Denk wel dat het duur is, ploeg van 4/5 man dikke maand op pad in hotels.quote:Op maandag 22 september 2025 10:34 schreef GereDathan het volgende:
Kan ook gewoon geschrapt worden met de bezuinigingen, al hoop ik dat niet. Denk niet dat het hele dure TV is om te maken namelijk.

Dat kost toch geen drol? Wat denk je wat het kost om iets als WIDM te maken bijvoorbeeld. WZEB is echt een schijntje voor de gemiddelde omroep. Bedenk dat er in Hilversum bijna een miljard doorheen wordt gejaagd per jaar...quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk wel dat het duur is, ploeg van 4/5 man dikke maand op pad in hotels.

Ik zie het programma ook liever niet verdwijnen :-)quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kost toch geen drol? Wat denk je wat het kost om iets als WIDM te maken bijvoorbeeld. WZEB is echt een schijntje voor de gemiddelde omroep. Bedenk dat er in Hilversum bijna een miljard doorheen wordt gejaagd per jaar...

Heftig jaar is dat geweest waarin haar moeder overleed.quote:Op maandag 22 september 2025 10:21 schreef Dutch_view het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jammer hoorBenieuwd wie het stokje gaat overnemen.

Ik ook niet. Past niet bij het rustige en nuchtere aard van het programma.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef Fred_B het volgende:
Tina Nijkamp denkt dat Paul de Leeuw kans maakt de nieuwe presentator te worden. Dat zou ik geen aanwinst vinden.

Heeft net een nieuw kind, laat je die 5 weken in de steek?quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef golfer het volgende:
Nieuwe omroep Max coryfee Dionne Stax kan het waarschijnlijk wel presenteren. Ze doet nu ook heel rustig de presentatie van 'Van onschatbare waarde'.

Nieuw? Ze werkt pas een jaar of 9 bij de omroep die speciaal voor jou in het leven geroepen is.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef golfer het volgende:
Nieuwe omroep Max coryfee Dionne Stax kan het waarschijnlijk wel presenteren. Ze doet nu ook heel rustig de presentatie van 'Van onschatbare waarde'.

Alsjeblieft niet zeg. Die is mentaal nog bejaarder dan de deelnemers.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef golfer het volgende:

Die zit toch bij de commerciëlen?quote:Op maandag 22 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
Ruben Nicolai een optie, die heeft al eerder iets gedaan met bejaarde mensen.

En dan graag samen met Emma Wortelboer.quote:Op maandag 22 september 2025 23:24 schreef Blues het volgende:
Ik zou Maarten van Rossem erop los laten

Oh geen idééquote:Op maandag 22 september 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit toch bij de commerciëlen?

Ik ben een kenner. 8 van de 10.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel weet jij over We zijn er bijna?
Quiz
De laatste aflevering van We zijn er bijna! wordt uitgezonden. Wat weet jij van het programma?
https://www.ad.nl/quiz/ho(...)n-er-bijna~a411367f/

9/10quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel weet jij over We zijn er bijna?
Quiz
De laatste aflevering van We zijn er bijna! wordt uitgezonden. Wat weet jij van het programma?
https://www.ad.nl/quiz/ho(...)n-er-bijna~a411367f/
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |