Waaronder dus dit ja. Afschuwelijk wat daar gebeurt. En het einde is nog niet in zicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
Zo word je wel heel snel ouder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Jullie gaan zo langzaam dat ik 3 dagen laten nog steeds jarig ben/
We wachten nog steeds op de taart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Verdaging?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Ach grote kans dat probleemkind Gordon ruzie krijgt met de zenderbaas. Na 2 weken is die ochtendshow alweer voorbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg is
Zolang de TT er is, ben je nog niet te laat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Mind is blownquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Dat was het donderdag om 16:30 alquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Ze smaken prima de mandarijnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje. (Noord-)Ierland.
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |