Gelikedquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WE
Je kan tegenwoordig makkelijk van account wisselenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik wel een tikje eenzaam ja. Maar ik heb wel Discord. Moet alleen even zien hoe ik verschillende kanalen open kan hebben onder verschillende accounts
Heeft FOK nooit tegengehouden, we deden het al jaren zonder zoekfunctiequote:Op maandag 11 augustus 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Maar FOK zonder werkende zoekfunctie is wel weer een stapje richting de dood van het forum. Want dat is toch best kut als dat niet lukt op een forum.
Het is ook niet alleen DTS.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waar dit over gaat
Conclusie is dat DTS een kansloos kuttopic is en blijft.
Dat is toch ook het bestaansrecht van YouTube en Reddit? Doomposting en doomscrolling?quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje onzinnig dat je niet meer mag liken. Je mag dingen alleen nog maar kut vinden. Nou wees geust: DAT DOEN WE
nu adblock niet meer werkt op youtube heeft youtube geen bestaansrecht meerquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch ook het bestaansrecht van YouTube en Reddit? Doomposting en doomscrolling?
Zeg het ze!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kreeg FOK! behoorlijk wat serverproblemen door lui die alles in teltopics massaal zaten te liken. Toen ze daarop gewezen werden kwam er een grote mond en heel veel gezeik. DTS![]()
![]()
Dus wat dat betreft is er helemaal niets raars gebeurd.
Op Firefox nergens last vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu adblock niet meer werkt op youtube heeft youtube geen bestaansrecht meer
Teltopicsquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Overigens kreeg FOK! behoorlijk wat serverproblemen door lui die alles in teltopics massaal zaten te liken. Toen ze daarop gewezen werden kwam er een grote mond en heel veel gezeik. DTS![]()
![]()
Dus wat dat betreft is er helemaal niets raars gebeurd.
Het staat er toch niet in het Russisch volgens mij is het vrij duidelijk terwijl ik ook nooit daar kom.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben lid van heel veel groepen daar. Eigenlijk iets te veel dat ik bij veel niet actief ben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel Discord, maar ik kijk er nooit eigenlijk
En ik weet ook niet precies hoe het werkt
#wordikofficieeloud?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Pheno het volgende:
Maar wees gerust, vanmiddag ga ik naar de huisarts om eens te kijken of antidepressiva iets voor me kan betekenen. Lekker zielloos naar de wereld kijken lijkt me wel wat dan is USA, Gaza, Oekraïne, Rusland, en alles gewoon komedie! Wordt het journaal weer leuk.
Count Count!quote:
#jebenthetalquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
#wordikofficieeloud?
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekekenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
#wordikofficieeloud?
Zegquote:
Dat dus. Ik vind het erg onoverzichtelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekeken
Misschien is het een watermandingetjequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit naar gekeken, toen snapte ik het niet en heb er toen nooit meer naar gekeken
Gewoon irc, maar dan ietsje andersquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |