Groeide hij daar of was het een aandenken aan je recente Grindr-datequote:Op zondag 10 augustus 2025 19:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind zojuist een grijze haar in mijn bakkebaarden. Dit is niet goed.
Met je tong?? Hoe zelfs?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:03 schreef Metalfrost het volgende:
Ik trek regelmatig met mijn tong snorharen uit, en als ik ze dan op mij hand houd is het bruin, grijs, bruin. Best geinig.
Ja ik ken dat wel, als ze in je mondhoek naar binnen prikken dan sleep je ze met de tong naar binnen toe en met een beetje kunst en vliegwerk kan je ze dan met de tanden uittrekken. Niet makkelijk en doet ook een beetje zeer, maar kan zeker.quote:
Hoe fucking lang moet die neushaar wel zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja ik ken dat wel, als ze in je mondhoek naar binnen prikken dan sleep je ze met de tong naar binnen toe en met een beetje kunst en vliegwerk kan je ze dan met de tanden uittrekken. Niet makkelijk en doet ook een beetje zeer, maar kan zeker.
Ik heb af en toe dan ook een bronskleurige of semi-grijze te pakken. Maar uit mijn hoofdhaar, nog nooit. Tot vandaag.
Ja zo begrijp ik het wel. Maar met tong alleen zou wel heel knap zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja ik ken dat wel, als ze in je mondhoek naar binnen prikken dan sleep je ze met de tong naar binnen toe en met een beetje kunst en vliegwerk kan je ze dan met de tanden uittrekken. Niet makkelijk en doet ook een beetje zeer, maar kan zeker.
Ik heb af en toe dan ook een bronskleurige of semi-grijze te pakken. Maar uit mijn hoofdhaar, nog nooit. Tot vandaag.
NEUSHAAR?!? Wat voor een monsters denk je wel niet dat we zijn??quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hoe fucking lang moet die neushaar wel zijn?
Behalve als @Metalfrost half salamander is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja zo begrijp ik het wel. Maar met tong alleen zou wel heel knap zijn
Als er een haar te lang groeit over mijn lip heen, dan pak ik 'm met mijn tong en houd ik de haar tegen de binnenkant van mijn bovenlip (nee niet in de mond), trek ik mijn mond open en *plop* trek ik de haar met haarwortel en al eruit.quote:
Hoe kan dit, heb je lange neusharen of een dikke snor ofzo echt wtf nog meegemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als er een haar te lang groeit over mijn lip heen, dan pak ik 'm met mijn tong en houd ik de haar tegen de binnenkant van mijn bovenlip (nee niet in de mond), trek ik mijn mond open en *plop* trek ik de haar met haarwortel en al eruit.
Doet 10 seconden zeer, daarna gaat het jeuken.
En/of een lange tongquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kan dit, heb je lange neusharen of een dikke snor ofzo echt wtf nog meegemaakt.
Snorharen, niet neusharen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kan dit, heb je lange neusharen of een dikke snor ofzo echt wtf nog meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |