quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow
Ik heb een beschrijving en ditWat leuk dat je het zelf gaat makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie met zoeken in die straat waar zeeman zit ook een eckte handwerkwinkel. Ga ik daar eerst naar toe voor een patroon![]()
In juli heb ik veel gehaakt. Nu alweer een week helemaal niet, binnenkort weer tijd voor maken.
We proberen in elk geval gepassioneerd om de werelden weer een beetje bij elkaar te brengen, want man, wat sloeg hij een gatquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:15 schreef flipsen het volgende:
Kijk, zo was die post van Jan opeens ook nog goed voor handige tips
Bij mij lijkt centrifugeren beter te gaan als ik hem los in zn eentje nog even laat centrifugeren. Ik was hem altijd samen met het overige beddengoed, haal dan de rest al uit de wasmachine en laat dan dat ding apart nog een keer centrifugeren. Dat werkt vrij aardig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook de Ikea grusnarv ivm bloedneuzen & slaapwandelen.![]()
Ritselt of kraakt niet. Heb ook niet de indruk dat het zweteriger is.
Kan makkelijk (gewoon op 60 graden) in de wasmachine, houdt wel veel water vast (centrifugeren werkt niet echt) dus voorzichtig uit de machine halen.
Ik hang m meestal met water en al op het balkon. En dan is hij snel genoeg droog. Want het is niet dat het materiaal zo veel water vasthoudt, het is meer dat er water in blijft staan omdat het waterdicht is. Dus dat water loopt er wel weer vanaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij mij lijkt centrifugeren beter te gaan als ik hem los in zn eentje nog even laat centrifugeren. Ik was hem altijd samen met het overige beddengoed, haal dan de rest al uit de wasmachine en laat dan dat ding apart nog een keer centrifugeren. Dat werkt vrij aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kom ik nog eens ergens op de wereld. Dit ga ik niet boycotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 12-08-2025 15:30:35 ]
Ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:56 schreef Queller het volgende:
[..]
We proberen in elk geval gepassioneerd om de werelden weer een beetje bij elkaar te brengen, want man, wat sloeg hij een gat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:19 schreef Blues het volgende:
Nou ja zeg, ik kan het nog![]()
Na 4x uithalen 😂 komt de Magische Ring (die term) langzaam en zeker magisch tot leven.
Wibra had de beste keuze katoen en haak naalden trouwens.Leuk leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haakt nu alleen in de achterste lus, is dat de bedoeling? Ik pak meestal de hele lus, dan wordt het haarwerk steviger en rechter.
Ik ga dan ook eens een kijkje nemen bij de Wibra. Had vorige week ook leuke spullen gevonden bij de Xenos trouwens![]()
Xenos zit in mn werkstadje, als ik meer wil gaan doen na deze 2 popjes, weer een tip.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk leuk!
Je haakt nu alleen in de achterste lus, is dat de bedoeling? Ik pak meestal de hele lus, dan wordt het haarwerk steviger en rechter.
Ik ga dan ook eens een kijkje nemen bij de Wibra. Had vorige week ook leuke spullen gevonden bij de Xenos trouwens
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Xenos zit in mn werkstadje, als ik meer wil gaan doen na deze 2 popjes, weer een tip.
En halve lus? Weet ik veel, ik doe maar wat 😅😅
Ik ga na het hoofdje dan wel in hele lussen doen, tnx voor de tip
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:20 schreef flipsen het volgende:
Ik vond het wel grappigMaar ik las het dan ook ´s avonds, niet bij de bak ontbijt yoghurt
En kan je anders zaterdag wel autorijden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Getsie @:cat-astrophe Dat zijn geen fijne zaken. Kan je verder wel alles zoals autorijden?
Schoonvaderquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn, een arts die snapt dat je je lijf kentWel matig van je oog. Hoop dat het snel opklaart.
Mijn schoonvader noemde mijn schoonmoeder altijd Het Boze Oog. Niet dat ze hem ooit een strobreed in de weg legde, maar goed.
Egoistje van me, ik ben net 40 km van kantoor naar huis gereden zonder probleemquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En kan je anders zaterdag wel autorijden?
Elluk nadeel heb zn voordeel. Wel naar dat je oog ook nog dit soort issues heeft. Ik dacht dat je er alleen niet zo best door zag! Beterschap voor je oogquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Egoistje van me, ik ben net 40 km van kantoor naar huis gereden zonder probleem
Voordeel van oog wat in gezonde toestand al weinig kan
O nee, het is al jaren slappe (hoornvlies)hap en dan krijg je dit soort dingen zo af en toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Elluk nadeel heb zn voordeel. Wel naar dat je oog ook nog dit soort issues heeft. Ik dacht dat je er alleen niet zo best door zag! Beterschap voor je oog
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Egoistje van me, ik ben net 40 km van kantoor naar huis gereden zonder probleem
Voordeel van oog wat in gezonde toestand al weinig kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Op zo'n fiets! Toch te hopen dat je 'm nog ff kan houden. Er helemaal uit is ook zo'n ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O nee, het is al jaren slappe (hoornvlies)hap en dan krijg je dit soort dingen zo af en toe.
Wie weet wordt hij op den duur zelfs zo chronisch woedend dat we hem gaan evacueren. Heb ik ooit eerder overwogen tot een slimme dokter er een lappie op naaide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |