Nou ja ik hou absoluut niet van zijn muziek maar het is tenminste wel Spaans. Mits je het in het Spaans hebt gehoord natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehad
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten eens serieus échte Spaanse muziek gaan luisteren
Ik ken alleen Alkmaarquote:
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehad
Met hooivorken en fakkels.quote:
Net als bij Alvaro Solerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets van
Volgens de graphics van de Conference League is het Alkamaarquote:
WUTquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ho stop. Enrique Iglesias is al 50! Als hij 35 was had ik het ook geloofd
Nu te horen in het stadion van FC Utrecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Bekijk deze YouTube-video
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Parkeer hem dan in de Drechttunnel inderdaad. Dan staat zo’n vrachtwagen in elk geval in de schaduw.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef sportfreak het volgende:
Verhitte trucker parkeert vrachtauto op A16 en springt van Moerdijkbrug
Ik heb het een beetje warm dus weet je wat ik doe, ik parkeer mijn vrachtwagen op de vluchtstrook en spring in het Hollands Diep.
We kwamen gisteren nog langs Nanjing. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |