SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar staan meerdere kolensteden wel om bekend sinds de kolen industrie de afgelopen 50 jaar in verval is geraakt in noord europa.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
Dortmund is wel aardig, voorzover ik dat beoordelen op een zondag waar vrijwel alles dicht is, maar het stikt hier wel van de zwervers en junks. Geef mij het Wuppertal maar.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu weer een meisje. Jij krijgt ook alle rollen toebedeeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JustinKameleonquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weer een meisje. Jij krijgt ook alle rollen toebedeeld![]()
![]()
Stiekem zijn we allemaal AI kloontjes van Dannyquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]hi
dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen tiet gezien in de filmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En jij bentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij bentHeb je mij even te pakken zeg, nu moet ik wel reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof je mij gaat negerenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je mij even te pakken zeg, nu moet ik wel reageren![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: