abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218503236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:18 schreef Horzula het volgende:

[..]
Wie proberen ze voor de gek te houden?

Ze gaan er alleen van uit dat als we niet slim genoeg zijn om dat zelf te bedenken... nou, dat we dan niet slim genoeg zijn kwa intelligentie om rekening mee te houden.

"De wereld wil bedrogen worden, dus bedrieg haar." zeiden de oude Romeinen al.
Ik snap deze niet. Kun je dit toelichten? Niemand wordt geprobeerd "voor de gek te houden".
pi_218503830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:50 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik snap deze niet. Kun je dit toelichten? Niemand wordt geprobeerd "voor de gek te houden".
"Haha! Die domoren kunnen nog niet eens een [onbegrijpelijke wiskundige analyse] oplossen! We vertellen ze gewoon dat je er goud mee kunt maken, of zo!"
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:34:11 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218503890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:28 schreef Horzula het volgende:

[..]
"Haha! Die domoren kunnen nog niet eens een [onbegrijpelijke wiskundige analyse] oplossen! We vertellen ze gewoon dat je er goud mee kunt maken, of zo!"
Ik begrijp dat je jezelf verschrikkelijk slim vindt, maar post nu eens een keer wat waarmee je dat overtuigend duidelijk maakt
pi_218504093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Dan zal er op aarde veel meer eigentijd zijn verstreken dan op het ruimteschip.

Wat wil je daar mee bereiken? :P
Voor wetenschappelijke doeleinden/onderzoek kan het interessant zijn hoe een experiment zich ontwikkeld over bijv. millennia, zoals bijvoorbeeld terraforming. Of het veiligstellen van (biologisch) materiaal of informatie voor in de verre toekomst. Of het ontsnappen van een doomsday event op Aarde en terugkeren wanneer de Aarde weer hersteld/veilig is. Vast wel meer toepassingen nog.
pi_218504120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Voor wetenschappelijke doeleinden/onderzoek kan het interessant zijn hoe een experiment zich ontwikkeld over bijv. millennia, zoals bijvoorbeeld terraforming. Of het veiligstellen van (biologisch) materiaal of informatie voor in de verre toekomst. Of het ontsnappen van een doomsday event op Aarde en terugkeren wanneer de Aarde weer hersteld/veilig is. Vast wel meer toepassingen nog.
Ja, ok, ik snap em :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')