En hoeveel Limburgers ken je persoonlijk goed?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:32 schreef Levantina het volgende:
Ik denk dat iedere niet-PVV’er het er wel over eens is dat Wilders bij verre de meest irritante politicus van Nederland is.
Zijn Limburgse roots zijn hier niet los van te zien. Veel Limburgers noemen iedereen van buiten Limburg “Hollander”. Een verslaggever werd om diezelfde reden ook met pek en veren de provincie uitgestuurd. Limburgers maken er veelal geen geheim van dat ze zichzelf niet zien als Nederlanders en ook niet bij Nederland willen horen en dat historisch ook feitelijk niet doen.
De culturele verschillen met zelfs Brabant zijn enorm.
Is het niet beter voor iedereen dat we Limburg hun onafhankelijkheid gunnen?
[poll=9156]
Dit is niet de stelling in de poll zelf!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:32 schreef Levantina het volgende:
Is het niet beter voor iedereen dat we Limburg hun onafhankelijkheid gunnen?
Valt best mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:32 schreef Levantina het volgende:
De culturele verschillen met zelfs Brabant zijn enorm.
Fixed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:32 schreef Levantina het volgende:
Ik denk dat iedere niet-glpvda'er het er wel over eens is dat Timmermans bij verre de meest irritante politicus van Nederland is.
Dat is helaas ook een Limburgerquote:
NWS / De neergang van Duitsland als lichtend voorbeeld 2quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
We kunnen beter heel Nederland opheffen en een deelstaat worden van Duitsland.
Zij wat frisse input, wij normaal en gedegen bestuur. Allemaal helemaal mooi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NWS / De neergang van Duitsland als lichtend voorbeeld 2
Ik kom er vandaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En hoeveel Limburgers ken je persoonlijk goed?
Je mag in Nederland naar muziek uit andere landen zoals Limburg luisterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:44 schreef kladderadatsch het volgende:
Nou, Rowwen Hèze is met afstand m'n favo Nederlandse band, dus doe maar even lekker niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |