Nou ik zal zeggen download als je thuis bent Discord eens op je computer en probeer het een beetje uit want oprecht de kans is vrij groot dat de meeste mensen daar verder gaan communiceren als het hier ooit stopt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen discord. Fok is mijn leven. Zonder fok gaat het echt verkeerd aflopen met mij.
Wat is irc?quote:
daar geloof ik niet inquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het een watermandingetje
Waarom zou het hier binnenkort stoppen? Dat wordt namelijk al twintig jaar geroepen en nog steeds is er niets gestopt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal zeggen download als je thuis bent Discord eens op je computer en probeer het een beetje uit want oprecht de kans is vrij groot dat de meeste mensen daar verder gaan communiceren als het hier ooit stopt.
Zou het?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het een watermandingetje
gaat niet over het DTS spelquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waar dit over gaat
Conclusie is dat DTS een kansloos kuttopic is en blijft.
Chatprogramma van onze tijdquote:
omg ben jij de pheno die ik denk dat je bent?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft FOK nooit tegengehouden, we deden het al jaren zonder zoekfunctie
Multiplayer Notepad.quote:
Ik weet niet wat je denkt, dus ik kan er noch negatief, noch positief op antwoordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omg ben jij de pheno die ik denk dat je bent?
Gewoon de FOK!emon Go app groep joinen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit wel eens via discord meegedaan met remote raids met pokemon Go
Een paar keer. En daarna was het ook wel weer klaar eigenlijk
ik hoor graag waar ik erop gewezen benquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kreeg FOK! behoorlijk wat serverproblemen door lui die alles in teltopics massaal zaten te liken. Toen ze daarop gewezen werden kwam er een grote mond en heel veel gezeik. DTS![]()
![]()
Dus wat dat betreft is er helemaal niets raars gebeurd.
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?quote:
Ben jij ook waterman?quote:
met de witte hondquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je denkt, dus ik kan er noch negatief, noch positief op antwoorden
Volgens mij heb jij je ook toen gewoon netjes neergelegd bij het feit dat je topic niet verder kon gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor graag waar ik erop gewezen ben
ik wist echt van niets, zat gewoon mijn ding te doen
bam vakantie
Dan liever irc. Tevens: hoi Phenoquote:
quote:
Ja nee nu snap ik allesquote:
quote:
Dit klinkt als "Je hebt nog even de tijd want je bent net zo'n digimongool als je pa"quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
Tegen de tijd dat het ooit wel zover is snap je het.
jupquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je ook toen gewoon netjes neergelegd bij het feit dat je topic niet verder kon gaan.
Discord is toch vrij eenvoudig? Chatprogramma met aan de linkerkant de 'kanalen', zeg maar subfora. En dan maar lullen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat de stand van de planeten en sterren in relatie tot onze geboortedag verband houdt met of wij goed overweg kunnen met 'nieuwe' technologie zoals Discord?
Alles?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |