Peter Bosz heeft nog nooit concessies gedaan aan zijn spelopvattingquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Peter Bosz zou dan wel de conclusie trekken dat het niet mogelijk is met deze selectie op basis van die wedstrijd van gisteren.
Er zijn diverse trainers geweest na het vertrek van Ten Hag die het geprobeerd hebben, telkens werd het een grote mislukking.
Farrioli trok de enige goede conclusie vorig seizoen.
Het kan ook zijn dat sjonnie en zijn ploeg die wedstrijd tegen telstar onderschat hebben? Kan allemaal. Ik denk dat sjonnie wel een conclusie gaat trekken. Als het tegen Telstar niet eens lukt?
Ja, dat kan allemaal wel, maar hij is daarom ook heleboel keren ontslagenquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Peter Bosz heeft nog nooit concessies gedaan aan zijn spelopvatting
Dat scheelt wel gelukkig, het is niet dat de andere topclubs een Erik of een Arne als coach hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je dat Peter Bosz gedaan had met deze selectie? Die had ook gewoon op de middenlijn gestaan...
Maar in de Champions League gaat het wel heel erg pijnlijk worden op deze manier.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt wel gelukkig, het is niet dat de andere topclubs een Erik of een Arne als coach hebben.
Dat je die twee nog steeds in één adem durft te noemen zegquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat scheelt wel gelukkig, het is niet dat de andere topclubs een Erik of een Arne als coach hebben.
Het is maar net wat je van de CL verwacht. Ik zie het vooral als winst dat we er financieel weer veel beter op komen te staan, qua resultaten had ik sowieso al weinig verwachtingen. En je speelt ook geen 8 potjes tegen enkel de City's en Liverpool's van deze wereld. De tussenronde zouje best kunnen halen met een punt of 8/9 met resultaten tegen gelijkwaardige/mindere tegenstanders.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in de Champions League gaat het wel heel erg pijnlijk worden op deze manier.
Dan krijgen we net zulke uitslagen als PSV vorig seizoen tegen Arsenal.
Het was een mooi meegenomen verrassing dat je er al in zit, maar verder denk ik ook niet dat Ajax daar potten gaat breken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in de Champions League gaat het wel heel erg pijnlijk worden op deze manier.
Dan krijgen we net zulke uitslagen als PSV vorig seizoen tegen Arsenal.
Ik verwacht geen geweldige Europese campagne, zo ver is Ajax nog niet in het proces en zal met deze trainer ook niet gaan lukken. Maar een paar flinke vernederingen zal ook niet echt goed werken voor ons imago.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar net wat je van de CL verwacht. Ik zie het vooral als winst dat we er financieel weer veel beter op komen te staan, qua resultaten had ik sowieso al weinig verwachtingen. En je speelt ook geen 8 potjes tegen enkel de City's en Liverpool's van deze wereld.
Met Farioli-bal was de Europese campagne nou ook niet meteen een doorslaand succes...
Arne moet het ook nog allemaal maar laten zien nu zonder Heitinga naast zich.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je die twee nog steeds in één adem durft te noemen zeg
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Arne moet het ook nog allemaal maar laten zien nu zonder Heitinga naast zich.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Want? Arne is wat erudieter maar denk dat er verder weinig verschil in zit, zeker qua tactisch inzicht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je die twee nog steeds in één adem durft te noemen zeg
quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die hebben gisteren al een prijs verkloot, begin van het eindequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prijzenpakkers Gio en SLot
Bijna de gehele prijzenkast van Feyenoord deze eeuw.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prijzenpakkers Gio en SLot
Maar bij alles wat Heitinga doet en zegt blijkt toch nu al dat hij geen enkel idee heeft van een spelvisie. En ja veel interviews met trainers zijn matig, maar bij Heitinga is het echt allemaal heel beperkt heb ik het idee. Heb echt hetzelfde gevoel bij hem als ik bij Steijn en Schreuder had vooraf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:37 schreef TheVulture het volgende:
En laten we niet vergeten dat we vorig jaar ook de eerste de beste uitwedstrijd bij NAC gewoon verloren met Farioli aan het roer. Sowieso waren die eerste uitwedstrijden (Heracles uit was ook zo'n vage pot) toen ook allemaal billenknijpen.
Het is allemaal makkelijk om Heitinga van alles te verwijten nu en Farioli zowat heilig te verklaren, maar laten we eerst eens afwachten hoe het zich de komende tijd ontwikkeld.
En Frank, maar die pakte ook 4 titels.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij alles wat Heitinga doet en zegt blijkt toch nu al dat hij geen enkel idee heeft van een spelvisie. En ja veel interviews met trainers zijn matig, maar bij Heitinga is het echt allemaal heel beperkt heb ik het idee. Heb echt hetzelfde gevoel bij hem als ik bij Steijn en Schreuder had vooraf.
Wel in een tijd dat de concurrentie op zijn gat lag, waar dat nu juist niet het geval is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Frank, maar die pakte ook 4 titels.
De enige hoop die we hebben is dat Keizer weet wat hij doet, het over kan brengen op de groep en dat John niet in de weg loopt of moeilijk doet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij alles wat Heitinga doet en zegt blijkt toch nu al dat hij geen enkel idee heeft van een spelvisie. En ja veel interviews met trainers zijn matig, maar bij Heitinga is het echt allemaal heel beperkt heb ik het idee. Heb echt hetzelfde gevoel bij hem als ik bij Steijn en Schreuder had vooraf.
Dat was vorig seizoen ook, eentje gaf totaal niet thuis, de ander redde het nog net met een selectie die dat nooit had mogen overkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel in een tijd dat de concurrentie op zijn gat lag, waar dat nu juist niet het geval is.
Ik zie wel potentie in het transferbeleid, maar ik denk dat Heitinga dit seizoen niet eens afmaakt. Hopelijk kunnen ze dan goed voorbereiden om volgende zomer wel weer een goede trainer te scouten en dan ook verder gaan met het doorselecteren.
Wel een probleem als je dat niet echt kan overbrengen aan je spelers.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want? Arne is wat erudieter maar denk dat er verder weinig verschil in zit, zeker qua tactisch inzicht.
Ik denk dat ze beiden wel degelijk een visie hebben (even los van hoe ze in de media overkomen) , maar de visie van Farioli is vooral defensieve zekerheid en het hopen op een creatieve bevlieging van voren. Daarom won je vorig jaar wel veel maar bleef het ook vaak billen knijpen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat moeite met trainers die "hun" visie graag doordrukken, kijk nou eerst eens wat je aan spelers hebt/krijgt en ga daar mee aan de slag.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De enige hoop die we hebben is dat Keizer weet wat hij doet, het over kan brengen op de groep en dat John niet in de weg loopt of moeilijk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |