Ik wil vooral weten waar ze die kruidnoten vandaan heeftquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maike die haar extensions in de badkamer laat zien, ik schrik van hoe dun haar nek is
Ik heb ze al bij de action gezienquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten waar ze die kruidnoten vandaan heeft
En ook: onze kinderen zijn geen animatie gewend en zijn eenlingen (wij Geertsen), want J zit bij de tent en de rest is allemaal bij de animatie 😀quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef Harper het volgende:
Jet heeft geen behoefte aan animatie omdat ze thuis al genoeg groepsactiviteiten heeft?
Wat een bijzondere uitleg.
Ik zou bv eerder denken dat ze wat verlegen is.
Een kwart is letterlijk een tweeling :-Pquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Clea het volgende:
[..]
En ook: onze kinderen zijn geen animatie gewend en zijn eenlingen (wij Geertsen), want J zit bij de tent en de rest is allemaal bij de animatie 😀
Ze voeren de spanning steeds verder op.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:06 schreef Nooomi het volgende:
Tekst MB : "Even when we go through changes, even when we’re old, remember that I told you I’ll find my way back home."
Er komt toch wat aan denk ik
😆quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik wil vooral weten waar ze die kruidnoten vandaan heeft
MB krijgt in ieder geval tig hartjes en liefdevolle teksten 🫠quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Als er bij de poly niets aan de hand is dan vind ik dat ze echt verkeerd bezig zijn met al die insinuerende teksten etc…..
Zelfs van het boutique hotel op Mallorca 😂quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
MB krijgt in ieder geval tig hartjes en liefdevolle teksten 🫠
Alsof ze allemaal weten wat er aan de hand is, terwijl MB letterlijk niets zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ja ik zag het idd…. Ook van Quinty Trustful die toen mee was naar Spanje waar roddels begonnen. Moet wel het aan de hand zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze zullen er wel hun reden voor hebben dat ze het zo aan pakken, geduld .quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Als er bij de poly niets aan de hand is dan vind ik dat ze echt verkeerd bezig zijn met al die insinuerende teksten etc…..
Dat ze het moeilijk heeft kun je ook wel zien, en dan snap ik de hartjes en lieve tekstjes wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:18 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ja ik zag het idd…. Ook van Quinty Trustful die toen mee was naar Spanje waar roddels begonnen. Moet wel het aan de hand zijn.
Ik vind het ook heel dubbelquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:22 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik weet het niet met de bollens, misschien is het een stunt om nog meer aandacht te krijgen, levert het weer flink wat centen op. Al dat cryptische….
Haar drang naar aandacht wordt wel lekker gevoed zo.
Wann is ze ook alweer jarig? Dan pakt ze ook altijd zo lekker uit. Remember haar 30ste 🙃 wat was dat ook een circusquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Crisisoverleg met het management denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |