Hwang doet mij iets te vaak aan alibi verdedigen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hwang speelt inderdaad ook niet goed. Bij die buitenspelgoal kan die Fener-speler gewoon achter zijn rug weglopen...
Speelde niet voor niks tot zijn 27e in Serviequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hwang doet mij iets te vaak aan alibi verdedigen.
Mwaahh, niet echt. Fener speelt heel opportuun de lange bal. Zeker de eerste 25 minuten controleer je volledig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Qua scoreverloop compleet kut, maar qua wedstrijdbeeld zat dit er al 45 minuten in.
Hij heeft ook niet het tactische vermogen om als zes zich dan slim te positioneren, toch teveel een 8.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hwang doet mij iets te vaak aan alibi verdedigen.
Ik heb hem vorige jaar weleens gekscherend vergeleken met Diemers, maar in die 6 rol krijg ik die vibe wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet het tactische vermogen om als zes zich dan slim te positioneren, toch teveel een 8.
Ik zou Borges en Taghi brengen.
Keepers die uitlopen in het 5 meter gebied....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:59 schreef Haringkop het volgende:
Paaltje dekken bij corners gebeurt tegenwoordig ook niet meer.
Geldt ook voor HM wmb .... aanvallend zet ie nauwelijks druk of is ie gevaarlijk. Verdedigend hou ik iedere keer mijn hart vast (waarbij hij teveel moet oplossen voor Tombola)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef Maastoren het volgende:
Linkerkant is heel matig met Bos en Sauer. Sauer is veel te licht voor dit niveau. Speelt als een A-junior.
Ja, maar elke lange bal is wel meteen dreigend. Die goals kwamen niet uit de lucht vallen wmb. Ik had het alleen niet meer verwacht na die 0-1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwaahh, niet echt. Fener speelt heel opportuun de lange bal. Zeker de eerste 25 minuten controleer je volledig.
We hebben teveel spelers die hun niveau niet halen. Een stuk of 4-5. En op links gaat werkelijk alles mis.
Dat vind ik wel meevallen. Die rechterkant functioneerde prima totdat Lotomba opeens weer Greene werdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geldt ook voor HM wmb .... aanvallend zet ie nauwelijks druk of is ie gevaarlijk. Verdedigend hou ik iedere keer mijn hart vast (waarbij hij teveel moet oplossen voor Tombola)
Ik vind dat HM ook te weinig aan verdedigen doet, maar eigenlijk vind ik ook dat je je als elftal daar op in kan stellen. Als je hem voorin wilt hebben op een plek waar een actie het verschil maakt, moet je het vanuit het middenveld oplossen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geldt ook voor HM wmb .... aanvallend zet ie nauwelijks druk of is ie gevaarlijk. Verdedigend hou ik iedere keer mijn hart vast (waarbij hij teveel moet oplossen voor Tombola)
Dit id absoluut geen wedstrijd voor vaatdoek Stengsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef Haringkop het volgende:
Wmb Stengs voor Steijn, maar dat gaat nooit gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |