Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaagquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een lagere omgevingstemperatuur
dud0r heeft de woonkamer naar 17 graden gekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaag
Dan moet de airco zo hard blazen dat je ook een droge bek krijgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dud0r heeft de woonkamer naar 17 graden gekregen
Dat vind ik wel weer een beetje fris.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaan zij en Travor uit elkaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat @:datismijnmening nu wijn aan het drinken is om te vieren dat Taylor Swift met een nieuw album komt.
Nee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat dit de oorzaak is vandaag
Dat zal wel. Want ze moet toch een onderwerp ex hebben om over te zingen.quote:
recyclen van exen zou wel erg laag zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel. Want ze moet toch een onderwerp ex hebben om over te zingen.
Bijna ieder break up bij Taylor viel samen met een nieuw albumquote:
Ik ben blij voor haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
Adele heeft ook al een tijd geen relatieproblemen.
Oh, is het weer uit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat @:datismijnmening nu wijn aan het drinken is om te vieren dat Taylor Swift met een nieuw album komt.
Hij heeft het gevuld met leidingwater?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
*Gooit water over Grmbl heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben ook weer gegrildEcht heel goed weer om op zolder te klussen waar het nog warmer is dan buiten en ook heel de tijd 2 trappen op en af moeten
Heb al een warme douche genomenquote:
*Gooit ook water over Luctor heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |