abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218479349
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218479376
Hahaha die titel 😂
pi_218479402
Haha mooie titel!
Dat laagje water koelt toch ook niks af.
Ja ach mk, ik ben normaal niet iemand die snel over een figuur oordeelt, iedereen is mooi op zijn of haar manier.
Maar om dan supplementen aan te prijzen om je slanker te maken vind ik dan bij haar weer niet echt geloofwaardig en gezond.
pi_218479403
De bollens-walkjes zijn stil
pi_218479431
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maike die haar extensions in de badkamer laat zien, ik schrik van hoe dun haar nek is
Ik wil vooral weten waar ze die kruidnoten vandaan heeft :D
:)
pi_218479461
Minibelle,
Maen , de baas in huis zegt moeder.
Ze kan tenminste het meisje op haar gedrag aanspreken .
Heb altijd het idee dat moeders alles daar weglacht .
pi_218479504
Jet heeft geen behoefte aan animatie omdat ze thuis al genoeg groepsactiviteiten heeft?
Wat een bijzondere uitleg.
Ik zou bv eerder denken dat ze wat verlegen is.

Die bolderkar (met kap ook nog eens!) zodat een bijna 5-jarige minder moe wordt vind ik lachwekkend. Ik denk niet dat die paar korte stukjes lopen ook maar iets uitmaken.

Wat wel uitmaakt is zonnebrand. Die arme wangen!
pi_218479509
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef Loveischocolala het volgende:
De bollens-walkjes zijn stil
Crisisoverleg met het management denk ik.
pi_218479572
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik heb ze al bij de action gezien
pi_218479650
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef Harper het volgende:
Jet heeft geen behoefte aan animatie omdat ze thuis al genoeg groepsactiviteiten heeft?
Wat een bijzondere uitleg.
Ik zou bv eerder denken dat ze wat verlegen is.
En ook: onze kinderen zijn geen animatie gewend en zijn eenlingen (wij Geertsen), want J zit bij de tent en de rest is allemaal bij de animatie 😀
pi_218479678
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Clea het volgende:

[..]
En ook: onze kinderen zijn geen animatie gewend en zijn eenlingen (wij Geertsen), want J zit bij de tent en de rest is allemaal bij de animatie 😀
Een kwart is letterlijk een tweeling :-P
pi_218479731
Tekst MB : "Even when we go through changes, even when we’re old, remember that I told you I’ll find my way back home."

Er komt toch wat aan denk ik
pi_218479780
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:06 schreef Nooomi het volgende:
Tekst MB : "Even when we go through changes, even when we’re old, remember that I told you I’ll find my way back home."

Er komt toch wat aan denk ik
Ze voeren de spanning steeds verder op.
pi_218479804
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:38 schreef mignonne het volgende:

[..]
😆
pi_218479841
Als er bij de poly niets aan de hand is dan vind ik dat ze echt verkeerd bezig zijn met al die insinuerende teksten etc…..
pi_218479854
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Als er bij de poly niets aan de hand is dan vind ik dat ze echt verkeerd bezig zijn met al die insinuerende teksten etc…..
MB krijgt in ieder geval tig hartjes en liefdevolle teksten 🫠
pi_218479869
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:16 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Zelfs van het boutique hotel op Mallorca 😂
pi_218479870
quote:

[..]
Alsof ze allemaal weten wat er aan de hand is, terwijl MB letterlijk niets zegt.
pi_218479872
quote:

[..]
Ja ik zag het idd…. Ook van Quinty Trustful die toen mee was naar Spanje waar roddels begonnen. Moet wel het aan de hand zijn.
pi_218479881
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Ze zullen er wel hun reden voor hebben dat ze het zo aan pakken, geduld .

Kan van alles zijn
pi_218479891
Het is net GTST bij de poly met die cliffhangers.

En oa maikekd, MB, Elise B zijn in korte tijd veel gewicht verloren, ome ozempic op bezoek wellicht?
pi_218479893
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:18 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ja ik zag het idd…. Ook van Quinty Trustful die toen mee was naar Spanje waar roddels begonnen. Moet wel het aan de hand zijn.
Dat ze het moeilijk heeft kun je ook wel zien, en dan snap ik de hartjes en lieve tekstjes wel.
Tenslotte gun je niemand ellende
pi_218479902
Ik weet het niet met de bollens, misschien is het een stunt om nog meer aandacht te krijgen, levert het weer flink wat centen op. Al dat cryptische….
Haar drang naar aandacht wordt wel lekker gevoed zo.
pi_218479930
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:22 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik weet het niet met de bollens, misschien is het een stunt om nog meer aandacht te krijgen, levert het weer flink wat centen op. Al dat cryptische….
Haar drang naar aandacht wordt wel lekker gevoed zo.
Ik vind het ook heel dubbel
pi_218479934
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Crisisoverleg met het management denk ik.
Wann is ze ook alweer jarig? Dan pakt ze ook altijd zo lekker uit. Remember haar 30ste 🙃 wat was dat ook een circus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')