abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218500937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Waarom krijgt een buitenlandse dakloze niet gewoon enkeltje thuisland?
Ja, gewoon overal politie neerzetten die je paspoort en bankrekening controleert. En dan een nieuw legitimatiebewijs invoeren, dat je ieder half jaar bij de gemeente moet gaan halen en waarop het adres staat waar je woont. Want dat is anders lastig te achterhalen. Of misschien bij de bank navragen of die bankrekening op een postbus staat, maar dat is natuurlijk een gouden kans voor ondernemers. Dan moet je ook bij gaan houden hoeveel mensen er op ieder adres staan ingeschreven. Misschien dat de belastingdienst dat weet.

Alles bij elkaar heb je dan een nieuw pasje nodig en een soort pinautomaat, waarmee de politie dan jouw doopceel kan lichten. En een berg ambtenaren en politieagenten.
pi_218501116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:31 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Van horen zeggen, want: "dat weet toch iedereen?" Meestal geheel feitenvrije onderbuikgevoelens. En, zoals de AI chatbots ons hebben laten zien: als je het maar met veel overtuiging brengt en met cijfers en verzonnen feitjes strooit, geloven een heleboel mensen het onmiddellijk. Dat zijn ook de mensen die dat graag willen horen.
Nee, wat je stelt klopt simpelweg niet.

De realiteit is dat mensen met een migratieachtergrond ook op talloze negatieve manieren zijn oververtegenwoordigd. Dit is nota bene statistisch aantoonbaar. Ook verloopt de integratie en assimilatie in te veel gevallen niet al te best, waar de migrant halsstarrig vasthoudt aan de cultuur van het land van herkomst.

Dit zijn reële problemen waar veel mensen in het Westen zich zorgen over maken. Deze mensen bespotten of de problemen ontkennen is simpelweg geen oplossing.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218501141
He ik dacht dat het hier over militairen in Washington zou moeten gaan heeft onze rechts conservatieve brigade wederom het zoveelste topic omgebogen naar hun selectief uitgekozen migranten in Europa stokpaardje en verneukt?
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 11:32:37 #279
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218501155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef Basp1 het volgende:
He ik dacht dat het hier over militairen in Washington zou moeten gaan heeft onze rechts conservatieve brigade wederom het zoveelste topic omgebogen naar hun selectief uitgekozen migranten in Europa stokpaardje en verneukt?
De bekende Fok!-natuurwet in actie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218501163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef Basp1 het volgende:
Ja, en dit keer is het mijn schuld, want ik begon er over :@
pi_218520207
Haha die tenten gaan met inhoud en al de perscontainer in. :D

https://www.instagram.com/reel/DNZPb0IPViX/

In Nl echt ondenkbaar. Ten eerste dat iemand het bedenkt en dat het zo snel gedaan wordt is al ondenkbaar.
Vakman pur sang
pi_218521838
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha die tenten gaan met inhoud en al de perscontainer in. :D

https://www.instagram.com/reel/DNZPb0IPViX/

In Nl echt ondenkbaar. Ten eerste dat iemand het bedenkt en dat het zo snel gedaan wordt is al ondenkbaar.
Ja, dat is grappig? Mensen die al vrijwel niks hebben het kleine beetje dat ze laat slapen afnemen?

Wat is dit voor mentale rot dat dit om te lachen is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218521879
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, dat is grappig? Mensen die al vrijwel niks hebben het kleine beetje dat ze laat slapen afnemen?

Weg met die troep.
Vakman pur sang
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 22:31:01 #284
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218521909
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, vraag mij af of ze ook echt onderdak en hulp gaan regelen, als je alleen hun spullen weggooit en verder niks doet geef je die mensen alleen maar een trap na. Ik zie mensen in de comments bijna klaarkomen van enthousiasme, wel bijzonder. Denk dat niemand zit te wachten op junkies voor hun deur of werk. Maar waar gaan ze heen als je hun tent en slaapzak weg gooit? Het is niet dat die mensen een huis kunnen huren.
pi_218521941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, vraag mij af of ze ook echt onderdak en hulp gaan regelen, als je alleen hun spullen weggooit en verder niks doet geef je die mensen alleen maar een trap na. Ik zie mensen in de comments bijna klaarkomen van enthousiasme, wel bijzonder. Denk dat niemand zit te wachten op junkies voor hun deur of werk. Maar waar gaan ze heen als je hun tent en slaapzak weg gooit? Het is niet dat die mensen een huis kunnen huren.
Ik denk dat die mensen allang vertrokken zijn na berichten over opschoning.
Dan pakken ze de trein naar een andere stad.
Vakman pur sang
pi_218521947
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Weg met die troep.
De morele en intellectuele leegstand in je hoofd is stuitend.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 22:35:22 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218521952
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat die mensen allang vertrokken zijn na berichten over opschoning.
Dan pakken ze de trein naar een andere stad.
En dan zitten ze straks ergens anders in LA, New York of Chicago bij iemand op de stoep.
pi_218521988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:35 schreef Momo het volgende:

[..]
En dan zitten ze straks ergens anders in LA, New York of Chicago bij iemand op de stoep.
Het is ook niks meer dan een foto-op, geen oplossing. Tenzij je het intellect hebt van een narcistische goudvis.
pi_218532851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:35 schreef Momo het volgende:

[..]
In Republikeinse steden, precies zoals Trump wil?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218542476
Nog een aardig stukje uit de NYT over een groep die hard geraakt wordt door dit beleid, veteranen:
https://www.nytimes.com/2(...)-hud-vash-trump.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218566129
quote:
Trump dreigt verder en wil nu ook ingrijpen in Chicago en New York
Trump: Chicago volgende stad waar overheid ingrijpt, dan New York
De Amerikaanse president Donald Trump wil dat de overheid na Washington ook ingrijpt in Chicago en New York. Volgens hem moet de criminaliteit daar aangepakt worden.

"We gaan onze steden heel, heel veilig maken", zei Trump tegen verslaggevers in het Witte Huis. "Ik denk dat Chicago de volgende is en daarna helpen we New York." Volgens de president is Chicago "een puinhoop".

Trump kondigde vorige week aan dat hij de Nationale Garde zou inzetten in Washington tegen de criminaliteit en de dakloosheid, maar die beslissing leidde tot onbegrip in de hoofdstad. De burgemeester zei dat de criminaliteit de afgelopen jaren juist sterk was afgenomen en vecht de beslissing aan bij de rechter.

Ook in Chicago lijkt de misdaad af te nemen. Het aantal moorden is in de eerste helft van dit jaar met 32 procent gedaald en staat nu op het laagste niveau in tien jaar.
https://www.hln.be/buiten(...)n-puinhoop~a5d1f374/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')